Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 748 ggr
Britt-Marie
0

Konstigt idag..

I morse när jag skulle äta frukost. Då kände jag för att tända lite ljus till frukosten.

Men jag hittade varken tändstickor eller tändaren för ljus. Letade, men kunde inte finna nått av det.

Konstigt tänkte jag. Jag vet ju att jag har tändstickor i detta skåp. Nehej tänkte jag sedan. Det är väl inte meningen att jag skall tända några ljus nu då.

Skulle åka till VC på förmiddagen. Och se där, straxt innan jag skulle åka. Ja då låg tändaren på Diskbänken och en tändsticks ast med.

Vad tror ni om detta ?

Jag förstår ju att det inte var meningen att jag skulle tända ljus. Blev lite stressad där på slutet innan jag skulle åka, för telefonen ringde bl a..Kanske jag kunde ha glömt ljusen och nått otrevligt kunde ha hänt.

Både mina föräldrars hem, före innan jag blev född, brann ned till grunden. De hade inte skor på fötterna ens.

Min brors hus brann ned till grunden i början av 2000 talet. Han har varit med om båda bränderna.

[Love_and_Joy]
2

Den första teori som kommer upp är kanske att din skyddsängel distraherade dig och ditt undermedvetna från att tända ljusen. Vem vet?

Britt-Marie
0

Tror det är mina föräldrar som vakar över mig. De var väldigt rädda för allt vad eld hette. Fast de alltid eldade med ved hemma. Men de var så noga. Deras hem brann ju ned en gång i tiden.

Likaså gjorde min brors hem 2003. De vill nog försöka förhindra fler eldsvådor för oss.

Fjäril
3

Det låter som om någon (dina föräldrar) ville hjälpa dig och som du säger, rädd för bränder efter att de själva varit med om det och inte ville att det skulle hända dig också.

Sajtvärd på Övernaturligt

Britt-Marie
0

Puttar på en gammal tråd.