Konstiga upplevelser...
Jo det är så att jag & min lilla familj precis flyttat till hus. Sambo, hans dotter (som är här varannan helg) & en gravid jag + våra två katter. Huset är två våningar boende + inredd källare med spa & trapp upp till en vind. Alla sovrum är på övervåning & Eftersom jag är gravid så vaknar jag flera gånger på nätterna & behöver springa på toaletten. Och det här började en natt för ja, en-två veckor sedan kanske. Var uppe på toaletten & plötsligt hör jag något, låter som barn som leker, barn leksaker som spelar våningen ovanför. Vid det här laget var ej min sambos dotter hos oss. Kändes riktigt konstigt såklart, berättade detta för min sambo men han har inställningen: lägg av med fjanterierna ungefär… Detta har upprepats ett par gånger. Har även suttit i vardagsrummet på nedervåningen både jag och min sambo & hört som ringande leksaker & stängde såklart av ljudet på tvn & det fortsatte en liten kort stund, enligt min sambo var det såklart utifrån… MEN nu har jag märkt på kvällarna när jag går & lägger mig att mina två katter som alltid lägger sig i sängen när jag gör det, de har börjat sätta sig ute i hallen istället och tittat upp mot taket, båda två.. Hjag har tänkt att det måste vara något litet djur tex spindel dom ser, men de gånger jag har tittat så har jag inte sett något… Flera gånger har de suttit & tittat upp mot taket just där precis som att dom hör något eller ser något… För att förklara lite: På övervåningen är det en hall när man kommer upp, därifrån går trappen upp till vinden. Sen är det en toalett, vårat sovrum, dotterns sovrum & ett större allrum. En sak till som hör lite till det konstiga… I huset bredvid vårat håller det på att flytta in en barnfamilj med 7 barn & när sambons dotter var hos oss sist så sa jag glatt till henne: vi får hoppas att barnen som ska flytta in bredvid är där nästa gång du kommer hit & som svar får jag: men jag har ju redan kompisar jag kan leka med här… När hon sa det tänkte jag inte mer specifikt på det… Men efter allt detta som börjat hända så känna det konstigt.. Jag har varit med om vissa saker tidigare, jag vet inte om jag hallucinerar, börjar bli knäpp eller är rent jäkla gravid knäpp???
Puffar upp inlägget!
Kg arbetar 12 h varje dc till 27 nov. men om du inte fått svar då. puffa. upp tråden då. finns en del att säga oöm det där huset. är inget dåligt. är härlig ande/andar. jag är på mobilen på jobbet nu men kände härliga energier o att det finns mycket att se om huset. :)
Ny dag nya möjligheter
jag menar 27 okt
Ny dag nya möjligheter