Tänt ett ljus
Så var då över, nu sover han min lilla voffsing. När han hade fått lugnande så orkade han fortfarande slicka bort tårar från min kind! Hela familjen är rödgråten. Försöker laga mat och sedan skall lille Dennis begravas här i trädgården. Jag känner mig helt urlakad. Det är tomt här.
På väg till arboga djurklinik så mötte jag Avesta bussen (via Fagersta stod det) och när vi startade hemifrån hade jag näst intill bestämt mig för att inte orka åka på vår träff! Jag såg det som ett Tecken att här backas det inte ur. Tack alla ni som tänkt på mig och min familj denna tunga dag. Måtte det dröja länge länge tills nästa gång.
Ikväll brinner det ett ljus i hallen för vår Dennis.

Många tankar och kramar till er! Jag tänder med ett ljus ikväll.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Varma kramar till dig Thinka

Varma tankar o kramar till er
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Så sorgligt och så tungt för er. Tänder ett ljus för lilla Dennis jag också. Kram till er alla!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Nu kommer tiden för sorgearbetet för er alla…och det är så tungt,men kom ihåg…att efter regn, kommer sol och nu vet ni ju att han mår bra i sin himmel. Skönt att kunna ha sin lilla älskling i sin trädgård och sitta där en stund och minnas …
Kram till er alla…. MQ

Jag tänder ett ljus för er..// Kramar och ljus MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Åh vad jobbigt…. Vet hur det är när man får den där tunga klumpen i bröstet….Jag gruvas till den dagen det är dags för min tant att gå till de sälla jaktmarkerna. Man får tänka på alla de bra stunder man haft tillsammans och all den kärlek man fått. Tänder ett ljus för er.
Kramar
Kramar och åter kramar från mig!! *snyft*
Känner SÅ med Dig!
Med Ljus // Shintaida

Jag tänder ett ljus jag oxå ikväll..tänker på er, blir tungt ett tag nu men, men..han finns vid bron o väntar..
Ljus o Värme!
/Sussie

Jag tänder ett ljus nu för Dennis som springer bland de andra ängladjuren och ljuset brinner för er alla i familjen.Ljus,värme och en kram./Ewa
Tänder ett ljus,så att Dennis hittar till det kärleksfulla ljuset.
Och naturligtvis för dig och de' dina.För lindring i er sorg över en sakna och kär vän..
Kram//molly

Jag har med tänt ett ljus till din lille vove i en röd liten hållare och tårarna rinner på mig Kram till dig från mig
En jättestor varm kram till er.Dennis kommer att finnas omkring er hela tiden//Kram:Tiia
Stooooor tröstkram till er!!

Kram!
Har varit där några ggr å man e helt "under isen"