FORUMTRÄFF!!
Ja då var det dags,för de som är intresserade av en Forumträff.Datumet är 11-12 augusti med start klockan 12.00 ca(kaffe vid ankomst)
Vi kommer att köra lite intuitions- träning,storseans och förhoppningsvis får jag dit någon som kanske vill vara utställare.Men det viktigaste är trots allt att vi kan träffas och umgås under trevliga former.Det finns ett fint vandrarhem inne i Avesta,annars gäller madrass på golvet i lokalen!Kan vara trevligt det oxå….
Håller på att undersöka om det finns något "spökställe" i närheten,som vi kan besöka på lördagskvällen….
Pris för 2 dagar inkl.frukost,kaffe lättare mat i 2 dagar och trevligt sällskap=400kronor!
Plats:Korskrogens Bygdegård,ca 7 km söder om Avesta.
Du får ta med dej en vän.
Är du intresserad så mejla oss via Forumet..Välkomna!!/Ewa o Elisabeth
OBS!!Senaste anmälningsdag 9 augusti All anmälan via mejlen.
Lägger in en länk till Avesta Vandrarhem,för den som ev.vill övernatta där.http://www.sverigeresor.se/resa.avesta.vandrarhem.stf-aelvbro-vandrarhem.10224.asp
Södergården:0226-12125
Avgiften 400 kronor inbetalas senast 25 juli!(Betalas tillbaka om det blir för få deltagare)
ÄLDERSGRÄNS:18år Eller i målsmans sällskap!!

Vart ligger Avesta??
Kramar//Carro

I Södra Dalarna…

Jag citerar Gert Fylking: - Äntligen!!!
Skitkul, underbart, spännande osv osv osv…..
Va roligt! Desutom billigt *skrattar*
Om det är oki så säger jag rent ut skit kul!!!! Södergården i Krylbo har boende också, det är ett vandrahem ..
Lite närmare till Korskrogen…oj va kul

Aha,perfekt läge med tanke på lokalen,har du möjligtvis telenummer till detta Södergården eller en länk,som jag vore såå tacksam om du i såna fall kan lägga ut??Tack,Ewa

#2 Lite långt för mig att åka då jag bor i Södra Sverige:)
Men jag önskar att ni får det roligt på träffen!
Kramar//Carro
jaja mensan.. jag känner dom personligen…121 25 sen har dom världens snällaste vakt på gården..Ni kan känna er trygga där, han och hans kompis skatan tar väl hand om er..han är väldigt medial och han vet direkt på vilka personer han ska skälla bort..
oj jag svarade på Ewas förfrågan men glömde bort att hänvisa till #6
#7 Väldigt tråkigt skulle ha varit hur kul som helst att träffa dig, kramiz

#9 Ja, jag hade velat träffa dig och alla andra också! :)
Kramar//Carro

Tack Evawa,har lagt in numret i Ingressen.
det får bära eller brista nu?? INGRESSEN vad är det??
när jag ändå håller på så kan jag erkänna en annan sak som jag inte vågade fråga förut, men mina celler gav mig svar till slut?? Eller var det morfar, han brukar hjälpa till ibland..
Ni skrev pm, hi hi hi jag visste inte vad det var först….kanske snart vore en ide och skriva en ordlista på forumet..hi ha

Ingressen är inledningen på texten

Åh vad roligt och Åh vad synd…jag kan inte *bööööl*
Men jag hoppas ni får riktigt trevligt och SÅKLART redovisar ni allt här sen! :oD
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Kan tala om att redan nu har 3 anmälningar inkommit till Forumträffen.

Hej
EwaKristina,jag tycker det är jättekul detta med träffen.Billigt är det också-det blir säkert jättetrevligt.Helt ärligt måste jag bara säga att i mitt fall kan jag inte bestämma nånting nu.men slutdatum var 25 juli,förhoppningsvis vet jag lite mer om hur min sommar ser ut innan dess.Kramar och tack till er som anordnar detta./Galdra

hej vänner…säger samma sak som lillgaldra gör…det finns tid kvar…jag vill jag vill..men är oxå upp i flytten då…men om gud vill att jag ska komma då ser han till att jag får det oxå…eller vad tror ni….
sen undrar jag oxå detta ställe evawa skrev om hur mycket kostar det….kram vänner..
håller på att rensa alla gardiner..nu ska mycket bort…ska oxå titta på alla dukar som man har virkat i sina dagar…sen porslin m.m. kram

318 Hej .drutten jag var in och kollade priser på SJ.280 kr för mig turoretur.Men resan tar 4,40 för mig och 2,20 för dig från Katrineholm-man byter i Sala.I Så fall kan vi träffas i Sala…Sen vågar inte jag sova över i en bygdegård vad tycker du om det." kallsvettiga damer med stora ögon frampå morgonkvisten…HIHI Men vi skulle ju få vara med om ett spökhus…..Jag provade att ringa Södergården men fick inte svar,föröker igen senare.tror verkligen inte att det är dyrt för en natt.

Södergården svarar inte i telefon.Nån som vet om det är öppet där än?
Men jag tänker sov i Bygdegården jag *skrattar*
Lovar att jag inte ser ut som på visningsbilden!!
# 20 och alla övriga..Södergården har en rest.verksamhet med oregelbunden arbetstid..Om ni vill så kan jag ta reda på priset och bokar er, så slipper ni ringa…men hör av er hur ni vill ha det..om det är oki för Ewa förstås??
Jag har en luftmadrass men ingen pump ifall det är någon som vill låna så slipper ni/någon släpa med det..säg till så tar jag med mig den..
kram

Hittills är följande medlemmar anmälda till träffen:
Morsan1
Bybo
Mumlinen
Evawa+1
Galdra+1
Topsie
Kath
Solsken
Sophia_doos
Karl Norberg
Susanne+1
Susanne73
HelenaK
Bra start tycker jag med anmälningar,hoppas att fler ansluter sig till sällskapet.Kommer att bli jättekul!!
Kan man ha barn med sig (2 år) ?

#24 Små barn är nog inte så bra att ha med sig eftersom vi kommer att ha meditationer, intutionsövningar och åka till ett spökställe.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#22 Du får gärna boka mig och min syster till Södergården.Det vore jättesnällt.Har ringt igen men inget svar.Har dom egna rum?Vi vill gärna ha ett dubbelrum om det finns?Tack på förhand.(Sen ska vi berätta spökhistorier för varandra hela långa natta.)

evawa..kolla oxå upp priserna..och om det finns mat..eller frukost..om jag nu har fattat rätt så är det väl boende där…kram….hi hi eller är jag ute och cyklar nu…
men galdra..prata spökisar..du som inte än vågar sova i lokalen…hi hi..hur tror du det ska gå om vi spökar du tänker väl inte krypa ner hos oss i samma sovkupe…hi hi…elller håll hand kanske…asgarv

#27 e syrran med så kan vi hålla varandras händer…fast hon e healer så man bränner sig som sjutton efter en stund.HIHI
Nej på allvar,har man åkt tåg sen 6,30 på morgonen kan det vara skönt med en säng och en dusch du vet på kvällen.Sen har syrran och jag fibro så värk kommer och går.man e inte 17 år längre -det känns….

vad då galdra är du inte 17 år…hi hi..just nu känns det som 17..men vi får väl se efter min flytt..då är jag väl 117….nu har man vart ner på torget..inköpt nybakt bröd…för 50 kr…så det blev 5 påsar…ja visst skönt med dusch på kvällen när alla spöken ska ut ur kroppen hi hi…jaha..vad ska man nu göra..sitta här eller ligga i soffan och slå dank…gubben är i nyköping spelar bangolf..mitt barnbarn är på fotboll-skola…så här sitter man och rullar tummarna…får väl titta i garderoberna om det finns något gott o smått..för det är väl ingen risk att freja42 har varit här och rensat hos mig….hi hi..kram på er där ute

De e mycket Nyköping just nu.Min mamma bor ju där.Jag tänker på dom stackars poliserna igår och den stackars sjuke mannen…varför kan man inte få upp ögonen på psykvården-ska det vara så svårt när så många behöver den
Nejdu 17 år,det var längesen…Då var jag ovetandes om allt otrevligt och tråkigt som skulle hända.Trodde gott om alla människor-idag e jag elak och bitter,bläää-nu kommer jag och tar er.
Ja nu är det mörkare här än på natten.Det regnade som sjutton i natt-bara vräkte ner,så blev det så där äckligt kvavt-men ingen åska.Vi ska få regn i midsommar-så var det med det…
Kram på er därute.

Haru anmält dig nu drutten?Snälla gör det!Det är bara några futtiga timmar av ditt liv vi kommer att tillbringa tillsammans.Klart att du ska med-Ditt socker kan vi hjälpa dig med om du får känningar(-jag kan hjälpa till med tvättning och toa också haha ja e ju van du vet.)Nej ta inte illa upp jag skojar bara.Men både jag och syrran är undersköterskor så känn dig trygg om det är det som oroar dig.Kramar druttfia.

asgarv..inte då rädd för dig galdra…känningar av sockret..ja men det vet jag hur det känns..fyfabians kallsvettig blir man darrig som en alkis..hi hi…men funderar lite bara..blir det bara tvätt o toa jag får hjälp med..detta med servern på morgonen med frukost på sängen bädda sängen m.m…har varit nere på stationen kolla lite med tåg m.m…gubben min säger att förfassen åk så jag blir av med dig en stund….hi hi..snäll gubben va då…undrar om jag ska behålla han nu efter detta uttal han sa…sen oxå vad evawa kommer fram med för priser på stället och vad det innehåller…om jag hoppar på tåget så blir det till stängnäs till morsan1 sen åker vi bil därifrån…men vi får se vad gud säger om det oxå…se om han nu finns…asgarv..kram nu börjar det regna här igen..fyf_n…kramisar

Jag kan bädda och fixa frukost på sängen också….Du ser så sa min gubbe också:åk….Va ska gud me i eran bil ?Vet han/hon om det själv hihi….kram

klart han ska med han oxå..plus lite annat…kan ju bli ståendes ut efter vägen..då är metspö o kaffekorg bra att ha..hi hi..tror vi byter ut gubbarna i avesta….har nu lyssnat på min nya cd som kom med posten..kropp/själ/ande…nu vännen väntar jag hem gubben..vill till affären inköpa sill o potätter gräddfil o gräslök..vad ska man äta i mörra vet jag inte…fy för alla afton….kram

Ja fy för alla afton.Har gjort köttbullar ,Jansson sen får man väl grilla lite på kvällskvisten.kramar……
Ja jag hör med Södergården, pris och dyl..återkommer så fort jag vet nåt…god natt
ps,,drutt! packa väskan nu, det är klart du ska komma till Avesta
Hoppas det blir måååånga som kommer..

Ja,jag hoppas oxå att många fler anmäler sig till träffen.
Och man får ju ta med sig en vän,om man inte vill åka ensam.Alla lika välkomna!!

#37 Ja jag har ju inga vänner så syrran kommer med…HAHAHA
Hallå så här på midsommar afton, själv drar jag iväg snart. Ville bara meddela pris på Södergården….
100/ pers/natt exl lakan
150/pers/natt ink lakan
300 enkelrum
Ifall det är något sambo par som promt vill ha ett eget rum så går det att lösa. Antal rum är begränsade beror också på beläggningen under den perioden. Då är priset 100/pers( rabatterat pris)
Nu har jag inte kollat frukost priset för det ingår i det andra..
ha så himla kul allihopa under midsommar
Kram
Eva

hej evawa:
Va snällt att du kollat upp priserna.Men jag fattar inte riktigt.är det sovsalar annars om man inte tar rum?
tack för svar och ha en trevlig midsommar själv.

okidoki…snällt av dig evawa…om priserna där..som galdra sa..är det sovsalar….sen väntar jag med pris om det finns frukost…
ps..vad då SAMBON..inte ska ha med…får man chansen att dra själv så gör man väl det…förklädet klara jag mig utan ju…det är ju käringarnas helg..utan gubbar och ståhej…nu är det oss det gäller..för en helg för oss ska det bli så det smäller…med spöken och god vänskap ska det bli..för nu då den helgen är vi FRI…kram

Hallå där drutt!
Om jag nu beslutar mig för att medverka, ja e ju gubbe?
"kärringarnas helg…utan gubbar och ståhej"
SEV

asgarv..nu menade jag våra egna gubbar…ha ha..blink morfar

He he, skönt å höra, så man inte klampar in i någon syjunta för endast kvinnor. Jag har lite svårt å komma i klänningen serru *smile*
SEV

#44 Du kanske inte blir ensam man på träffen, vi får hoppas att fler kommer med =)
Elisabeth

ja du morfar klampa in i kärringklaveret med sytråd o stickor..men vännen..jag har en stor klänning..som du kommer nog i..det är min brudklänning..har en gång i livet varit stor…ja det var många herrans år sen..så där 26 år sen…så den ligger här i gardinhögen..asgarv…ja inte så stor som en gardin…men den kan jag ta med så får du leka kärring en gång i livet…lovar dig att du snabbt som ögat..går tillbax till karl-livet..för vi arbetar dygnet runt..hi hi…men vännen glöm nu inte virkningen o glasögonen o dit glada humör…välkommer på kärringmötet
ps smikväska tar jag med hi hi
Grattis till barnbarnet.
Glöm inte kamera om du morfar ska va med om allt ovan säger Det kan ju bli årets bild Hehe
Själv avstår jag att anmälla mig En annan gång kanske.
Jag har ju redan gjort en anmällning idag att gå med här på ÖN.

Hade varit kul Dels bor jag för långt ifrån Kanske nästa år om det är närmre där jag bor
# 40 Det är olika rum med olika antal sängar i. Hur många till antalet det vet jag inte och hur många rum det vet jag inte heller. Boendet ligger fristående på gården, det ligger bra till. Men Galdra om du och din syster vill ha ett eget rum så går det att fixa. Ska jag boka det eller?
Drutten det ingår frukost i dom 200 kr i anmälningen, behöver du veta pris på frukost på Södergården då??
kram

evawa..galdra har kollat upp tydligen..100 kr utan lankan..150 med lakarn..sen 50 kr frukost..då ställer dom dit något..typ flingor fil..bröd m.m….det är på södergården….
nu håller jag på att kolla tågtider till eskilstuna till stängnäs…för blir väl så att jag åker med morsan1 med bilen…men måste kolla tågtider lördag o söndag..så vi hinner upp till lilleva till kl 12…håller oxå på att ringa morsan1 men hon är inte hemma..undrar om hon sitter i garderoben men handarbetet…hi hi…kram

Ska bli spännande och roligt att se hur många forumvänner som träffas denna helg =)
Elisabeth

# 50 Handarbetet är klart! Bonaden ska jag ge till dig Drutten! Ha ha ha nä jag bara skojade. Du kan ligga med mig Drutten, vi kan väl dela rum!?!
Ha ha ha
Kram

asgarvar…ja ja morsan..nu blev jag lite fundersam..ligga med dig…ja du gummsan jag är inte lagd åt det hållet…men tack en då asgarvar…lova att inte taffsa..ha ha ha…du är rolig du morsan1..kram
Hahaha..ni e för roliga ni
Vem vet..ni kanske blir förälskade när ni träffas..

asgarvar,,,jag du..man vet aldrig..men jag tar på mig kyskhetsbältet..lika bra att va på säkra sidan..ha ha ha…
Ja det är nog bäst att du gör det Drutten

Ni verkar kul folk, synd att jag inte kan närvara.
Jag ska bort den 1-15 augusti, så tyvärr måste jag säga den här ggn.
SEV

det skall bli roligt klart att jag ställer upp

Vad trevligt Topsie att även du ansluter dig till sällskapet.Pm:a mej bara din anmälan……Kram Ewa

Är i Storvik, den 16-19/8, så tror att det blir för tätt på. Det får väl bli nästa gång istället. Ni får ha så trevligt. Jättebra initiativ.

men morfar vad nu då bangar du ur..är inte kärringträffen viktigare ha ha…nu lä du gå misste om mycket…småler..jag jag få lämna nyckeln hos dig till kysketsbältet så inte morsan1 hittar det…hi hi…måste ju va på säkra sidan…asgarv
#52 hörru morsan, ska du inte sova över i lokalen istället?? Då får du ju ligga med allihopa..*LER*
Kram

#49 Jag har bokat själv.Tack så jättemycket ändå…..

#62 Det tänkte jag inte på! Drutten, vi knoppar i lokalen! Ha ha ha
Nää, vi kommer nog boka så vi får ligga med Galdra! fniss……
#64 hi ha ho jag bor i närheten ifall ni vill komma och ligga med mig också..
skämt och sidor det ska bli hur kul som helst att träffas…Ett stort glatt gäng hoppas jag att det blir..

Det kommer att bli jättekul! Kul att få se alla "kompisar" live!
Nu måste jag väcka barnen, en ny dag med jobb nalkas.
Ses i kväll!
Kram Åsa

nu du morsan1 skriker dom efter dig…alla vill tydligen ligga med dig asgarvar…eller är det evawa..som vill…ha ha..för det är ju hon som har bjudit in dig i lokalen…kliar min i planeten…vad är det för forumträff vi ha bokat till…villken nit vi åkte på denna gång..ha ha….asgarvar…kram på er där ute
ps--morsan1 är det inte bättre att du öppnar en annan butik oxå…typ
ligga med mig butik..asgarv…för nu har du några kunder tydligen..det kanske ger mer slantar..asgarvar..ha ha ha ha

Ja ni verkar ju vara ett glatt gäng som sägt. Hadu ju varit klart kul å få träffa detta gäng, men det går väl fler tåg.
Jag har tyvärr en annan resa som inte kan ändras, men när ja kommer tillbaka kan jag le ännu bredare åt allt. 
SEV

morfar lille nog går det fler tåg…men vet ju inte om tåget då går till Avesta….men som det sägs så leder alla tåg till Rom…och Rom kan tydligen ligga vart som helst i detta avlånga land….blev lite nyfiken av mig..vart ska morfar åka då…
ps..jag som har packat ner klänning o sminket åt dig…får väl spara det till nästa träff då….ha ha..
tror du morfar att morsan1 berättar om sin natt…hon behöver nog vila länge o väl efter denna natt skulle jag tro..sen morfar sa min sambo..nyckel till mitt kyskhetsbälta tar han hand om…han har redan satt på mig bältet…så jag ska bli van vid detta..ha ha…måste säga att jag i natt hade mardrömmar om helgen i avesta…så det blir att hålla ett öga på morsan1..hi hi hi…

Ja du drutt
Du får nog ha ögon både i nacken å pannan.
Jag tänkte åka till USA å hälsa på en gammal bekant, vi ska till Mount Shasta å hälsa på andra bekanta. Även dom intresserade av detta med shamanism, därför köpte dom tomt å byggde hus i Shasta valley. Mount Shasta är en vulkan i norra kalifornien, nära oregon. Där det sägs förekomma mycke speciella företeelser. Ganska kul stad Shasta City, varannan affär säljer kristaller, stenar, örter, trummor å allt vad den nyfunne shamanisten kan tänka sig :). Hela stan drösar åxå av medium av olika slag å annat i samma stil, indiankulturen i den tappning vi vill nosa information ur. Vilket fall jag.
Det finns bilder från Mount Shasta på min hemsida
SEV

jadu morfar..kommer både ha ljus o pannlampa på hela natten…hi hi
ojdå USA..låter intressant..hoppas du får uppleva mycket.där då..kolla in på länken du gav..men tyvärr gick det inte att se något…kanske det är tillfäligt fel..ska pröva senare igen…hoppas av hela mitt hjärta att du får en trevlig resa…kram

Drutten
Det kanske funkar bättre om ja skriver punkt istället för komma
sorry!
SEV

hallå morfar..fin sida..måste fråga dig på länken..bilder i usa…andra bilden..vad har du fått med där.på vänstra sidan…både i himelen..o träden..det ser ut som en stor sten…men ser lustig ut..sen i det blå..vad är detta..är det någon indian som är skugga av….kram

Tack Drutten
Jag tror det är replektioner från vindrutan i bilen.
SEV

Vad spännande med forumträff!
Måntro om någon skulle vilja samåka från Kalmarhållet i så fall…? 
Jag bor i västervik och kan tänka mig att samåka…
Hejsan!
Vad kul med en träff
Jag fundera ett tag till!!
Är helt ny här,men ibland måste man våga lite!!
Känner ingen än här än.Och det bästa av ALLT!!
jag har semester

Hej!
Välkommen! Skönt med semester =)
Fundera på du men hoppas att du vill och kan komma med =)
Elisabeth

Det är klart att du ska med Molly! Det är väl knappt någon som känner nån härinne!
Det vore kul att träffas!
Kram Å

tatty: Kul, slipper jag åka själv! Åsså kan det vara lättare att komma två då man ingen känner…
Semester vad e de? Går det äta…? 

Det har kommit in en del anmälningar redan, jättekul om så många medlemmar som möjligt kan träffas. Ser fram emot att få träffa alla in real live =)
Elisabeth
Det skulle vara roligt att träffa alla i verkligheten, man tyvärr jobbar jag och när det var en kurs i Sollefteå jobbar jag också,det är bara ca 20 mil hemifrån så det kändes som nästgårds.
Så är det att vara företagare.Men det kanske blir fler tillfällen.
Jag hoppas att ni får jättetrevligt,ni verkar så himla glada och roliga allihopa.

Ingen behöver vara orolig för att fara ensam,alla tas emot med stora famnen!!Är nu uppe i 12 anmälningar och fler pågång.Oj vad Elisabeth och jag har planerat en massa härliga grejer åt er.

Kollar upp så att det inte krockar med en av mina årliga hästtjej träffar…i så fall vore det kul att få åka med någon, men återkommer.
Min gubbe och jag är väldigt intresserade,men tyvärr så kan vi inte då
men intresset finns

Bybo kom med ett bra förslag i en annan tråd, till alla som ska medverka vid träffen.Har ni något att att ev.sälja så går det utmärkt att ta med sig detta till Forumträffen.

Jag har med mig lite tarotkort, orakelkort, rökelser, pendlar, indianhantverk m.m. till träffen =)
Elisabeth

Många som ska nattar över på Södergården? Funderar allvarligt på att anmäla mig, men vill ju inte hamna själv på något boende…eftersom man inte känner någon så känns det ju lite ödsligt.

Det jag vet idag är att 2 kommer att övernatta på Södergården.det har de bokat och gjort klart.De flesta kommer nog att sova i lokalen,på madrass.Kan bli väldigt trevligt,Thinka.
Jag gör allt för att komma med. Det hade varit roligt få träffa er, underbara människor.

Du är så välkommen,hoppas att få se din anmälan snart!
Jag skulle så gärna vilja men kan inte då =((

Puttar upp denna tråd,bara 11 dagar kvar på anmälningstiden.Välkomna./Ewa
Hoppas och önskar..Att ni lägger någon likande närheten av Östersund.. Låter ju så enormt mysigt ju…Önskar er en underbar Forum träff i alla fall..=)=)..Kram//Åse….

Står det nånstanns nåt konto nummer?

Nästa år kanske vi kan förlägga träffen i Östersundstrakten,många medlemmar finns ju i Norr,och de ska ju oxå ha en möjlighet att närvara,liksom de i södra Sverige,för en träff kommer även att anordnas där./Ewa
#96. Tack så jätte mycket för det snabba svaret…Jovisst..Absolut vill alla ha en del av kakan…
Jag ser fram emot att höra vad ni haft för roligt för er..Ni må berätta lite..Så nyfiken så blir man…Kram// Åse….

Ni kan väl ta lite bilder och dela med er av. Vore skoj att se vad ni hittat på ju !!
Jag skulle gärna kommit, men det är som sagt förlångt att åka + att jag sen har 2 utbildningshelger i augusti…
Får man träna på att fjärrskåda er ??? Bara en lite tanke..
Jag vill önska er en riktigt härlig träff. ///// MJ
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

#98 Det är helt ok att träna på fjärrskådning =)
Jag ska ta några bilder så ni får se vad vi hittar på 
Elisabeth

Helt okey för mej med,men råkar du se mej med en Göteborgare,då får du inte tala om det för nån.
Kramiz
# 98 vad är fjärrskådning? är det att försöka komma på plats på distans eller? förflytta sig? inte för att låta sur eller nåt men ska inte alla deltagare få vara med och bestämma det? Att jag reagerar starkt är det för att jag har råkat ut för några som försöker tona in sig på mig utan mitt tillstånd..
Eva

#101 Det var nog enbart på mej och Elisabeth som Maria menade.Kan ha missuppfattats,förstår det,men som du skriver Evawa,så gör man det absolut inte utan tillstånd!!Så du har helt rätt./Ewa
#100 Va..? Jag som ville ha ett gruppfoto på oss alla, då får väl jag ta kortet då så jag inte kommer med på bild..:) Göteborgare som jag ju är 
Jag skulle gärna ha anmält mig & åkt, trots att jag inte känner nån här än, men jag har ju min lille herre att ta hand om :/ Han kräver rätt mkt tid, så jag väntar på nästa träff istället :)

Hej
det låter ju jätte skoj! jag har inte så värst långt till avesta så jag funderar starkt på att komma :) men jag blir nog att åka emellan då och åka hem över natten.

nä nu har jag fått kalla fötter jag som är så blyg vette 17 om jag törs komma, jag kommer nog inte få fram ett ord där 
Jo…melia, kom dit. Och vad gör det då, om du skulle vara lite tyst? Alla är vi olika…Kram

jodå melia du törs komma vi ställer upp för varandra du behöver inte vara orolig

#106 meila! Du är inte ensam om att vara blyg och jag är säker på att ingen kommer att behöva känna sig så blyg på träffen! Vi kommer att göra allt för att alla ska trivas och må bra =)
Jag hoppas att du kommer, ser fram mot att få träffa så många som möjligt av alla medlemmar här på Övernaturligt! =)
Elisabeth

bybo o topsie
tack för stödet
vi får se om jag törs, har ju ännu några dagar på mig att bestämma mig, men ååååå vad kul det skulle vara, jag har inte varit ut å gjort nåt för mig själv utan familjen på år, så det här som också är mitt stora intresse skulle verkligen vara helt underbart att åka på! men är man en rädd liten mus så.. :)

Vi måste skrivit samtidigt Elisabeth :) för ditt inlägg fanns inte när jag svarade dom andra :) tack så mycket för ditt stöd med! Jag ska verkligen försöka ta mig i kragen 

#111 Jag hoppas att vi ses där 
Elisabeth

Jag hoppas verkligen att du tar chansen och åker dit melia! Om jag hade haft närmare så hade jag gärna varit med. Samla mod och åk, du kommer inte att ångra dig!
Kram Sanna

Melia,rädsla behöver du absolut inte känna.Jag är helt övertygad om att du kommer känna det trygg i sällskapet.Se det som en liten "säker" utflykt med goda vänner,utan gubbe och ungar.På tiden att du får tänka lite på dej själv!!Packa nu ner madrassen,och ställ in dej på en avkopplande,trevlig helg!!Ser fram emot din anmälan,och att få träffa dej och alla andra den 11:e augusti.Kram Ewa

Ja fast om du bara kunde komma så skulle det ju kännts lite bättre :) men det vore kul, ska verkligen samla mod och försöka åka! 

glömde skriva att mitt förra inlägg var till tarotsanna 

EwaKristina
Trygg.. jag… hmm :) jag är ständigt orolig o rädd för allt.. men du har verkligen rätt i att jag behöver få komma från gubbe å ungar :) madrassen blir nog hemma dock för jag tror jag åker hem på kvällen, bor i Dalarna så det blir inte allt för långt.. Men det är tänkt det blir en tvådagars alltså? iså fall så kan jag ju åka tillbaka till Avesta på Söndag igen. om jag nu kommer.. :)

Tarotsanna- skulle vi kunna samåka?

#117 Ja,men det är jag oxå,så då kan du och jag hålla varandra i handen:-)Åk emellan om du känner dej tryggare,ja,det blir lördag och söndag.Såklart att du kommer,jag tror att du ångrar dej annars

Idunn det är ju jätte långt till Avesta?
Nu fick jag nåt att fundera på 
Melia jag kommer att vara med dig i tanken och hålla dig i handen om du behöver. Men jag tror att du fixar det ändå, många trygga och goa människor på den träffen! 

Yes Heja Idunn dra med dig Tarotsanna 
EwaKristina jo nog skulle jag ångra mig allt.. jag vet att jag skulle ha jätte skoj bara jag kom iväg.. men mitt problem är just det där att komma iväg… 

#121 Jag kan komma och hämta dej,så vet vi att du kommer iväg

#122 haha ja de vore nåt de, komma å kidnappa mig
nä riktigt så nära er bor jag inte, bor lite högre upp i vårt vackra dalarna 

Jag tycker alla ska åka! Oavsett man är blyg eller ej! Det ska bli jättekul att få träffa alla. Själv har jag fått den stora äran att eskortera självaste Drutten till träffen! Tänk er, 12 mil med Drutten! Vilken lyx!!
Puss på er!

Måste fråga igen, hur betalar man? jag har inte funnit något kontonummer nånstanns eller har jag missat det?

Jag kommer att ge er det när anmälningstiden gått ut
/Ewa

126 vad bra då behöver jag inte fundera om jag behöver glasögon, fniss.
Alla ni som är lite fundersamma på att åka , för att ni är blyga eller nåt annat. Jag är jätte försiktig bland nya människor (även om det inte alltid märks, jag kan bli en pratkvarn så ni får då sätta munkavle på mig!) Det ska bli så kul att få träffa er alla!!!!

ja du morsan..villken lyx för dig att ha mig i bilen..ASGARVAR…men ja får oxå en lyx att få ÅKA med dig ÅSA…kram
ps blygheten släpper så fort du träffar elisabeth…jag var jätte nervös o orolig första gången jag träffa elisabeth..fast jag hade pratat med henne i telefonen..men så fort man steg in i hennes lya..så ramla allt ur en..där står hon om tar bara imot med hela sitt goa hjärta och sig goa leende och skratt…sen kommer det,…ska du ha kaffe….slå dig ner..så ta vi kaffe o en cig om du röker….sen var man sig själv igen….lilleva har jag inte träffa..men hon är lika dan ..har bara pratat i telefonen..hon är go i rösten…underbar människa att prata med..tar sin tid med mig tror hon gör så med alla…måste bara säga till elisabeth o lilleva..TACK för ni finns…kram
Hej!
Visst ska det finns det en lista på vilka som ska åka. Tänkt på ev om man kunde samåka.
Kram//molly

Hej Molly!!Om du kikar på tråden,Forumträff deltagarlisat så ser du de medlemmar som hittills anmält sig till träffen!!/Ewa

Tarotsanna- inte är det långt till Avesta när man har trevlig sällskap! 
Och även tatty var ju intresserad av samåkning!
har ansträngt att få möjligheten åka till träffen, men tyvär blir det svårt. Avstånden är dessutom över 35 mil. Hoppas alla ska ha det roligt o givande.
kram

ooooo iiiiii vad stressad jag blir i morgon måste jag alltså anmäla mig om jag ska med
aaaaa jag vill såg gärna ju.. men uch feg feg feg feg snääääääääääääälla sanna följ med!!!!!!

#133 Det är klart att du ska med! Jag lovar att du inte är ensam om att känna som du gör och jag lovar att vi tar hand om dig! Jag tycker också att det skulle vara jättekul om Sanna följer med! melia, anmäl dig nu så har du släppt en rädsla vilket är ett stort steg framåt för dig
Om du vill att vi möter dig nånstans och vi följs åt till lokalen så ordnar vi det också.
Elisabeth

oooh jag är så sugen på att säga ja på direkten :) fast det kan hända att jag bara blir med en dag iså fall, skulle det vara okej? har ju en liten en som ammas än..

#135 Det går bra
annars kan du ta med den lille den andra dagen för jag är sååå gärna barnvakt också! =)
Elisabeth

:) tack för erbjudandet men jag åker nog hellre själv, hon är en ganska krävande liten krabat, jag skulle inte få en lugn stund :) vill nog kunna koncentrera mig på det vi ska göra 
bara jag kommer ihåg det här i morgon nu då :) ska sova på saken 

Det verkar som att min resa blir framskjuten ett par veckor, men jag vet inte om jag törs åka å träffa alla dessa fruntimmer på en gång.
SEV

#137 Sov på saken så påminner jag dig imorgon 
Elisabeth

tack, en påminnelse kommer nog behövas då jag är en riktig virrpanna :)

Sista dagen att anmäla sig till forumträffen! Ni som har funderat ett tag, hör av er till Ewa och anmäl er, skulle vara trevligt att få träffa så många som möjligt av er medlemmar! 
Elisabeth

Melia, jag skulle jätte gärna följa med men jobbar tyvärr…. Men jag hoppas verkligen att du åker själv! Jag lovar att du kommer att bli väl omhändertagen och ha så kul!
Bättre att ångra något man gjort än att ångra något man inte gjorde
Ha så kul vännen!

nu har jag anmält mig
i sista sekunden 

#143 Vad kul!!! 
Elisabeth

Blev så glad då din anmälan kom in Melia!!Kram Ewa

tack det värmde att höra
oooiiiii så nervös jag är 

Vi har ju satt sista anmälningsdagen till idag,men känner nu någon att de verkligen skulle vilja medverka på träffen,men ännu ej anmält sej,så misströsta inte.Det går att efteranmäla sig!!Helt okey.
Nu vet vi ju att det finns ett intresse,och deltagarantalet är fullt godkänt,så välkomna även fortsättningsvis om ni känner att ni vill medverka!!/Ewa

#147 AHA!! ni lurade mig
att panikanmäla mig så här sista dagen
när jag kunde velat ett tag till

*asg*,Nej så elaka är vi då verkligen inte!!Jag har fått in 2 stycken återbud för en stund sen.(Kath och Solsken)Och som jag skrev,deltagarantalet är vi fullt nöjda med,så nu kan den som ev.funderar anmäla sej få lite mer tid på sej.Var stolt Melia,då du nu tagit detta beslut,och slipper vela ett tag till
Kram Ewa
Får man ytterligare ett par dagar på sig. ?

Ja,det blev så då vi fått in några återbud./Ewa
jag är en av svikarna
.Men jag får besök som kommer ett par dagar tidigare än räknat.Hoppas det blir flera träffar fram över!!
Och önsker er som åker ett par trevliga dagar tillsammans.
Kram//molly

#152 Ingen är någon svikare!Alla kan få förhinder man inte räknat med.
Man vet ju inte när nästa gång blir? Men hade jag haft möjlighet att åka denna gång hade jag inte tvekat en sekund! *avis*

Puttar denna tråd med stor kraft!
Ta detta utmärkta tillfälle att träffa alla kompisar på ÖN och att få se när Ewa och Elisabeth "trollar" med oss.
Hoppas att få träffa många av er!
Kram Åsa

Nu börjar jag bli nervös!

aaagh påminn mig inte!
jag hade ju nästan förträngt det hela
shit nu blev ju jag också nervös 

Ha ha ha inte behöver vi vara nervösa!!
Eller behöver vi det…Ewa och Elisabeth? ;)

#158 Börjar du också bli nervös nu?
Nej ni behöver inte vara oroliga! Vi ska ha roligt och trevligt tillsammans på träffen och det blir kanske någon överraskning men det blir man ju bara glad av så det finns inget att vara orolig för! 
Elisabeth

det skall bli spännande att träffas. Vilka starka energier det kommer att bli

Ingen behöver då vara orolig.Nej,se fram mot detta med största glädje,för jösse namn,det blir görskoj!!Kram Ewa

Är det fler som ska bo på Södergården?

Får man en vägbeskrivning till gården från Avesta? (så att jag inte kör vilse och hamnar på nån annan gård…
)

jag undrar också hur i hela världen jag ska hitta dit!! till avesta hittar jag men inte längre :)

#162 Hej Galdra! Vad jag förstår så är det du och din syster som kommer att sova på Södergården.
Ska försöka plita ihop en präktig vägbeskrivning,men jag måste åka vägen själv en gång så det blir rätt och riktigt.har ju inte världens bästa lokalsinne,så nu gäller det att jag kollar en extra gång!!Kram

#165 oki,tack för det.

Då kan vi snacka skit hela natten.HIHIHI

Fick ett telefonsamtal här på förmiddagen,som gladde mej otroligt.Det var HelenaK,som förnärvarande är utan dator,men medlem från begynnelsen.Hon har nu oxå anmält sig till Forumträffen!!
/Ewa

#168 Vad roligt!!! Jag har undrat var hon är!
Undra om hon vill åka med mig och Druttan? Kan du kolla med henne Ewa?

#169 Har gjort det och hon avvaktar på samtal från Drutten!!Kram

Jag hoppas att HelenaK kommer! =)
Elisabeth

Nu är det klart med vilket spökställe som vi ska till på träffen 
Elisabeth

Huuuuuu

Kör man igenom Avesta? kunde inte hitta korskrogensbyggdegård via eniro.

Åker man efter riks 70,så åker man till det kommer en skylt där det står Brovallen,där svänger man in och strax därefter kommer en skylt Korskrogen.Jag kommer att sätta upp stora vita skyltar efter riksvägen,där det står Forumträff,så kör till ni ser dom.Ni som kommer från Stockholmshållet,ska INTE fram till Avesta,och ni som kommer uppifrån Dalarna passerar Dalahästen,fortsätt mot Sala,tills mina pilade skyltar dyker upp.Men jag har mobilen med mej,så ni som är lite osäkra,ring så lotsar jag.0768-764436!

Här är en karta från Eniro
Elisabeth
Ja, och ni som (eller om?) dyker upp med tåget till Avesta/Krylbo och frågar er själva, har jag verkligen kommit rätt???
JA,, då vet ni att det har ni!!
Om ni vill så gå över bron till "andra sidan" hihi och kom hem till mig på fika..
Ska bli jätte roligt med forum träffen
kramar
Eva

Ohh …. Vad man önska att man kunde varit med er..
Jag önskar en en underbart trevlig forumträff tillsammans, och att solen skiner så ni får en härlig dag. Sen när ni kommer tillbaka så vill vi naturligtvis höra hur ni haft det…
Bamse kram till er alla !! Maria:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

#177 *asgarv* ja Evawa,kan det bli tydligare???Kram

#178 Du kan vara med oss i tanken Maria! Du kommer att finnas med där i mina tankar!
Stor KRAM
Elisabeth
Jag kommer att köra efter GPS:en….annars kommer jag aldrig fram!!! *fniss*
Lång näsa, men kort minne och noll koll på lokalkännedom!
Med Ljus // Shintaida

#181 Ett tips är också att be dina guider att vägleda dig! 
Elisabeth

Tack , nu ska jag väl hitta om jag inte är så nervös att jag missar alla avfarter
Elisabeth!!!
Aaaah, nu sitter Nallen och jag och diskuterar hett.
Är det den GULA PLUTTEN MED EN ETTA PÅ eller är det den RÖDA jag ska rätta mig efter på Din karta???
Jag är säker på att han har rätt…
Korskrogen?????
Kram // Shintaida

#184 Den gula pilen är det som gäller! 
Kram
Elisabeth
*suck*
Han hade rätt…. *fniss*
Men det bjuder jag på!
Tack för hjälpen!
Kram // Shintaida
Jag skulle väldigt gärna vara med….har funderat p¨å det men rent praktiskt verkar det omöjligt…..kör inte bil, har svårt att bära för mycket sängkläder mm….tåg, buss osv. är lite tufft…har också vrickat foten…bläää men är på bättringsvägen…men det finns väl fler tillfällen hoppas jag
Jag hoppas att ni får det underbart….

Hej deltagare till Forumträffen!
Vill bara få er uppmärksamma på att Forumträffen kommer att hållas alkoholfri.Det vi ska underhålla oss med och Alkohol går inte ihop, och vår förhoppning är att ni har full förståelse för detta.
Jag skrev inte detta i #0,men som sagt,inga problem för någon hoppas jag !Men stark dryck blir det garanterat,och det är kaffe bryggt av mej!!Kram till er!!
Denna träff låter himla kul. Jag önskar er alla en trevlig helg, med mycket mys och skratt.Kram Fia H

Jag nöjer med alldeles utmärkt med starkt kaffe.
Jag misstänker att övriga starkvaror och spökerier inte går hand i hand.
Även om jag nog skulle behöva det, jag är så rädd så det kan ni nog inte förstå……
Puss Åsa
Man kan hålla handen som tröst, vetja!
// Shintaida

#191 Verkligen! Det kommer jag behöva!
Åsa

Inga problems jag är kaffeman , starkt kaffe låter toppen!

Ännu en medlem har nyss anmält sej till träffen:Susanne73 och HelenaK ringde mej nyss och bekräftade att hon kommer./Ewa

Den sistnämda får den stora äran att åka med mig och Druttan!
Skitkul Helena att du kom med!!! Och välkommen till ett kort stopp i Strängnäs!

#194 Vad roligt att ni kommer med 
Elisabeth

Från vilken tid kommer det att finnas någon på plats på korsgården? Jag kommer att ha en hektisk morgon på lördan…sonen ska skjussas till en samlingsplats för att åka iväg på fotbollscup, kl sju! Hundarna ska levereras till hundvakten. Kolla hästarna så att det finns vatten. Jag ska hinna vattna alla växter innan jag åker förhoppningsvis hinna dricka min morgonranson utav kaffe. (maken är inte hemma, så jag får stressa själv).

Ewa, kan inte du lägga in en liten vägbeskriving och gärna en adress till Korsgården? Adressen vore till hjälp på Eniros vägbeskrivningssajt.
7 km söder om Avesta! Ha ha ha var sjutton kommer jag ifrån? Jag måste ju komma söderifrån! Tur att Druttens dator inte funkar annars skulle hon nog bli väldans orolig!

Vi kommer att finnas på plats från 9-tiden på morgonen,så därefter går det bra att droppa in.Och Morsan,Jag kommer att sätta STORA Pilar utmed Riks70:an så när du börjar närma dej Avesta,bara att följa dessa pilar.Sen återstår det att se om jag sätter dom åt rätt håll oxå….

Thinka..Gör det du ska i lugn och ro.Kom då du är klar!!
Hjääälp!!! *skrattar* Jag har inte kollat färdvägarna än….eh…MEN det brukar ordna sig!!! ojojoj…..

hej tjejer! (och grabbar om det finns nån :)) jag har inte hängt här på länge nu, min dotter och jag har legat inlagda på barnkliniken men hon är nästan återställd nu, så mår hon bra på lördag så kommer jag
trodde ett tag jag skulle få ställa in det hela men det verkar ornda sig
ska bli så kul att få träffa er! om än jätte nervöst… 

Vad roligt Melia, framför allt att din flicka är bättre.
Ska bli kul att träffa dig.
Åsa

Nu är det inte så många timmar kvar innan vi träffas.
Idag kommer Elisabeth,Junetta och Eva,och jag önskar er en trevlig resa på er färd mot Dalarna!!Och i morgon kommer alla ni andra,och jag önskar så klart även er en trevlig,resa!!Gott kaffe och fika kommer att finnas då ni anländer,och många kramar kommer att delas ut,och få tas emot.Visst är det härligt!!??/Ewa

#204 Tack Ewa! Om en stund så åker vi
Här har vi strålande solsken idag, hoppas det är så i Dalarna också!
Elisabeth

#205 Tänk vad kul om jag hade kunnat skriva:Solen skiner från en klarblå himmel,fåglarna kvittrar och badkläder är packade:-)Det hade väl varit trevligt??
Men så är nu inte fallet.Mulet,blåsigt och duggregn.Så veva ner rutan Elisabeth,och njut av solen så länge du kan
.

#205 Kör försiktigt nu då.Kramar/Galdra

#206 Jag vevar ner rutan och tar med solen till Avesta! 
Elisabeth

Hoppas ni får en riktigt kul och givande helg allihop! :)

Jag önskar er en kanonhelg, gissar att det blir så.
Hade så gärna varit med
men det får bli nästa gång hoppas jag.
Många kramar till er
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Vill önska alla en underbar helg tillsammans…
Och .. JAG VILL JU MED… men det är för långt.. Jag ska själv på meditationskurs på lagom avstånd hela helgen.. Så lite avslappning och mys får även jag.. Jag tänker på er ..
Kramar i massor och njut tillsammans med mycket skratt och glädje.. UNDERBART !!! 
Carpe Diem
Maria Johnsson

När jag kommer till Avesta (från hedemora hållet) hur åker jag sen? har sett på kartan men jag kommer ändå inte hitta är helt urkass på att hitta! vill gärna ha beskrivning :)

Hej Melia!!Skönt att din dotter mår bättre!!
Du fortsätter förbi Avesta,förbi stora Dalahästen .Sen kör du rakt på hela vägen,mot Sala.När du har kommit så långt så att du åker på en bro över Dalälven,(ca4-5 km)då kan du börja hålla utkik efter skylt där det står Krylbo-Karlbo sväng in där till höger.jag kommer att från den korsningen oxå att sätta upp skyltar. Och jag vet inte om du redan tagit mitt mobilnummer,men för säkerhetsskull så får du det här igen….0768-764436 Så det är bara att ringa om du skulle hamna fel..
Men viktigt är att du passerar bron efter riks70,för det finns skyltar innan som du kommer att passera där det oxå står Krylbo-karlbo.Bry dej alltså INTE om dessa!!!Kör försiktigt,vi ses i morron.Kram Ewa

Som jag skrev i en annan tråd önskar jag er alla en underbar helg.
Ni får helt enkelt krama om alla 2 ggr, så att en gång är från mig.
SEV

Jag önskar er en trevlig, underbar helg med mycket skratt och prat. Synd att man inte kunde följa med. Berätta gärna hur ni har haft det.

Fniss det kommer ju ta en evighet innan alla kramats klart SEV! 

Ja de förstås, men ni får väl mötas en timme tidigare å avsluta en timme senare då.
SEV

Elisabeth kommer att göra ett reportage om träffen,foton kommer att läggas in,hujedamej,och det kommer nog att bli en hel del skriverier på Forumet efter denna helg!!
Jaha vad ska jag då ha för kläder på mej då om det ska fottas *ler glatt*
börjar att leta i gadroben förbrillt !!!!
# 219
Ha så trevligt på träffen,
vi får ta en fika någon gång,,,
Kram tjejjen som bor ovanför Rosi

#219 Men Kalle,det sitter inte i kläderna.det sitter i hjärtat!!Och ett leende behöver man inte leta efter för länge……
Ha en riktigt TREVLIG HELG!!
Ni får träffas tidigare,så ni hinner med ALLA kramar.Åh..ta en från mig oxå..
Många go'a kramar //molly
Vd du är go eva
*Kramar om*

uch uch fotografering är det värsta jag vet
jag kan gärna vara den som står bakom kameran så kommer alla ni andra med 
tack ewa för beskrivningen!!! jag lägger in ditt mobnr så jag kan ringa när jag åkt vilse 

E de nån som vet hur vädret ska bli i Avesta i helgen?Ska man ta med regnjacka eller/Kram/Galdra

ta med dig regnjackan du :) här blir regn hela helgen 

Ok,tack för det.

Melia,jag har nu varit ute vid lokalen och körde stora vägen tillbaka.DET FINNS INGA SKYLTAR DÄR DU SKA SVÄNGA TILL HÖGER!!Ber om ursäkt för detta.Ca 1.1 km då du kört över bron(Den fanns kvar:-) kommer en 4-vägskorsning,kör in till höger där.Sen efter ca 200meter kommer en skylt,där det står gammelgården,sväng in där och kör i ca 250 meter.Voila,framme!!!

Nu har vi landat hos Ewa i Avesta och ska snart ut till lokalen och fixa till morgondagen! Resan gick bra till slut när vi fick hjälp av andevärlden
Både bilen och vi höll på att koka över!!! 
Elisabeth
Skönt att Ni är framme välbehållna!
Jo, jag undrar - är det det HÄR som gäller (osäker):
* Luftmadrass
*Sovsäck
*Kudde
*Nallen (ler)
*nattsaker som pyjamas och tandborste mm…..
Kram // Shintaida

Önskar er en jättetrevlig och mysig helg.
Hade också velat vara med…men jobbar hela helgen.Inget att göra åt.Ha det så bra .Kram// Tina

Oiii nu börjar jag bli nervös eller heter det kanske resfeber?
Håller på med packningen och kom just på att jag aldrig någonsinn i hela mitt liv har pumpat upp en luft madrass!!! Ni kanske får ett gott skratt imorgon kväll
. Vägbeskrivning ut skriven, kartboken framtagen, kör säkert fel ändå…och hua jag känner inte nån och ska åka ändå. (Modiga jag) men det ska bli roligt och spännande!
Thinka!!
Jag känner exakt likadant! Har lagt in adressen på GPS:en men jag kommer nog fel i alla fall…hehehe
// Shintaida

Jag har just pratat med Drutten, vi är redo. Har ingen aning om hur vi ska åka men jag vet att vi ska mot Enköping!
Min bil pajade imorse! Men min undrebara svärfar har ställt allt till rätta så jag tror det kommer gå bra. Men jag har en back up bil redo…
Är det många som har med sig pump? Kanske onödigt att ta med sig en.
Längtar, väntar!
Åsa
Jag har min uppumpad i bilen, för det går inte att pumpa med en vanlig pump och jag har ingen lust att BLÅSA UPP den på plats….då svimmar jag…
Kör försiktigt!!
Kram // Shintaida

Jag har med mig en pump…!

alltså en sån som man ska ha till luftmadrass, fniss. (ooh hur ska dett gå jag är så vimsig så ni kan inte ana)

Shintaida!!Det du vill ha med dej,tar du med dej.

sitter här och längtar att forumträffen skall börja det skall bli urskoj att träffa er alla. Stor Kram
*fnissar* jag ser riktigt frammimot att träffa er alla

Ja nu är jag i Avesta och väntar förväntansfullt på alla er 
Elisabeth

Jag är ensam hemma övriga i familjen har åkt till sina helg aktiviteter och jag sitter här och säger att jag vill inte bli "störd" ikväll hoppas det hjälper.
Hur många blir vi? *nyfiken*
Kram // Shintaida

#243 Vi blir ca 25 stycken.
Elisabeth

242 Hade vi vetat det Thinka,hade du oxå kunnat sova över med oss inatt:-)
Snart är det dags att dra igång Första Forumträffen,och det ska bli så fantastiskt kul!!Och spännande…..

#245 oh vad snällt tänkt. Maken ska springa ett lopp i Sälen imorgon till Mora nåt lag lopp… han ska springa en sträcka på 9,2 km. Sonen är hos farmor o farfar han ska på fotbolls cup tidigt imorgon bitti
God morgon allesamman!
I dag reser vi! Tjoohoo!!!
Kram // Shintaida

#247Gomorron!!Jajamensan!! Här är det full fart och vi åker strax till Lokalen!!Kram och kör försiktigt!!

uch så nervös jag är 

Jag önskar er en jättemysig träff och massor med sol. Jag hoppas kunna delta på en träff framöver.
kramis Rose

Ha ha ha pirrigt pirrigt……
Va sjutton ska man ha på sig/ med sig…..???
Ses om en stund.
Puss puss