Konfunderad
Jag har upplevt något konstigt i går och i natt.I går så skulle min kompis och jag ut och åka,när vi skulle åka så satt min älsta katt vid bilen,så jag sa åt henne att hon fick komma in när jag kom hem,så långt är allt normalt.Men när jag kom hem och öppnade dörren så var hon inne,så jag ringde min dotter och frågade om hon hade släppt in henne,hon hade inte varit här alls.Så då gick jag runt i hela huset för att se om något fönster var öppet,men det var stängt överallt,så nu började jag verkligen bli konfunderad.Hade hon smitin när jag kom hem,så jag tänkte efter? Ja det måste väl vara så ändå.Men nu kommre det som verkligen har satt myror i huvudet.För i natt släppte jag ut henne,men på morron låg hon i stolen i mitt sovrum.Ja jag fattar ingen ting,för det finns ingen stans som hon kan ha tagit sig in.
Jag har ingen naturlig förklaring till hur hon har tagit sig in.Känner mej rättså förvirrad,har kollat huset flera gånger i dag hittar ingen naturlig förklaring hur det har gått till.
Autumn
Ja det låter ju märkligt. Är du hundra på att du släppte ut henne och att hon satt på uppfarten. Är det inget källarfönter öppet? Ja som sakt mycket märkligt!! karini
Källaren kommer hon inte ner i.Min kompis som var med såg när jag pratade med min katt.Så vist är det märkligt**autumn*
Svar till Kari

#0 Låser du alltid noga? Har du märkt något annat konstigt? Jag har ju fått för mig att "någon" kan ha varit här och skrämt iväg en katt härifrån. Den katten ville inte ut, var för osäker. Tränade i kattgården. Det gäller den katt som jag efterlyser på en annan tråd. Men då hade jag lämnat en dörr olåst en kortare tid. Ingen i bekantskapskretsen säger sig dock ha varit här. Brrr! Hädanefter är jag noga med att låsa. Min katt är fortfarande försvunnen.
Fortsätt att berätta om det händer något mer!
Bor du i tättbebyggt område eller ensligt? Jag bor ganska ensligt och det är sällan någon kommer hit. Dock är jag inte mörkrädd och har dessutom en man vid min sida.
Kram/Yvonne
Vad spännande … Fortsätt att berätta om nåt mer händer …
Förmodligen är katten fantastiskt kvick att smita in så fort någon går igenom en dörr, och ingen hinner observera katten i det ögonblicket. Den katt som du såg vid bilen var troligen en annan katt än din äldsta. I mörker kan det vara svårt att se skillnad på katter. Det heter ju att " i mörker är alla katter grå".