Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertipsråd
Läst 1629 ggr
twoodblue
2

Önskning

Hej, jag har hört att om man önskar sig något, från djupet av sitt hjärta, så sätter de högsta krafterna i kosmos (universum) igång för att detta ska gå i/mot uppfyllelse. Stämmer detta, eller är det bara påhitt? Har bett om en önskning, flera gånger, med äkta kraft från djupet av hjärtat. Har vid detta tillfälle, fått en "gudomlig" känsla i hela kroppen. Det är ingen önskning om rikedom, lyx och inte heller om något dåligt, utan bara något vackert. Självklart så förstår jag att det inte är som en ande i lampan som ger dig det du önskar, bara sådär. Men kan universums krafte hjälpa till att ev få min önskning uppfylld?

Beautiful Dreams…

[Hopp1]
0

Självklart! Men det är universum som bestämmer om du får din önskan uppfylld, om du behöver den för ditt eget bästa. Önskan kan också komma i en annan form som passar just din situation. Om din önskan även rör en annan person så bestämmer universum även där. Jag har själv önskat och fick min önskan på ett annat sätt. Men självklart ska du be och önska för du får hjälp! :) Var bara öppen för eventuella förändringar i det du får som svar. Kram!

lollolovee
0

Åh, självklart! Precis som #1 skriver så bestämmer kosmos. Önskningar har jag även hört är de lättaste formen av magi, men även en ganska så stark en. :)

Loris M
0

Håller med #1 och #2, visst kan du få det du önskar om det verkligen är bäst både för dig och alla inblandade. Men var öppen precis som Hopp1 skriver, att önskningen kan komma i en annan form också. Det blir lätt att man fastnar vid en viss person och tror att det ska vara på ett visst sätt. Men det behöver inte vara det bästa för oss alla gånger och då tror jag att universum går in och korrigerar önskningen så det blir bäst för alla. Ha bara tillit till att det som är meningen att ske, det sker och det är alltid det som är bäst för dig. 🌺

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

twoodblue
0

Tack för era svar :) Jag får då hoppas, att min önskning slår in och att kosmos, inte allt för mycket, ändrar min önskning, utan låter den på något sätt slå in :) Kram

Beautiful Dreams…