Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 860 ggr
twoodblue
2

Tecken?

Hej,  Bad till gud för ett tag sedan och fick då två Tecken, 1 bild i huvudet och 1 i en dröm. Jag fick svar på tal det jag bad om och det kändes som en öppning en möjlighet med det jag vill (fått liknande innan).

Men verkligheten pekar mot det motsatta,  varför?

Beautiful Dreams…

twoodblue
0

Ingen som kan ha en tanke om varför de Tecken jag fått till mig inte stämmer överens med verkligheten?

Går verkligen inte att misstolka dem.

Eller kan budskapet, som tecknen gav, komma att hända senare?

Vill helt inte gå in på detalj. Är det någon mer som upplevt liknande?

Beautiful Dreams…

Aleya
0

Allt går inte så snabbt som man alltid önskar. Vänta och se vad som sker. 🙂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

twoodblue
0

Nä det är sant.

Är bara förvirrande, för det var verkligen ett Tecken från ovan, (om ovan nu finns, vilket jag hoppas och tror på, men icke vet).

När jag fick "tecknet" så då var det klart som korvspa  i mitt liv.  men någon dag efter så vände det som i en u-sväng. dvs det blev det motsatta.

Vet inte längre vad jag ska tänka om detta.

Beautiful Dreams…

Aleya
1

Allt händer inte över en natt om än man önskar det. 🙂

Nu hänvisar jag till denna övningen på en annan site: http://lawofattraction.ifokus.se/discussions/4fc267eed3b4fd1989001c05-ovning-ur-be-sa-ska-du-fa?discussions-1

Övningen heter: Be så ska du få.

Jag körde den i några veckor och då började det hända saker. 🙂

Allt har sin tid, och du får nog svar förr eller senare om det har blivit som du ville.
Men kom ihåg att handlar det om människor så är det inte säkert att det blir så då alla har en egen fri vilja.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

twoodblue
0

Nä det är sant, =)

Bra övning!

Ja, jag får nog svar, tror till och med att jag kanske redan fått ett svar. men jämförelsevis mot det jag fick i drömmen och bilden i huvudet, så stämmer ju inte det överens med verkligheten.

Bad ju om att få vägledning/svar, på vad som ska hända, eller som förmodligen kommer hända. Men om det inte blir så, då är det ju konstigt. (Menar på att jag ville ju ha ett äkta svar, en sanning, oberoende av vad jag egentligen vill).

Men vi får väll se.

Beautiful Dreams…