"drömtydning"
Vet inte riktigt om det är en dröm, men jag finner inget ord för det.
När jag mediterade igår så satte jag min koncentration på det sjätte chakrat dvs tredje ögat, men tappade fokus mest troligt eftersom att jag blev så uppjagad som jag alltid blir när jag ser något :P
Det här är tredje gången jag lyckas se något via mitt tredje öga,
men dom två senaste gångerna har allt varit i svartblått om ni förstår hur jag menar? Det är som svartvitt men istället för vitt är det en indigo-blå färg.
Första gången åkte jag igenom ett par moln, fick en känsla av london (?) sen är det ett stort moln framför mig sen är det två händer i silhuetter som möts (precis som i nokia reklamen)
sen försvinner allt, det som löser upp som en brustablett.
Igår började det på samma sätt, åkte igenom några moln men fick inte den här londonkänslan, efter jag åkt igenom lite moln så kommer jag fram till ett lite vitare moln som slåss med en svart varelse, det är en kamp som ingen vinner. Det går bara om och om igen, den svarta åker mot det vita molnet som gör ett hål och slukar han, sen smiter han ut igen och så går det om och om igen tills allt löses upp..
Efter båda gångerna har jag varit vaken, eftersom att jag har öppnat ögonen efteråt och kollat runt i rummet (ifall jag var i en klardröm)
Kan någon vara snäll och hjälpa mig? :)
Tack på förhand
Oj vad spännande. Jag är inte så insatt men kan det inte vara så att man kommer så djupt in i ens undermedvetna å de är känslor och minnen som slängts in i det undermedvetna som kommer fram å som du ser? :)