Hjälp med drömtydning?
Jag har nu flera dagar i sträck drömt att jag blir jagad/attackerad av olika saker och varje gång finns en dörr som inte går att stänga. Antingen är dörrhålet för stort/litet eller så funkar inte låset.
Vad kan dessa drömmar tyda på? 😴
Nu är jag ingen expert men vanligtvis brukar drömmar om att man blir jagad handla om att man är stressad över nått eller rädd.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Man är sin egen bästa drömtydare, men jag tänker lite som #1, jagad i drömmar, speciellt det där med dörrar (även dem om att inte veta vilken dörr man ska välja) brukar vara Tecken på att man är stressad eller står inför situationer man inte vet hur man ska ta sig ur - eller att det händer nya saker i livet som man inte riktigt vet hur man ska greppa.
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej!
Min fru drömde att hon fann en tråd, som var grå och vit och den kom ur bröstvårtan. Hon började dra i den och tyckte förstås det kändes helt sjukt. Hon drog och drog och det blev mängder med grå/vit tråd och tills att det tog stopp och då klippte hon av de precis vid bröstvårtan.
Göran