Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 922 ggr
crossrobban
0

andekompis

när jag va liten hadde ja en kompis som heter Mimmi Skrattande men bara jag såg henne ingen annan. finns det nån här som haft en andekompis?

Robin

Manni
0

När min syster var liten hade hon en "låtsaskompis", ett rådjur, som hon pratade väldigt mycket om. För något år sen var vi hos ett medium och frågade bl.a. om vi hade några guider, och då svarar hon min syster att hon har en guide, men att det inte är en människa. Hon förstod direkt vem mediumet hade menat!

crossrobban
0

mamma säger också att hon är min guide Glad

Manni
0

Var glad för henne, hon är med dig hela tiden!

FiaH
0

Hej crossrobban! jag kan inte komma ihåg att jag har haft, men min flicka har en låtsaskompis, som hon haft i många år, det är väldigt spännande, min dotter brukar prata om henne och hennes mamma och gamlafarmor. Och visst är det någon som finns med henne, helt klart. Idag hör jag henne inte prata så ofta om henne, men det kommer ibland. Ser du mimmi, än idag? Ha det så bra kram FiaFlört

Rocktjejen
0

Hejsan!

Min dotter som nu är 21 år hade som 4 åring en "låtsas kompis" eller hur man nu ska kalla det för. Masara var hennes namn fast det var mer så också att det var sig själv hon kallade för masara..ett namn vi helt enkelt fick kalla henne för under ca 1 års tid.för något annat lyssnade hon inte till..sa man Heidi så sa hon direkt med en bestämd stämma….Jag HETER faktiskt MASARA…lite kul sådär..=)

crossrobban
0

De var länge sen jag såg henne men jag vet att hon finns hoss mig ibland Skrattande när ja va liten så var jag mycke sjuk och hon lekte med mig då. Mamma säjer att hon skyddade mig då ock att hon gör de nu också och de vet jag att hon gör Cool

Bybo
0

Min ena son har, som han säger det, sett en munk vid flertaliga tillfällen…. Nu är han 11 år och det var nog 1 ½ är sedan sist….?

FiaH
0

Vad underbart det låter. Och visst finns hon hos dig än i dag, och ser om dig. ha det så braCool

Helleh
0

Min dotter hade en kompis som hette Bellan sa hon, när hon var 3-4 år. Men han hälsade på så sällan så hjon hittade på en likadan kompis som hon kunde leka med varje dag.

Nu är det några år sen hon pratade om Bellan.. Det verkar som han försvann, ju mer hon pratade om honom…

Orbit
0

När jag ver liten och precis lärt mej prata så snackade jag alltid om en pojke som hette Ibre.. Jag lekte alltid med honom. Om man lyssnar på namnet så verkar det nog vara något jag kommit på, men man vet ju aldrig… Jag själv minns inget av det.Glad

FiaH
0

#10 Nej ,det låter inte som ett namn man kommer på när man är så liten, säkert någon som var med dig, är vad jag tror.Glad

melia
0

När jag var liten så skyllde jag allt bus jag gjorde på en stackars pojke som inte fanns :) jag kallade honom med både för och efternamn varje gång jag nämnde honom, men det var endast om någon frågade mig om nåt bus så sa jag alltid att nej det var inte jag det var olle + efternamnet som gjorde det. Har ingen aning om det här var någon jag såg eller om det bara var påhittat för att ha nån att skylla på Glad

Happyspirit
0

När jag hämtade min dotter tindra på dagis idag, var hennes fröken väldigt undrande! Hon berättade att Tíndra har väldigt mycket lådsas kompisar!! Hon berättade att tindra lekte med en kille idag som heter peter, hon sa men peter inte ska du bada med kläderna på! Du kan få låna badbyxor av mig! Nåja jag sa att det var bra och att hon brukar leka så hemma med!Skrattande

Mizzi
0

Jag hade också tre "låtsas" kompisar som jag pratade mycket om när jag var från 3-5 års ålder fanns dom med mig =)

Enligt mina syskon sa jag att dom hette dom Kagi,King o Lena =) minns inget av det idag dock ;)