Andliga tecken???
Jag har mycket runt omkring mig som händer just nu… Mycket andligt har funnits också senaste året.. Blir starkare känns det som… Nu min fråga… Jag har desperat bett om Tecken i en specifik fråga… Har fått siffror… Eller ett specifikt datum.. Det ploppar upp överallt… Bad om bekräftelse i en dröm där en ganska obetydlig sak visade sig med exakthet vara en sanndröm.. Och även den innehöll en av siffrorna…. Varför kommer nummer till mig… Är inte kockofläng… Och det är extremt återkommande… Någon som har en tanke?? Med vänlig hälsning, Angelina!
Oftast är det änglar som gör dig uppmärksam på siffror :)) Dom visar att dom hör dig och är med dig!! Du kan använda siffrorna till din fördel i viktiga beslut tex:)) Så har det varit för mig och jag känner mig trygg i deras närvaro och beskydd :))
Oh, Gud… Om du visste hur glad jag blev över svaret… Jag tror jag fick möta en ängel för ca. 2 år sedan när allt jobbigt som hände/händer eskalerade… Ingen livsgnista och bad till högre medvetande om tecken… Jag är en helt vanlig tjej, inga psykoser eller något. Men en gestalt med ett starkt ljus stod vid min säng… Jag satt upp klarvaken… Men blev inte rädd… Jättekonstigt…. Kände en enorm kärlek och värme…. Jag är annars livrädd för spöken… =S… Men detta var annorlunda… Det måste vara samma ängel som svarar mig kanske… Tack snälla Provinsiarivers!!!!
"Forskar" en del i siffror efter att i många år "utsatts" för mönster av siffror och nummer i vardagen som senare visat sig ha betydelser av olika slag. Hur påverkar dessa siffror dig?
Siffrorna som väckte mitt intresse för just siffror var just 11:22. Eller 22:11. Oftast råkade jag titta på klockan just när siffrorna var detta och till saken hör att jag är född 22-11 :))) Så det väckte min uppmärksamhet! Jag har varit i andlig utveckling i några år nu för att söka sanningen och balansen i livet.Jag kan använda siffrorna till min fördel genom tankar som att om jag ska ringa ett viktigt samtal tex och personen ej svarar i telefonen så bestämmer jag mig för att vänta tills klockan visar "mina" nummer och ber om änglarnas hjälp att personen svarar i telefon just den tidpunkten när jag ringer.Det funkar! :))Och att jag får viktiga önskemål i uppfyllelse!!<3 Bara fantasin sätter gränser för vad allt man kan göra med siffror och änglarnas hjälp:))))
All lycka till er alla!!
Jag går igenom en enorm livskris, separation som är på G osv… Jag har haft en del starka andliga upplevelser det senaste året särskillt. Och i sommras så var jag så ledsen över en person som finns i mitt hjärta, som stöttat mig, men pga. Mycket känslor tror jag, brutit till och från med mig… Jag bad då jättemycket, till min guide/ängel som jag är övertygad finns hos mig om råd, vägledning…. Sedan började nummer komma, jag väntade mig verkligen inte nummer… Det var löjligt återkommande… Han som finns i mitt hjärta…. Det var årtalet då han föddes och även årtalet när vi träffades dök konstant upp… Det var liksom som om det blev upptryckt på olika sätt i ansiktet på mig överallt… Hela tiden… Och om jag blundar… Och ber om Tecken igen… Så kan det räcka med att jag tittar upp… Och så kommer en bil åkandes med dessa nummer på reg. Skylten…. Jag vågar inte tro, men jag tolkar det som att han finns där för mig i slutändan och att jag ska lita på det… Har fått andra starka Tecken också, men just siffrorna var så förbryllande först!…
Jag inte siffror som förföljer mig men vissa datum som jag råkar springa på lite då och då..
Så var det inte min döda hamster när jag såg en sjua? 😭😮
…man skulle lätt kunna bli rädd för psykos när någon börjar se samband och mystiska siffror och sånt, vet att det kan förekomma sånt då. ….fast, ingen här i huset är det minsta psykotisk eller schizofren och vi var förföljda båda två av talet 123. I alla möjliga sammanhang, in absurdum, "nån" ville skoja med oss, eller försökte säga oss nåt ;) Är vad jag tror iallafall. Det hände så många gånger att det faktiskt inte gick att bortförklara tillslut :-D På bröllopsnatten hade vi till vår besvikelse fått "fel" hotellrum, nr 223… :-)
Jag såg när jag gjorde en astral resa en klocka som stod på 02.23 tror jag det var men spelar ju ingen vilket exakta klockslag var i själva historien. 🙂 När jag flera timmar senare skulle ta o sova och tog fram datorn för stänga av den så såg jag på datorn klocka att klockan var 02.23 samma som klockan i den astrala resan stod på 🙂
Ny dag nya möjligheter
Ser nog en del samband i siffror, vad man sen gör med dem är upp till var och en, första inlägget efter mitt eget prickade in min födelsedag :)
JAAA :D Men inte nu :( Jag är #12 nu P:
Rosalee