Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1090 ggr
Oceanen
0

Ser små stjänglimtar

Hej!

Flera gånger om dagen ser jag som små stjärnglimtar. Ni vet så som stjärnor ser ut på barnfilmer när dem glimtar. Jag ser 1 sån var jag än är varje dag flera gånger om dagen. Jag ser den en sån kort stund, lika kort stund som man blinkar. och de känns som att den är för mina ögon. Den är lika liten som min puppiler och de känns som att de är därifrån den kommer på något vis. de är så svårt att förklara men jag är så nyfiken varför jag ser stjärnglimtar. Ibland undrar jag om de är min guide som berättar vart hen är eller något.

vad tror ni? =)

Aleya
2

Om du ser det flera gånger om dagen så vill jag börja med att rekommendera att du ska kolla dina ögon. Vissa ögonsjukdomar kan börja med det du beskriver.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Oceanen
0

Jag kollade upp de, men de enda som fanns var näthinneavlossning. Jag har sett glimtar i 4 år och har inga andra symptom =)

twoodblue
0

Tror det är samma/liknande som jag har börjat se på sista tiden.

Ser ut som när man kollar i solen för länge, fast det bara är en liten prick för min del, som ett knappnålshuvud ungefär.

Beautiful Dreams…

Jerrie
2

Sådana där visuella problem bör definitivt kollas av läkare! Det finns otrevliga saker som kan börja med liknande symptom, och som kan vara bra att utreda snabbt.

Zlevin
0

jag ser även stjärn glimtar som dig , men för mig sprakar de upp som tomtebloss lite över allt sen blir det som en stjärnhimmel som sedan försvinner för min del beror de på andevärlden o jag skulle tro att det även är så för dig. förmodligen någon som visar sig för dig på det sättet

Stina nyfiken
0

Hej, Jag ser också som små stjärnglimtar. Läs här så kanske du känner igen något av det jag skrivit till en annan här på sajten. http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/5251d3ad8e0e7464640001e4-soker-de-kontakt

Stina nyfiken
1

Stjärnglimtar var förresten en väldigt bra beskrivning. Jag har sagt ljusblixtar om det, men det är liksom en lite prick som glimmar till jättesnabbt. Som en pyttliten stjärna.

[Lynx1]
2

Jag ser också dessa glimmande små stjärnor. Mycket ofta när jag får höra "sanning" så kommer de bredvid personen som pratar och glimmar. Jag har förklarat för folk att om de skulle haft ett ljud så hade de låtit: "blingblingbling" när de kommer ;-)

De dök upp i samband med att min mediala förmåga vaknade till och har funnits med sedan dess. De syns oftare i framförallt intensiva utvecklingsfaser som jag går igenom ibland.

Om du har varit och tittat till ögonen hos någon som kan sin sak och allt verkar i sin ordning där behöver du nog inte vara orolig. Bara tacksam.