Healing sökes
Hej!
Jag skulle bli väldigt tacksam om någon skulle kunna skicka lite energi till mig. Det är något hemma i mitt hus som tar all energi så jag är så sjukt trött hela tiden och jag orkar inte med någonting längre. 😴
tack på förhand 🙂
Någon som vill hjälpa Nadia?
uppenbarligen inte
skickar🙂
Brukar vara bättre att ställa sådana frågor på healing iFokus.
Men oftast så handlar det om energitjuveri. Och det kan handla både om personer som omedvetet eller medvetet drar energi från oss. Till dåliga vanor. Mest dåliga vanor skulle jag säga att det handlar om i de allra flestas fall.
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Vill du behålla din energi så måste du lära dig att hantera din medialitet. Har du blivit medial är dett upp till dig om du tillåter någon att ta energi av dig eller inte, tränar du på att stänga ner dig och lär dig att hålla dig stängd kan ingen energi tas från dig. går du däremot och är öppen så utstrållar du konstant energi som andarna runt ikring dig blir nyfikna på och då kommer du att förlora energi när dom använder din utstrålande energi för att ge sig till känna. Dom vill dig inget illa men andar finns i princip över allt så är du öppen kommer det hela tiden nya som ser det och blir nyfikna. är det däremot levande människor som tar din energi , så ge dem inget , håll dig stängd och ta inte imot något av deras negativa energi låt dem behålla och bearbeta den för sig själva det är inte ditt ansvar.
Men jag måste lära mig att stänga av, jag vet inte hur man gör det.
Min morbror som har gått bort sa att jag skulle tänka som hubba bubba tuggummi som man blåser upp ^^ men jag vet inte riktigt om det har funkat för vi har några hemma hos oss "andar" som tar mycket energi för dom verkar vilja ta kontakt med mig hela tiden men vet inte riktigt hur jag skall göra för att stänga av det.