Avslappning
Vill bara berätta om en underbar dag,på saltholmens nakenbad.det finns salta klippor,liten kiosk som du kan köpa glass.fika och förmånen att slippa kläder,att bada naken,är rena hälsokuren,vattnet omfamnar dig utan att döma,litet enkelt tips på feelgod utan att det kostar skjortan.
#0 Jo du, soulwings, jag instämmer. Fast några salta bad blir det inte för mig. Jag badar au naturel i min lilla skogssjö jag. :) Senast igår då sjön låg helt spegelblank, vattnet är ljummet nu i augusti och man hör hur humlorna surrar. Det enda som bekymrar mig är om någon gädda skulle få för sig att nafsa mig i baschakra-regionen, men man får väl crawla! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
**Håller med er…vilken frihets känsla att hoppa ut i svalkande vatten i bara mässingen…
man känner sig nästan lite "busig"
Det jag tänker på då är alla mini vattendjur som kanske får för sig att hitta ett nytt litet bo…i MIG…ökki…….
och bada naken bland okända folk,skulle jag aldrig klara..den njutningen vill jag ha med min partner i fred….
**
..och när jag badar ensam så där i skogen, kan jag börja tänka på Hajen, eller om det finns nåt gammalt unket urdjur som gömmer sig där bland näckrosorna. Fast njutningen är ändå starkare än rädslan över fantasimonster -
Tack o lov!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
**#3 Just det…eller han Jason från Fredagen den 13:e….
Otäckt med sjöar..tänk om man skulle nudda vid ett lik när man sprattlar omkring….drunknig hade varit en omedelbar effekt för min del..
**