Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1303 ggr
Elisabeth-J
0

Spökerier

Hej alla vänner!

Nu åker jag till Dalarna och ni som inte kan vara med på forumträffen! Kan inte ni berätta här om era spökupplevelser? Skulle vara roligt att läsa om era upplevelser efter helgen.

Jag önskar er alla en trevlig helg!!!

Kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Thinka
0

Kör försiktigt så ses vi imorgon.

Helleh
0

Ha det så trevligt alla ni som åker iväg :)

Agneta_w
0

önskar er alla en trevlig helg och skräm nu inte upp varandra så ni blir rädda.

MissQuinn
0

Ååå…önskar jag oxå kunde vatt med och skrämt upp er,men det får bli en annan gång…Fot i munnnen vill dock se massor med foto när ni är tebax….Ha det nu så roligt med mycket av allt…Flört

Kram MQ 

lightseeker
0

jo, min 18-åring har nog den läskigaste spök-upplevelsen, mitt på ljusa dagen: hon tittade ut i hallen, vi var alla inne i köket och fick se en liten flicka, med långa flätor, sitta med sin spök-kropp i en fullpackad låda som skulle iväg till loppis. Hon bara skrek rätt ut och bad mig säga till henne att sluta stirra på henne hela tiden. Denna lilla flicka har hon också sett springa efter bussen, när hon åker buss. Min 10-åring kan aldrig sitta vid något av husets skriv-bord, för så fort hon gör det så visar sig samma lilla flicka för henne och står och stirrar, ibland med kroppen inne i bokhyllan. Dom tycker att stirrandet är jobbigast.

Jag har bett dom att fråga efter hennes namn, vad hon vill osv. Men dom vill inte ha denna förmåga.

Vi har fler besökare, bla. en lång man i kåpa. Man kan bli knäpp för mindre. VÄlkomna hit och hälsa på våra besökare.

Tiia
0

Ha det jättemysigt,,,nästa gång följer jag nog medGlad

molly57
0

Skrev tidigare ett inlägg Onda andar/eller spöken.Ni kan gå in och läsa den.Det skulle passa bra under denna rubrik.

Natt kram//molly

tildus
0

När jag var i tonåren så höll jag till i ett stall där jag tränade hästar. Det var ingen som bodde på gården vid den tiden, de skulle flytta dit senare.  Efter en vanlig träningskväll ordnade jag klart i stallet. Jag gick upp på loftet och rörde runt med högaffeln i höet, det fanns bara lite hö kvar, kastade ner hö till stallet och gick sen ner. Ordnade klart lite där nere och såg till att höluckan var på glänt så att katten som bodde i stallet kunde gå ut och in som den själv ville.
Jag satte mig ner på stallgolvet och klappade katten, och hör då hur någon reser sig upp ur höet och går med tunga steg mot trappen. Tystnad. Jag tog vägen genom bakdörren hem, och det gick undan.

Det är så lyhört där att ingen kunnat gå upp dit på loftet utan att jag hört det, och det var för lite hö för att ens kunna gömma sig i. Så jag blev nog lite skrämd då, ja. :)

Tuva-Lena
0

Det märkliga är, att innan jag blev medlem här på forumet så kunde jag alltid hitta rent vetenskapliga förklaringar till alla konstiga saker som har hänt mig. Antagligen ett sätt att hantera sånt jag inte förstår, och som skrämmer mig lite. Men visst har man råkat ut för konstiga saker, bl a för några månader sen när jag öppnar ett köksskåp, och en skål "hoppar ut" från hyllan. Den stod helt stadigt på en av hyllorna och jag skulle ta fram en tekopp- från en annan hylla, men lika fullt så hoppar den här skålen fram från ingenstans. Jag stod ett bra tag och funderade över dom fysikaliska lagarna, som säger att jordens dragningskraft skall omöjliggöra nåt sådant, men ja, tänkte jag, jag stötte väl till den då… men det gjorde jag inte. Sedan hästflätorna som finns på min häst varje dag, utan att jag flätar den. Små näpna saker som händer då och då, men aldrig någon skepnad har jag sett - än så länge…Hemlis

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."