Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 641 ggr
MariaJ
0

Inatt Drömde Jag....

Att jag inatt drömde en fantastisk dröm med tanke på de kort som kom upp igår här på ÖN..Här berättar jag lite om den.

Inatt har jag drömt om ett hus.. Det var så otroligt för att jag stod i ett rum och jag skulle välja ett annat rum att gå in i …då jag tog steget in så var det en sån harmoin och ljus där. Jag tittade mig omkring och så då en spinnrock.. där var alla regnbådens färger i spinnrockens hjul och den började snurra. Herla rummet fylldes och jag blev överväldigad av detta. Jag kände mig så harmonisk, lättad och påfylld i drömmen och jag visste precis vad jag vill göra i livet. Jag visste precis vilken väg jag skulle gå..Skrattande Nu ska jag bara ta med mig denna känslan in i verkligheten också.

Tycker detta är en sån fantastiks dröm.. Den gav mig en kick framåt..Tack…Skrattande  Kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

MariaJ
0

Jag vet inte vad spinnrock står för, kan någon annan hjälpa mig med det. SkrattandeSamtidigt så var ju drömmen harmonisk och jag gå på min känsla som drömmen tog med mig. Kram

Carpe Diem

Maria Johnsson

SEViking
0

Grattis till en skön dröm.

Sådana drömmar följer med en länge, tyvärr så glömmer man ju den där känslan av fullständig lycka och klarhet. Men de gånger man blir påmind om dem ger en verkligen en kick framåt.

Så, jag är glad för att du får bära denna känsla.

Kram

SEV

SEViking
0

Jag vet inte vad spinnrock står för, men om du tänker efter så visst kopplar väl du ihop spinnrock med en gumma som sitter å filosoferar vid sin spinnrock, i harmoni alltså. Å din spinnrock hade ju all värdlens fjäderskrud i regnbågens prakt, likt harmoni.

Så jag skulle se den som bara en del av den bild du såg så skön, underbar och harmonisk. En detalj för att få dig känna harmoni å ro. 

SEV

MariaJ
0

Tack SEV.. Jag få gåshud över hela kroppen när du nämner detta.. Det var säkert någon som ville visa mig vägen.. Skrattande 

Jag håller med dig, att det är viktigt att även känna in denna drömmen och inte glömma bort känslan man hade i drömmen.

Kram och ljus MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Elisabeth-J
0

Vilken fantastisk dröm Maria! Jag tolkar hjulet som livs-hjulet, du är på rätt väg och du snurrar själv igång det med harmoniska energier. Spinnrocken tolkar jag som att du har gamla kunskaper med dig på din väg.

Lycka till och stor Kram! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

SEViking
0

Varför krångla till det å analysera i detalj.

Lev i känslan å försök behåll den så länge du bara kan.

SEV

MariaJ
0

# 6.. Ja det är så rätt så !!  Tack Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

MariaJ
0

# 5 Tack Elisabeth.. Det låter verkligen som om det vore mitt livshjul. Härligt.. Skrattande kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

soulwings
0

Ödestrådarna spinner du själv,och det går i harmoninstecken,Vad vill du förverkliga,?Sätt hjulet i rullning!