spisen
min syrra beretade en gång att hon va uppe ensam och alla sov och då gock hon och hämtade en mandarin och sen gock hon der sen gick hon upp igen för att slänga skalet och då vad spisen på……….läbbigt

Usch ja sånt hoppas jag inte andar pysslar med, det är ju direkt farligt! om dom vill ge hälsningar så får man ju hoppas att dom gör det genom ofarliga saker som att stänga av och på lampor o tv och sånt.. :)
# 0 det låter ju inte bra alls det! >< slå på ens spis sådär är ju riktigt farligt. Hoppas att dom inte fortsätter så. ^^ som #1 skrev, hoppas dom i fortsättningen håller sig till lampor och tv. ^^
en av mina kompisar låg i sitt rum brevid sin mamma och hade tven på i ett annat rum och dom va ensamma hemma och då va det någon som bytte kanal och hon hade en indian trumma över sängen och då lät det som om någon kastade grus på den……uch
ochså har en annan kompis till mig sett ett pogram där det va ett spöke som öpnade ett skåp och kastade ut en limpa på golvet
# 4 haha. ursäkta att jag skratta, men det lät så roligt det där med limpan. ^^ verkar vara busiga spöken ni har! ^^
men åååååååååå….nu fick jag veta att jag bara inbillade mig att hon sa det där med spisen ………förlåt
*ler* MEN jag har varit med om att två spisplattor sattes på av sig själva….och jag och ena sonen var i köket då…..
# 6 haha. okej. ^^ det är ingen fara.
När jag bytte spis kopplade en elektriker ur den, när den stod mitt på golvet blev ena plattan på hällen eldröd och varm och sladdarna var helt uttagna, elektrikern blev skiträdd o ville inte vara kvar i lägenheten.
Själv är jag van, lampor o tvapparater lever sitt eget liv hos mej.
# 9 men ojj då! det låter ju inte bra!
fast den var urkopplad?! men fy! låter farligt! att lampor blinkar och tv och dator lever sitt eget liv skadar ju ingen. (är också van) men om spisen slår på sig själv, även när den är urdragen, låter inte bra alls!
Hoppas att den inte gör så hos dig igen!