Funderingar
Hej,
Som den grubblare jag är, så sitter jag och funderar på en hel del.
Jag har under det senaste halvåret letat svar efter det övernaturliga (då jag tror och hoppas att det finns). Jag har märkt att många av dem som är "mottagliga" sticker ut, ifrån varandra. Många kan se och höra andar (fysiskt) medan många bara kan känna av dem, medan andra ser dem i sitt inre, ja listan kan göras lång. Alla kör sitt egna race, en del tror på återfödelse, andra inte, en del tror på 1 gud, andra på flera osv.
Många säger sig ha kontakt med "andra sidan" men varför skiljer det sig så mycket från person till person om det ändå är samma källa?
Många säger att (dom där uppe) använder sig av dolda saker för att få fram budskap. Sen när jag tolkar det som jag får till mig, så får jag ett svar på det jag bett om i mina böner. Även min pendel svara ofta samma (ja). Men frågar jag någon här, som är mottaglig, så ger dom ett motsatt svar eller ett kanske, några få har också svara senare. Detta går inte ihop sig, inte för mig i alla fall. Vad ska man tro här? Blir ju bara mer förvirrad och förtvivlad än jag redan är :S :/
Sen en liten enkel men klurig fundering, om det nu är möjligt att få kontakt, borde inte man kunna få reda på olof palmes mördare, dels för att få svar, men ändå för att det ligger en enorm summa bakom det. Tänk vilken nytta dessa pengar skulle kunna göra i samhället (ex barnsjukhuset).
OBS detta är bara funderingar och grubblerier, inte något påhopp eller nedvärderande, jag är bara nyfiken. Jag vill VERKLIGEN lära mig mer och även jag kunna bli mottaglig.
Beautiful Dreams…