Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1363 ggr
linn8
0

Jag?

Hej! Jag drömde inatt att jag tittade mig i spegeln, men då såg jag någon annan. Kan det betyda något? Tacksam för svar!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Amandla
0

Någon som vill hjälpa linn8?

linn8
0

Undrar oxå någon som vill hjälpa mig?:(

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

KattenRuben
0

Vem såg du då? en man eller kvinna, ung eller gammal? ett barn? Så där till att börja med 🙂

[JollyJustin]
0

Undrar som #3

linn8
0

En kvinna mörk rött hår och blek hy kanske runt 14 år eller så. Kläd i ett linne.

[JollyJustin]
0

Kanske är du i framtiden?

Kände du igen dig? Såg det ut som nån du känner? Var det hela personen,alltså fötter,ben,armar o allt sånt där eller var det onturliga former? Tror du hon gillar Justin bieber?

[JollyJustin]
0

Försök få kontakt med henne, du kan ju :)

linn8
0

Jag kände inte igen mig i henne alls

KattenRuben
0

Haha neeej inga Justin … 😍Mads Mikkelsen röstar jag på.

Nej skämt o sido.

Såg hon levande ut eller liksom "död" (mer som en ande).

Mycket möjligt är det som ovan säger, du i framtiden. Eller någon du vill vara rent av?

linn8
0

Hon såg liksom allvarlig ut men ändå glad. Tror inte jag i framtiden jag är betydligt mörkare än hon.

KattenRuben
1

Din andliga guide/vägledare gissar jag på som nästa. Alla har en sådan, oftast den som "pratar" till en via "magkänslan".

linn8
0

När jag såg henne kändes det som något sköt upp i foten och upp genom huvudet

[JollyJustin]
0

Oj sorry, trodde det var verklighet.

Jag såg inte att det vad en dröm.

Tjejen ville nog få kontakt med dig genom att vara i din dröm o sammtidigt visa att hon ör där.

Såg hon ut som någon du kännt som inte lever?

linn8
0

Nej en helt ny person.

[JollyJustin]
0

Det är nog någon som skyddar dig, enligt mig så verkade hon snäll.

Hur kände du dig när du såg henne? Rdd/Lugn/Chock/Ledsen?

Kändes det som att hon var vid dig?

Gjorde det ont när hon rörde dig eller gjorde hon det lugn o försiktigt?

linn8
0

Hon stod där i typ 3 sek. Men jag blev förvånad. Inlägg#12

Elauren
0

Jag har mörkrött hår och är blek (a) Fast jag är dock inte fjorton, men nyss fyllda 19 ;-) Jag ser dock ung ut för min ålder… hahah. Nejdå, men det är nog inte jag.

Men vad spännande! Drömmar, och särskilt sådana som estar sig fast och som man tror har någon mening är riktigt intressant. :-)

linn8
0

#17 haha vad lustigt!

[JollyJustin]
0

Kan du kanske visa bild på dig? #17

Personen i drömmen vill nog söga dig något

linn8
0

Nej tyvärr

[JollyJustin]
0

Jag menar #17 som förklarade sig själv, inte du ;)

Elauren
0

Jag skulle verkligen vilja veta om jag var lik personen ifråga, men jag vågar nog inte lägga upp det på internet bara sådär :-) haha.. tyvärr. Men jag är ju en sådant person som tar försiktighetsåtgärder till allt ;-) 

Men jag har naturligt mörkrött hår, inte färgat :)

[JollyJustin]
0

Du kan la skicka bild till henne privat isf? ;)