Drömde om döda katter
Okej, jag drömde något riktigt obehagligt när jag somnade nu på dagen. Jag brukar kunna drömma konstiga drömmar men ingen har nånsin riktigt varit som den här så därför skulle jag vilja veta vad den betyder. Jag drömde att jag var i ett stort hur med med ganska många andra människor, sedan helt plötsligt så var det massa katter överallt. Allt det obehagliga börjar med att en mörk katt ramlar ner för en trapp å bryter ett ben men ingen riktigt reagerar på det men sen när jag går ut på altanen så sitter det en yttligare mörk katt fast mellan springorna på en bänk och när den rör sig lite så tappar den alla ben och typ ruttnar sedan är det fler mörka katter som dör genom att "tappa" benen. Sen när jag är inne i huset igen så kollar jag upp mot trappen där den första katten ramla så sitter det ganska många orange katter och bara stirrar, så alla mörka katter har dött medans dom orange katterna lever. Sen ser jag att den första mörka katten lever fortfarande så då försöker jag fixa någon som kan åka med den till veterinären men det tar tid tills min farfar erbjuder sig att jag får låna hans bil men han kan inte köra och det kan inte jag heller för jag har inget körkort, men tillslut så hittar jag en kompis som kan köra å då bara slutar drömmen. Så skulle någon kunna hjälpa mig med vad drömmen betyder har liksom inte kunna sluta tänka på den, det skulle iaf vara jätte snällt!:D
"To see a dead cat or hear a cat being killed implies that you are lacking autonomy and independence in some area of your life. Alternatively, the dream means that you are refusing to recognize your feminine power."
från dreammoods.com :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.