Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 3090 ggr
elinkarlsson10
3

tryck över bröstet.

Hej! jag behöver lite hjälp att förstå… jag har precis flyttat och när jag var och kolla på lägenheten ett par gånger innan så tyckte jag om den förutom badrummet. jag sa till min pojkvän, badrummet känns konstigt, trivs inte alls där. ett par veckor senare och samma dag vi flyttade in fick jag veta att hyresgästen som bodde här innan hade dött i badrummet. kan det ha nån koppling? jag känner ett tryck över bröstet och jag upplever det tungt att andas just i badrummet. 

finns det något jag kan göra för att lätta på det här?
jag drar mig för att göra saker där inne, drar mig från att duscha och göra "kväll" m.m för att jag helst inte vill vara där.

volvo244
4

Vet du vad han/hon dog av? Kan ju vara så att du kan känna vad hyresgästen kände när han dog. Nu är inte jag ett medium, men har varit med om liknande fenomen. Exempel på det är om jag går ensam på exempelvis en kyrkogård, och rätt som det är så känner jag kanske att jag får någon oförklarlig känsla, kanske som du beskriver tungt att andas, tryck över bröstet osv osv. Så kanske det senare kommer fram att personen jag känner av hängde sig. Men man ska påminna sig själv om att det inte är något farligt. 

Något du kan göra är kanske att antingen högt eller i huvudet säga att nu räcker det. Det kan ibland hjälpa.

Men jag förstår naturligtvis att du tycker det är obehagligt. Och jag hoppas att det snart känns bättre att vara i badrummet!

Jessicaemblaeriksson
0

Kanske är ångest, dålig energi först och sen fick du veta att den dog där så blir det ångestattacket å långvarig stress. Man blir rädd å paranoid då