Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 728 ggr
[Caroline92]
0

OT. HJÄLP!

Pappa fyller 50 imorrn, Vad ska jag ge honom!? Jag har PANIK!!! :P Alla förslag är välkommna :D

Pendlan
0

Hej tjejen *ler* Oj… det är svårt att ge råd för det beror ju mycket på hur man e som person. Själv fick jag gå på Ozzy i Globen som 50 års present som för mig va hur stort som helst. Sen handlar det mycket om ekonomi oxå. Men.. att göra något pesonligt brukar funka å uppskattas. Gjorde ett paket en gång med ganska obetydliga saker i.. men så scanna jag in gamla bilder på personen i olika miljöer å sammankomster… å gjorde som omslagspapper till paket som uppskattades mer än presenterna. *ler*

Happyspirit
0

Tala om hur mycket du älskar honom! Och ge honom en stor bukett med blommor! med några lotterFlört En jättebra present.

Din pappa kommer att bli överlycklig!! Tänk på att det är tanken som räknas. skriv en fin dikt kanske på kortet!Flört

Kram anki

galdra
0

Ja -biljetter till nåt brukar vara uppskattat.Som teater eller musical.

Det är svårt när nån fyller 50 och över som regel köper man själv det man vill ha.

[Caroline92]
0

Tack för förslagen..nån biljett till nått har jag nog inte råd med…men nåra blommor å nåra lotter kan jag nog skrapa ihop till ;)

Kramar Caroline

Happyspirit
0

Ja, lite svårt med biljetter där!Fundersam Man, om jag utgår från min egen erfarenhet. Vill ju inte känna sig tvingad att gå på nåt för att man har en biljett liksom! Jag hoppas du förstår vad jag menar. Jag tror ändå det är tanken och känslan som räknas i slutändan!Flört

Kramis anki

Thinka
0

Lotter är inte helt fel, det kan ju faktsikt bli vinst på det. Och det är inte storleken eller värdet på presenten som räkans eller hur?

FiaH
0

Ett annat tips är ett presentkort på en bra resturang, eller att du skriver ett personligt kort, att bara du och han tex kan gå ut och äta en god bit mat en kväll och bara mysa. Lycka tillSkrattande

Pendlan
0

Men tusan tjejen… kom ju på en jätte grej. Sjung en sång till din pappa på sing shot    eller

SusanneStromstedt
0

Serva din pappa en hel dag!Tvätta och städa bilen,servera honom kaffe och frukost på sängen med en liten handplockad blomma bredvid på brickan…Skrattande

[Caroline92]
0

Precis, det e iaf tanken som räknas ;)

#8…bra idé..men jag tycker det är hemskt när nån jag känner lyssnar på "mina" låtar xD

#9…jo, jag har oxå tänkt det…men så kom jag på att…fy katten, det skulle jag aldrig palla xD

Men tack ändå allesammans för alla fina idéer =)

SEViking
0

Sjysst farsa, en 57-a Glad

Vi 57-or gillar att få nåt som inte kostar något men ändå varar länge. Så några fina ord klingar högren nå materiellt.

Om det inte är en 57-a Cheva eller en sjysst bilstereo, eller nå annat tekniskt skitballt. För vi lever åxå efter måttot,

Den som har flest grejer när han dör, han vinner……. 

SEV

SusanneStromstedt
0

Du kan skriva ett brev till din pappa och tala om att han är världens bästa pappa och att du älskar honom!

Det gillar alla föräldrar att få…

galdra
0

Ja vi är ju 7 syskon,så vi brukar lägga ihop.Det är ju inte alla som har 7 barn kanske hmmm.

eggebanroth
0

ge ngt du aldrig tänkt på innan, så att han uppattar sig själva, inte att du . När jag tänker på detta, kanske en liten blomma som du själv blockat, om möjligt. En liten sak som inte kostar värst mycket. tänk hur han ser det hela, inte hur du ser det.

Morsan1
0

Fixa en trevlig picnick korg, ta med honom till en plats ni båda gillar och bjud honom på god mat eller tårta och kaffe.

Hälsa pappsen

Kram Åsa

[Caroline92]
0

Tack för förslagen, så här blev det..än så länge ;) Jag gjorde ett eget kort. På framsidan stog det: Grattis på 50 års-dagen och 18250 dagars-dagen. Och sen på andra sidan:Här borde det väl stå något klatchigt… *bild* …men nått sånt kommer jag inte på, så det får väl räcka med: Jag älskar dig =). och sen på andra sidan: Jag hoppas du får en trevlig 50-årsdag, och så en bild. ^^ Men sen ska jag väl iväg å köpa nåra lotter…å så ska jag se om jag hittar nått annat  ^^

Happyspirit
0

Ja, men det blir väl jättebraFlört Och så förslagsvis kan du köpa en röd vacker ros! Kanske.Som symbol för Kärleken.

Kram

SusanneStromstedt
0

Det blir jättebra!!