Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1066 ggr
Thessan82
1

Digital klocka

Jag använder, som många andra idag, min mobiltelefon till väldigt mycket mer än att ringa. Som till exempel har jag den med mig under min arbetsdag och vid mig i soffan på kvällen. 

Men nu till det som jag funderat på ett tag. Min mobil har digital klocka. Och att när jag väl kollar mobilen för att kolla vad klockan är visar den samma siffror. Alltså jag menar: 10.10, 11.11, 19.19, 21.21 osv.

Någon dag kan det hända flera fler gånger! Jag gör aldrig det avsiktligt! 

Idag när jag var klar hos frisören tog jag upp mobilen samtidigt. Det händer på jobbet också och jag visar ofta någon och de har också reagerat på att jag alltid ser detta. Så hos frisören idag tar jag upp mobilen och jag säger "aa vad är klockan nu egentligen" och den visar 17.17. 

Slump säger vissa, andra säger att man ska önska sig nåt, andra letar anledningar som har betydelse…att det ska ha nån övernaturlig/andlig förklaring. 

Jag vet inte vad jag ska tro. Har tänkt att "Det är nån som försöker säga nåt till mig. Hände nåt speciellt mig när klockan visade "samma siffror" nån gång?" osv. Är det bara magkänslan som gör att jag lyckas med detta?

Jag hade nog haft mer förståelse om det var en specifikt klockslag varje gång…

Nån mer som känner igen sig eller vet nåt om just klockan?

Mvh Therese

Loris M
0

Jag känner igen mig och det är det fler som gör. 🙂 Här finns det en diskussion om just detta:

http://andligutveckling.ifokus.se/discussions/51fe7fca8e0e741b04000ea0-1111-2222-1221-och-liknande-nummer-som-upprepas

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

Thessan82
0

#1 Åh tack!! :) Ska genast kolla!