Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 10097 ggr
Amandla
4

Avläsning/Vägledning

Det är INTE jag som gör avläsningarna, meningen med tråden är att ni medlemmar ska kunna träna att göra avläsningar på varandra.

För er som vill bli avlästa/vägledda (eller avläsning på djur): 

ni kan lägga er önskan om detta i den här tråden. Det är inte okej att be om avläsningar av andra personer, utan vi tar bort sådana frågor direkt oavsett om ni skriver att de gett sin tillåtelse. Var och en får lägga in sin fråga, för hur ska vi kunna kontrollera att det stämmer?

Vi lämnar ingen garanti på att ni får den hjälp ni önskar eftersom de personer som hjälper till i dessa trådar gör det på sin fritid! Ingen bör heller känna sig förbisedd!

Krävs det läkarvård av något slag (psykisk ohälsa eller andra fysiska sjukdomar) så gå den vägen i första hand!

(Ett tips - öva på varandra, alla kan)

Be om eventuella svar via pm om du önskar så.

Tidigare tråd:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/513e3bbbce12c45d0700aeec-avlasningstraden?discussions-1

signemo
0

Blir gärna avläst om någon har lust. Hoppas att det är okej att sända ett foto via pm om det behövs

Var rädda om varandra

[erikam]
0

Jag skulle gärna bli avläst/få lite vägledning då livet är lite guppigt för mig just nu och jag kanske känner mig aningen vilsen. Jag skickar gärna en bild på mig själv men via pm då. Om någon har tid och lust att göra det på mig, skriv då gärna till mig :)

fossingen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja få min katt avläst.

IceBlueEyes
0

Hej jag skulle vilja bli avläst/vägledd om vad som kommer hända i min framtid under de kommande veckorna :) om någon har lust att göra det så kan jag väl skicka bild i pm?:) skriv gärna :)

nannish
0

Hejsan! Jag skulle väldigt gärna vilja få lite vägledning i livet. Skulle vilja veta om jag har gjort rätt val, eller om jag är helt ute och cyklar. :)

Kashii
4

Hej jag skulle gärna vilja få den här tjejen avläst :)

johaanaaaa
0

hej jag skulle vilja bli avläst tack på förhand kram johanna

imke
4

Jag får en känsla av lite smått panik. Får ordet rymma till mig. Försvinna… Jag lade ett orakelkort för dig och fick The rainbow prince.
Bilden säger mig känslan av att titta upp och bara be om kraft och mod. Hjälp mig att förändra snälla, varför ska det vara såhär! "

I boken står: This is a reminder of the law of compensation and the law of receiving.
Kanske du ger lite för mycket utan att få något tillbaka.
Du måste börja tänka lite mer på dig själv och att inte bara ge hela tiden. Ta lite oxå ibland :-)

Tillåt dig själv att vara sårbar. I det ligger stor styrka.

🌺

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

imke
1

jag är inte så bra på att läsa av djur. Men det första som kom till mig var en gladis och sprallis. 🙂

imke
4

Jag kan säga såhär, med dom korten jag fick ser det riktigt bra ut :-)
Vad jag kan se har det i stort sett alltid gått bra för dig när det handlar om arbete eller studier. Du är en sådan som har lätt för att studera som korten visar. Andra vill gärna ha eller har velat ha din hjälp.
Och i dagsläget ser det ut som det mesta fungerar riktigt bra för dig. Du verkar må riktigt bra och allt går i din väg. Känslomässigt stabil och roliga saker händer. Och som det känns handlar dom här korten om hela din livsväg du vandrar på just nu. Och här ser det väldigt ljust ut.
Stabil, glad och framåt och ekonomin ser ut att bli väldigt bra med. Vet inte men känslan jag fick var att den inte alltid varit så bra, men som det ser ut kommer den att förbättras.

Sen föll det ur två extra kort ur leken som var riktigt fina.
En kortet menar på att det finns en man i dina tankar. En stark kraftfull sådan. Om det handlar om vänskap, kärlek eller arbete är jag inte säker på, Men det är någon som finns i ditt liv och kommer att vara där ett tag.
Det andra kortet visar på starka energier och krafter runt dig. Du är en handlingskraftig person som får saker att hända. Och det kommer hända. Som det ser ut är det alldeles rätt val du har gjort. Och det känns som det är ett karriärsval du pratar om just nu. Men i mina kort speglar hela din väg just nu att du går precis på rätt livsväg :-)

ljus och värme
Imke🌺

johaanaaaa
0

#8 det stämde verkligen in, har bokstavligen suttit flera gånger den senaste tiden och verkligen bett om kraft och undrat varför det ska vara såhär. du är sjukt duktig allting stämde in jätte bra. ger alltid mer än vad jag får tillbaka och det har ofta resulterat i att folk tar en förgivet. Ser du någonting inom kärleken för mig? kram

Holtan
0

Jag vill gärna bli avläst/få lite vägledning. Skulle behöva veta hur de ska gå för mig längre fram.
Tackar på förhand!

Amandla
3

Stort tack till Imke som tar tag i avläsningar här i tråden! 🌺Det är precis så den är menad att fungera, att ni medlemmar tränar på varandra 🙂

Kashii
0

Jag skulle gärna vilja bli avsläst också :)

Aleya
0

Jag har just nu mycket stress, förvirring och frågor i mitt liv och skulle önska en avläsning.

Och skulle önska svar via PM.

Bild bifogas.

Tack på förhand.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

divenire
2

Hej! Jag befinner mig i en kris då jag och min sambo sedan 9,5 år tillbaka har separerat. Jag behöver hjälp med om någon kan se vad som händer mellan oss i framtiden och om vi någonsin kommer kunna ha en relation igen? Det tog slut pga tillitsproblem mellan oss och hon ville hitta sig själv. Jag vill även ha tips om medium i Örebro eller bra medium över telefon. Jag mår så himla dåligt just nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Hon har även flyttat till en annan stad och vi har två katter tillsammans som hon kommer och hälsa på någon gång i månaden. Jag älskar henne väldigt mycket och hon har även sagt att hon älskar mig. PM:a gärna mig om vad jag kan göra eller om ni undrar något mer. Jag kan bifoga bild i ett PM om man måste.

molllyr
0

Jag skulle gärna vilja bli avläst! :)

kvjb
0

Hejsan! :) Är det någon som vill läsa av mig? Det hade varit vääldigt intressant! Väldigt gärna på Pm!

Kadoor
0

Skulle gärna vilja bli avläst jag också! 🙂 Här eller i pm spelar ingen roll!

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

ljusmor
0

Jag vill så gärna bli avläst då jag har mycket ångest, stress och förtvivlan i mitt liv just nu. Jag skickar bild via PM och får gärna svar via PM. Tusen tack på förhand…

Sanfel
0

Skulle gärna vilja bli avläst! Har hänt väldigt mycket under det senaste året. Hoppas någon har tid och lust att göra en avläsning, kram!

xoxo Felicia

imke
0

#5 Har fått PM
#12 har fått PM

[sobel]
0

Skulle jättegärna vilja ha min hund avläst:

imke
2

#14 har fått PM 🙂

Amandla
1

Heja Imke, du är riktigt igång nu! 😃👍

mogfarm
0

Jag har väntat på besked om två olika saker en längre tid, flera månader. Det ena har med ett fysiskt problem att göra och det andra gäller något helt annat. Jag väntar och väntar… Kan någon se något? Anggående det fysiska problemet har jag varit hos läkare. /Monica.

[sobel]
0

Min fästman berättade precis att han känner sig ganska så skeptiskt när det kommer till att avläsa djur/människor genom internet. 
Har sett att det stämt in bra på många så nu skulle jag gärna vilja bli avläst: (vill ha svar i pm)

Azeman86
0

Sett att en del (medium eller nåt) läser av typ människor genom nätet på folk. 
Så jag undrar, vet du hur jag mår och hur mitt liv är? Och vad man ska göra med livet osv. Skulle gärna vilja bli lite avläst, lite vägledning kanske.

Vet inte om detta är rätt ställe, men men. :)

Thessan82
0

Hej

Jag vill gärna bli avläst. :) 

Sedan undrar jag även om någon vet vem eller vilka jag har med mig från andra sidan?

Mvh Therese

Denna kommentar har tagits bort.
Malava
0

Vore oerhört tacksam för att bli avläst.

Finns mycket att ta upp men känns inte bra att skriva här .

Dels för att det blir för mycket och dels för att det inte skulle kännas helt ok.

Vill ni har mer info så skickar jag pm

Skulle även vara tacksam för svar i pm

Fruktans värd pressad situation sen ett par år/och nu med rad av händelser som går stick i stäv.

Mycket döds fall inom kort tid, människor förvinner, arbeten (allt försvinner som sand imellan mina fingrar obönhörligen trots mitt flit att aldrig ge upp så finns det en gräns för alla och jag orkar inte mycket mer av motgångar. kommer det att fortsätta?

Känslan av att "något" är lagt på mig av illvilja?

Det mest akuta är om jag i mitt nuvarande "projekt" kommer att lyckas

är jag på rätt väg? Viktigt av ren överlevnad för att vara konkret.

Kommer det en vändning inom snar framtid eller kommer jag helt enkelt behöva ge upp?

Annie3000
0

Hej!

Jag hade gärna velat bli avläst, eller snarare få råd och hjälp angående mina tankar funderingar och upplevelser runt omkring mitt besök i Krakow och i Auschwitz. Jag har gjort ett inlägg om det på min sida.

Jag har en annan fråga också, och det är angående mitt nuvarande liv vilket har varit väldigt jobbigt om det har något samband med tidigare liv.

Dessa frågor får jag att kanske höra ihop men jag vet inte och därför ber jag om avläsning omkring tidigare liv.

Läs gärna det jag skrivit om Auschwitz så får ni kanske en bättre bild av vad jag är ute efter att få svar på.

Jag har undrat över många saker i hela mitt liv som jag inte kan förstå.

MVH Ann-Mari

Annie3000
0

Vad säger ni annars om denna lilla skrålla? Snuttan heter hon, bilden är ungefär 2år gammal :)

Annie3000
0

Hej!

Någon som kan hjälpa mig att se mitt tidigare liv innan detta?

Med tanke på alla tråkigheter hitintills i detta livet undrar jag många gånger om jag varit elak i något av mina förra liv eller vad det handlar om.. tänker på karma..

Har gjort tidigare inlägg här och hoppas innerligt på någon form av svar.

Eller är jag bara ett hopplöst fall?? :S

[MikeW]
0

Någon som kan se vem min framtidiga pojkvän är? :P Hur han ser ut, hur lång tid det tar innan vi träffas, vart vi träffas och sånt xP
Har aldrig haft en pojkvän förr i mitt liv och är ganska desperat efter en xD

Nordqvist
0

Kan någon hjälpa mig att förstå varför mitt liv är så fullt av otur och olycka?

Advenus
0

Jag skulle gärna vilja veta vem/vilka som "stör" mig från andra sidan.

Angelina80
0

Jag skulle vara så jättetacksam om nån kunde läsa av mig, är ny här! Har mycket runt mig, är förvirrad av livet och har så svårt att ta in Tecken.. För det får jag… Men svårt att se klart.. Kram Angie

Thessan82
0

Hej

Jag vill gärna bli avläst. :) 

Sedan undrar jag även om någon vet vem eller vilka jag har med mig från andra sidan?

Mvh Therese

pyret222
0

Detta är jag, Läs gärna av mig om ni vill

Gabi75
0

Jag säger bara en sak: hjälp! Är i behov av vägledning!/ Tack på förhand!

nannish
0

#10 underbart svar! :) Taaack tack tack! Det piggar upp :)

Alicealizee
0

Jag blir gärna avläst :)

blondiie
0

Hej jag har en hund som jag verkligen skulle vilja ha avläst då hon är väldigt speciell och jag skulle vilja veta mer om henne! Bifogar en bild och vill gärna ha svar i pm om någon vill läsa av henne! :)

fudgerooo
0

Hej!
Jag blir gärna avläst. Går igenom en hel del just nu och är ganska så.. förvirrad. Tar gärna emot lite råd också. Skicka helst ett pm :) Jag kan skicka en bild om det underlättar.

Quirinia
0

Hoppas att denna bilden funkar. Skicka svar i PM tack. Mvh Hanna

Gosan1
0

Skulle vara tacksam om någon hade tid och lust att göra en avläsning av mig. Står bara och stampar på samma fläck. Är det någon som ser om något trevligt kunde hända mig framöver! Kommer jag någonsin få råd med resa/semester, träffa kärleken, bli tillfreds med mitt liv, må så mycket bättre, vakna och vara glad för en ny morgon, nu känns allt bara hopplöst. Tack på förhand.

johaanaaaa
0

har någon lust att göra en avläsning inom kärleken för mig? :)

delfinen1
0

Hej! Jag vill gärna bli avläst. Gärna i personligt meddelande. (behöver jag lägga upp en bild då eller fungerar det ändå?)

Tack.

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Svarttusch
0

Jag skulle gärna bli avläst. Bifogar en bild.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Shelsy
0

Hej, skulle gärna vilja bli avläst om mig och framtiden… Pm:a mig, kan även skicka bild. Tack i förhand! :-)

[SkrattMaja]
0

Jag skulle vilja bli avläst, ang tidigare liv & hur de påverkar?, flytt/livsval & kärleken. Andlighet. Råd helt enkelt.
Även mina två katter. Som aldrig verkar komma överrens. Den ena med dålig syn & den andra bortskämd att ha mej för sej själv i 7år.
kontakta mej gärna i PM. Jag kan skicka bild på oss 3st. :)
Kärlek & Tack från oss 🌺

Maria Katarina
0

Läser av Fudgerooo imorgon! :)

babsy
0

Hej! Skulle gärna vilja ha min hund avläst.Han är lite speciell och undrar hur han mår.Trivs han hos mej? tacksam för svar.

nadiasaav
0

Hej jag vill gärna bli avläst/ få vägledning

[Zäta]
0

Jag vill gärta testa på att bli avläst. Pm om det blir känsligt. :)

Maria Katarina
0

#fudgerooo: PM med avläsning skickat, hoppas det blev nágorlunda ok!  🤔

fudgerooo
1

#57 Jag skickade precis tillbaka ett PM :) Det var jätte kul att läsa och jag tackar så hjärtligt för det!

[liljass]
0

hej! jag skulle gärna också vilja bli avläst och få vägledning, skicka pm så skickar jag bild 😃

Bufflan
0

Skulle gärna vilja få lite vägledning och bli avläst om någon har tid. Är just nu förvirrad när det gäller den skolutbildningen jag har börjat och står i förvirringen huruvida jag ska fortsätta eller hoppa av då skolan + staden inte känns helt rätt för mig. Pm eller här spelar ingen roll :)

[rumelle]
0

Hej! :)
Det hade varit spännande om någon vill läsa av mig. Har aldrig gjort något liknande förr.
Om det går att säga något om ifall jag är på rätt spår i livet, vore det trevligt. Undrar lite över om jag ska köra på de val jag har funderat på att göra karriärmässigt.
Är också lite nyfiken på om jag har några som helst "mediala förmågor", eller om det mest är önsketänkande.
Svar i PM eller här i tråden är upp till den som avläser. Kan vara kul för andra att läsa kanske, om det inte kommer fram något som verkar alltför privat. :)

Tack på förhand! <3

(Bild på mig om det är till hjälp: http://i169.photobucket.com/albums/u234/mmndd/Snapshot_20130824_11_zpsda215372.jpg)

Julip
0

Jag har precis blivit dumpad av min livs kärlek efter 3 helt underbara månader tillsammans. Det skedde igår och man kan säga att jag spyr sorg, jag är helt förstörd, vet inte hur jag ska gå vidare, hur jag ska klara mig. Han var den första jag kunde se en framtid med, och jag hans, enligt honom själv. Ändå skedde detta. Jag vet inte vad jag är ute efter.. Ett Tecken på hopp kanske. Om jag har ett liv utanför honom.. Och hur jag ska kunna resa mig upp igen. En bild på mig dagen innan det hände. Försökte iaf vara glad trots att jag kände att något var fel.

Elauren
0

Jag kan också bli ett föremål för övning, eller vanlig avläsning :) jag tycker det är så otroligt intressant, särskilt med tidigare liv. Kärlek också, något som är viktigt för mig. Jag ligger annars vid ett vägskäl, eller en själslig vila så vägledning tar jag tacksamt emot :) också om ni har tips på hur just jag kan utvecklas medialt, då jag är osäker på allt som hänt. Ni får gärna skicka PM! PS, vill även veta mer om min själ - om det stämmer överens med det jag själv fått fram. Tex, vill gärna få tips om mina guider :)

Patricia840822
1

Bufflan

Du är väldigt osäker på din utbildning visa ämnen känns tungt och andra ämnen känns bra.När jag tittar på din bild får jag en utbildning inom vården att jobba med människor. Om du har tänkt att gå inom vårdprogrammet. ? eller går du denna utbildningen nu.?Det känns precis som du har 2-3 terminer kvar på din utbildning och att du kanske inriktar dig mot att jobba med människor istället för pappersarbete.

Irritationen du har inombords hjälper inte genom att slutföra utbildningen som du vill ha det släpp irritationen så kommer det bli bättre med skolgången följ med tiden och motarbetar inte tiden mot stress och ledsamhet Hoppa inte av utan ta 3 djupa andetag och säg till dig själv jag klara av den underbara utbildningen och efter ett par gånger upprepande av denna meningen kommer det flyta på. Patricia

Patricia840822
1

Lycka till  Bufflan

Patricia840822
0

johaanaaaa

Känns precis som du är 19-20 år och är kär i någon i skolan. plugget går bra för dig och du har en vännina som du tycker mkt bra om…Du är en energiknippa medan din bror har mindre energier …Jag är inte riktigt hundra hur jag ska tolka detta din mor och far går snart skilda vägar och du har haft sommarjobb eller din bror som har arbetat under sommaren jag får  upp en Iphone 4 kontakter någon kommer höra av sig till dig på sms kärleksflört av något slag bio fester …Lägg fokus på läxor än fester. Lycka till

[upstairs_to_heaven]
0

Hej, jag skulle så gärna bli avläst. :-)

Jag skickar bild via PM, så bara skicka via PM. Så får ni en bild. Vill helst hålla mig "privat".

Jag är nyfiken om man lyckas träffa rätt.

Mest skulle jag vilja få vägledning/råd. Tack.

/med vänliga hälsningar Katja 

scorpioqueen
0

Jag skulle gärna vilja bli avläst, jag skickar bild via pm så hör gärna av er:)

Bufflan
1

Tack patricia, jag får erkänna att det är en utbildning för att bli fritidspedagog. Ska följa dina råd :)

johaanaaaa
1

tack patricia, jag är 23 och går inte i skolan längre alls tog studenten 2010, min mamma o pappa skiljde sig för ungefär 15 år sedan men jag har iallfall mycket energi :P men har funderat på att börja plugga igen, kanske det du ser kram

Azeman86
0

Vill fortfarande bli avläst. :) Har dock inga nyare bilder, så jag hoppas att det går bra utan lika gärna. Annars har jag ju förstås äldre bilder.

toovas
0

Hej jag vill jätte gärna bli avläst/vägledda. Det har hänt ganska mycket på den senaste tiden och det vore kul att höra vad ni kan se om någon eller fler av er känner att ni har tid!

Kadoor
0

Jag har redan blivit avläst, men jag undrar om jag kan få en vägledning också? Skulle vilja få veta lite hur min framtid ser ut, speciellt kring vänskaps kretsarna och kärleken. Jag hade blivit väldigt glad om jag fick det!
Hoppas det är ok att jag lämnar en fråga till, förra gången var det ju om avläsning men denna gång om vägledning. Så ja. 🙂 Är lite vilse i mig själv och osäker om jag ska uttrycka det så, hoppas någon förstår någorlunda, så behöver lite vägvisning i livet just nu!

Det spelar ingen roll om man skriver här eller i ett pm, spelar ingen roll för mig. Lägger upp en bild på mig om det blir lättare!

Liiza87
0

Hejsan. 

Skulle gärna vilja bli avläst om detta är möjligt :)

Skriv gärna i PM och gärna vägledning om det går.

Maria Katarina
0

#61 Rumelle: Jag har gjort en liten avläsning på dig, jag skickar det imorgon till dig i ett PM! :)

[rumelle]
1

#75 Spännande! Ser fram emot att få läsa! :)

Patricia840822
0

Kadoor 

hej 

jag känner av nervositet på dig antingen är det så att du är kär i någon kille/man som du är förtjust dels känner jag av pirrighet ja glädje på kärlek froten på avstånd att du tänker på en man du skulle vilja ha men han är upptagen med något annat eller är han helt enkel upptagen med en tjej ,jag får att han är ljushårig lite längre än vad du är …Han är en trevlig kille och du kanske vill ge honom något? känns precis som du har ett jobb eller skulle vilja ha jobb om din önskan är jobb så kommer du få jobb inom 3v eller 3 månader..Ett jobb som du tycker mkt bra om…Det kan vara så också att du har haft sommarjobb. Funderar du på att vidrutbilda dig inom de området du är intresserad av. Jag känner av en person i din närhet som har problem hjälp henne och lyssna på henne ge henne stöd så hon känner att du finns där. Alla är vi ovänner på ett eller annat sätt det handlar hela tiden om att lösa problem och prata komma överens så att du själv mår bra och andra i din omgivning mår bra. Patricia

Kadoor
0

#77 Tack så mycket! Har skrivit ett svar i pm på det du fick fram. :)

brusida
0

Hejsan!! :) 

Jag skulle behöva en vägledning är otroligt vilse i mig själv just nu och känner mig osäker. 
Jag håller själv på att träna så gör gärna ett utbyte :) 

ps kan skicka bild :) 

Mvh Ida

[rumelle]
1

#75 Tack så mycket för din avläsning Maria Katarina! Det känns verkligen som att du har prickat rätt! Har skickat PM men ville även tacka dig här i tråden. :)

Patricia840822
0

Lite små kul att bli avläst är det någon som vill avläsa mig ? Hälsningar Patricia

Nimtyel
0

Hej! Känner att jag har lite för mycket tankar för att kunna sortera dem på egen hand just nu. Finns det någon som kan göra en avläsning & vägledning för mig? Ett pm vore väldigt fint att få. 🌺

Tack på förhand/ Liv

Maria Katarina
1

#80 Rumelle: tack snälla du, och tack för att jag fick öva mig på dig! :)

ceciliasod
0

Hej, Någon som vill läsa av mig? Skulle vara jättespännande! ;-)
Skicka det i ett PM så det blir lite privat :-)

L0vEisTRUE
0

Hej! Någon som skulle vilja läsa av mig? Vara gärna PM då jag vill att det ska vara privat! :D

Maria Katarina
1

#84 ceciliasod: jag kan göra en liten avläsning på dig ikväll, du får PM ikväll eller senast imorgon!

Maria Katarina
1

#84 Ceciliasod: Skickat! Oj vad nervös jag blev igen! ☺️

Julip
0

Ingen som kan läsa av mig i #62? 😕

Kaffe Tant
0

Hej! 

Finns det någon som skulle kunna tänka sig att läsa av mig, eventuellt ge mig lite vägledning? Jag skulle bli väldigt glad om någon skickade mig ett pm :) 

Kram till allihopa!! 🤗

IngaMarja
0

Om någon känner för att testa sina kunskaper på mig skulle det vara jätte spännande..😊

Skicka ett PM om ni behöver en BILD!

Tusen tack på förhand!

The_pearl
0

Jag har alltid drömt om att bli avläst!
Nu är det skillnad, nu skulle jag verkligen behövt bli avläst.
Känner att jag oroar mig mycket för min hälsa, för att jag "tappar greppet" om allt, oroar mig för mitt jobb och min ekonomi.
Jag undrar om det jag känt om andligheten stämmer!

PM mig gärna! Där kan jag lägga upp en bild om det skulle hjälpa!

Tacksam för hjälpen!

Quueen
0

Skulle vilja bli avläst! 

Är väldigt ung men skulle vilja om nån kan se vad som hänt i mitt liv och vad som kommer hända. Skicka PM så får ni absolut en bild. Känns som jag behöver detta. Kan inte sova eller vara glad och har mycket tankar på hur mitt liv kommer sluta.

Kram!

Shirre87
8

Hej hej allesammans!

Ska prova något nytt. Istället för att jag har tagit kontakt med er som vill bli avlästa så vänder jag på steken lite och säger att JAG läser av dig.

Om du är intresserad så skicka ett PM till mig. Skriv om du vill ha kortläsning (tarot som jag också kan) eller kanalisering (seans/avläsning) olika namn men typ samma sak.

Är lite nybörjare på detta så var extra snäll mot mig ^^

Jag behöver ingen bild på dig och vi kör helst då via ett chattforum som skype tex. Detta för att underlätta budskapet som ges/fås.

Annars inga "regler" som jag har. :P

Så vi hörs snart hoppas jag!

~ Jäkta inte-sitt min vän, bortglömd vila får du ej igen ~

[Pernilla7]
0

Hejsan, jag skulle gärna vilja bli vägledd eller få lite förståelse iallafall. Jag vet att det inte är någon garanti att ni kan men jag är icke desto mindre tacksam för att ni försökte! 

Vill ni ha bild eller något från mig så skriv i PM, skriv även vägledningen eller vad ni nu känner i PM till mig. Även om ni inte kan eller tror er kunna men känner för att skriva något, om ens hej, så för all del! Jag bits inte haha!

MVH Pernilla ✨

Lyckis
0

Hej! Jag skulle gärna vilja bli avläst.. mycket som händer nu. Även intressad om de är nån som kan se om de finns nån eller om jag har nån med mig vid sidan som kanske vill nått. Skriv gärna pm skickar gärna en bild i pm. Har även två katter som ja skulle vilja veta lite mera om ♥. Mvh Linda ★

MinnaJosefin
0

Hej! Jag skulle bara vilja veta om det finns någon som vill hälsa mig något eller om någon på den andra sidan som jag håller av och tänker mycket på, finns med mig och mår bra? Det finns även en hund på andra sidan som jag vill veta hur den har det som betydde mycket för mig! :) Mvh Josefin

imsuchadiva
0

Jag vill gärna ha min häst avläst. Svara gärna i pm :)

Hanna
0

Vill gärna testa. Skriv ett PM så sänder jag foto och info. :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

L0vEisTRUE
0

Hej! Jag skulle vilja få min häst avläst. :)

mjukismoa
0

hej! är helt ny här och vädjar att min katt ska blir avläst.. hjälp sån stor sorg ..älskade han så mycket :'(

[JollyJustin]
0

Vill gärna att min döda hamster Jolly blir avläst. Hon har redan men vill gärna få mer svar :) Berätta så mycket som möjligt :)

Aleya
0

#100 underbara ögon han hade.

Nu har jag aldrig avläst djur men jag gör ett försök:

Jag fick till mig att han varit sjuk ett tag innan han blev avlivad, jag tänkte njurarna.

Du satt med han medan han somnade in och han uppskattade det.

Han verkar ha det bra där han är nu, och det verkar som att han besöker dig då och då.

Hade han en kattkompis? Eller funderar du på att skaffa en ny katt?
För jag ser en kattunge.

Hoppas att detta säger dig något.

Medarbetare för Julen

imsuchadiva
0

Ingen som vill läsa av hästen i inlägg 97?

Felliiis
0

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

Felliiis
0

Skulle även gärna vilja få min råtta avläst :)

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

mjukismoa
0

#102 han var en mycket speciell katt.. helt underbart klok.. han var mycket sjuk och kämpade länge på sjukhuset.. det var min mamma som var med i sista stund.. han är begravd nära mig och jag hoppas verkligen han hälsar på.. många tårar och tankar varje kväll så orättvist.. hans vän vår fina doris är kvar.. men vi har tingat en kompis till henne.. hoppas på nått sätt att bosse förstod vad han betydde för mig.. har och har haft mycket djur men han är den största kärleken i mitt liv…

Amandla
1

#103 Det hade bara gått 2½ timme, du kan väl ha lite tålamod kanske? Läs gärna #0 igen så ser du att vad som gäller för tråden 😎

Kaffe Tant
0

(#89) Hej igen! 

Provar på nytt och ser om det är någon som skulle vilja lägga ner lite tid/energi på mig 🙂 Skicka gärna ett pm, bild kan ordnas.

Tusen tack på förhand! 🌺 Kramar till allihopa 🤗

imsuchadiva
0

#107 hur får du det till att de bara har gått 2,5 timme? Och vad är det jag ska läsa igen? Du kanske borde träna på att vara lite trevlig, eller åtminstone sluta skriva smilisar som är förolämpande.

Amandla
0

#109 Jag menade inte att vara otrevlig, därför la jag in en smiley för att förtydliga det. Däremot såg jag inte att det var två inlägg med hästar, så jag ber om ursäkt för att jag blandade ihop dig med den andra medlemmen.

imsuchadiva
0

#110 man ska vara försiktig med smilisar då alla inte har samma uppfattning om vad de betyder. Ursäkten godtas.

Lyckis
0

Hej ☆ Vill gärna bli avläst.. jag på bilden..

imsuchadiva
0

Finns det någon här som vill och kan läsa av mig? Skicka ett pm i sånt fall så får ni en ny bild på mig om de behövs.

liiten89
0

Hej! Jag vill jättegärna bli avläst om någon har tid & lust. Hur ser det ut i framtiden för mig, familj, barn osv. Ja lite allt som ploppar upp helt enkelt :) Tack på förhand!

TezzD
1

Jag vill också få en rent generell avläsning! Vad får du upp? Öva gärna o skriv det du får in bara rakt av, Jag tar inte illa vid mig eller blir exalterad  för lätt 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[zeth]
0

Du e lite vaken

och du har en drivkraft som du inte alltid följer

och den visar dig Tecken och budskap

men du håller för hårt om det fysiska

L0vEisTRUE
0

Ingen som har lust att läsa av hästen i inlägg #99?

Razzora
0

Jag skulle gärna vilja avläst av någon, då mycket sker i mitt liv just nu. 

Skulle även vilja få min lille katt avläst om det finns möjlighet.

Jag skickar gärna en bild på mig och katten via pm om det behövs.  Tack på förhand!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[NeferNefer]
0

Putt!

Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
0

#120 det är inte tillåtet att läsa av andra människor.

Medarbetare för Julen

[NeferNefer]
0

#121: om jag förstår MinnaJosefin rätt så hoppas hon få ett budskap från andra sidan.

Aleya
0

#122 Då missuppfattade jag det hela. Ber om ursäkt. 😊

Medarbetare för Julen

imsuchadiva
0

vill forfarande gärna få hästen inlägg #97 och även mig själv som jag bett om i inlägg #113 :)

[JollyJustin]
0

Vrf får inte andra läsa av min syster? Hon fråga o jag har tillstånd ju!? #123

MinnaJosefin
0

mannen är någon som stod mig väldigt nära och som jag undrar hur han har det eller om han vill hälsa något från andra sidan. Men jag har kanske missförstått tråden? Isf får ni bortse från mitt inlägg

Aleya
0

#125 för regeln säger: Det är inte okej att be om avläsningar av andra personer, utan vi tar bort sådana frågor direkt oavsett om ni skriver att de gett sin tillåtelse.

Detta för att det inte är etiskt.

Medarbetare för Julen

Timmorn
0

#126 Minnajosefine hette han någon med Jan/Janne? Eller kan det betyda något? För det var ungefär det jag fick upp, skratt, och barnbarn🙂

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

MinnaJosefin
0

Det namnet finns tyvärr ingen koppling till.. men han är min morfar, så barnbarn är ju rätt :)

Saga114
0

Hejsan! Jag gjorde ett val att anmäla en person som följt mig och hotat mig i flera år. Vet inte om jag tog rätt beslut eller om det kommer att slå tillbaka på mig. Tacksam om jag får tips på hur jag gör nu. Blir det bra i slut ändan?

lollolovee
0

#130 om han har hotat dig i flera år så tog du gqranterat rätt beslut. Det är aldrig ok att hota eller förfölja någon. Jag kan inte känna av någonting, för mig är din framtid ( är det en man det handlar om här? Jag fick bara upp det ;) ett vitt töcken.

Azeman86
0

Skulle vilja bli avläst igen, pga livet är lite tungt just nu. Så jag skulle behöva lite hjälp med vägriktning och så. Är även nyfiken på vem det är från andevärlden som följer mig ibland, eller hälsar på mellan varven.

Saga114
0

#131 Det är en kvinna … Vad menar du med ett vitt töcken? Kanske vet jag själv?!?!??

lollolovee
0

Jag vet faktist inte vad det betyder #133, jag är ganska så ny på det här med att läsa av folk, och har svårt att få upp former, om du förstår, jag borde ha skrivit det innan….

Lyckis
0

Någon som skulle vilja läsa av den här lilla damen? ♥

twoodblue
0

Om någon vill läsa av mig, så får ni det =)

Beautiful Dreams…

[Myy2000]
0

#34 Hej Annie! Jag tror att vi under våra livstider både får uppleva liv som offer likväl som förövare. För att få en förståelse för alla aspekter. När man är redo att släppa gammal karma så tror jag att man själv spontant kommer ihåg just den livstiden. Det svåraste brukar vara att släppa taget om skuldkänslor och förlåta sig själv.

Jag skickar ett pm med en lite mer ingående förklaring.

Fru Katla
1

Nu skojar jag inte, jag är helt seriös, vi har tappat bort vårt spöke 0.o Skratta inte, det är på riktigt! Vi trodde att hen skulle följa oss när vi flyttade, men nu efter nästan ett halvår har vi ännu inte fått något besök :(  Vi är oroliga att hen har "fastnat" i den gamla lägenheten… Snälla, om nån kan hjälpa!! Gärna pm…vill inte lämna ut för mycket info offentligt.

Malais
0

Hej

Vill gärna få en avläsning, något tips som hjälper mig på min andliga väg! PMar gärna bild om det behövs!

[NeferNefer]
1

Putt!

Zofia89
1

Hej!

Jag skulle önska att någon tog sig tid för att läsa av en bild =) Jag berättar inte än vilka personerna på fotot är… Jag vill att ni känner in bilden och berättar för mig vad ni känner =)

Svar här eller via pm =)

imsuchadiva
1

Jag vill fortfarande få min häst avläst samt mig själv även gärna vägledning.

Haley
0

Vill gärna ha min hund avläst om någon är intresserad :)

Behöver kortet vara nytt? Isåfall kan jag lägga upp ett annat.

madde_1991
0

Hej! Ni får jättegärna läsa av mig, svara helst i PM :)

HaraldochAlex
0

Fdtr
0

Just nu är det många saker på gång. Ibland blir man osäker på om man gör rätt val och slösar energi omedvetet på att oroa sig. Om någon skulle vilja hjälpa mig och göra en avläsning skulle det tas emot med stor tacksamhet.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Zofia89
0

Är det någon avläsare som är aktiv just nu? Hade velat ha snabbt svar och lade upp bilden här för att jag inte fick göra någon tråd med bilden där duktiga människor hade kunnat berätta vad dom känner om min bild…

Skulle vara kul ifall någon iaf kunde lägga en kommentar här och säga då ifall ni inte har tid eller om det alls är någon som sett inläggen??

Amandla
1

#147 Du har väl sett vad som står överst? "Vi lämnar ingen garanti på att ni får den hjälp ni önskar eftersom de personer som hjälper till i dessa trådar gör det på sin fritid! Ingen bör heller känna sig förbisedd!"

Om du känner att det är bråttom med din avläsning så får du nog vara beredd på att kontakta någon som jobbar med det, men då kostar det också oftast en slant. Det här är ju bara en övningstråd trots allt.

Zofia89
0

Ja, jag vet.. Jag tycker trots allt att det skulle varit okej att jag gjorde en tråd med denna bild före jag lade hit den… Jag ville att tråden skulle bli som en övning för dom som håller på med sådant här… Men det var ju inte okej så….

Och ja, jag har läst det som står överst och det var därför jag skrev och frågade om det är någon som är aktiv just nu…

Amandla
1

Vill du diskutera Övernaturligts Skrivregler är det bättre du pm:ar sajtvärden Fjäril.

vinden är min mor
0

Hej!

Jag skulle bli jätte glad om någon ville läsa av mej!

Jag undrar om jag kommer utvecklas som jag hoppas på,

Sedan undrar jag om jag kommer göra en tidigare liv regresion och om den bekräftar det jag minns.

Gärna lite allmänt med förståss!

Tusen tack på förhand.

Räcker det med min lilla bild här? Är extremt oteknisk…

Kram//

☀️Mörker är bara brist på ljus

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer