Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 1063 ggr
miQaela
0

Orb i dagsljus.

De flesta "orber" ni visar på foton är i mörka rum. jag vet inte med av någon anledning får det mig att tvivla. Alla foton jag sett med "orber" är dessutom av väldigt dårlig kvalitet. Har någon något foto i direkt dagsljus, typ utomhus eller liknande?

Perla
0

Orber (som betyder sfärer) och ljusfenomen på foton är jag också skeptisk till då dessa kan vara i stort sett vad som helst. För det mesta är det den mänskliga fantasin (viljan) som gör något speciellt av det.

Däremot har jag sett Orber med blotta ögat i dagsljus och dom har haft en helt annat karaktär än de Orber man kan se på foton. (Jag har fått mina ögon undersökta av läkare så jag vet att det jag ser inte beror på några förändringar i ögonen.)

dilba
0

Mina Orber här hemma (om det nu är orber) ser inte heller ut som fotona, snarare som svävande facklor, eller som hmmmm…ja ljusskenet runt en glödlampa fast utan glödlampan. Jag har inte fotat dem så jag vet inte hur de skulle se ut om de kom med på bild.

SEViking
0

#1 Det kanske var tillfälliga förändringar i ögonen. Eller såg du Orber hos optikern åxå?

SEV

miQaela
0

Det verkar som ingen har orb på foto med bra skärpa i dagsljus?

vill också bara tillägga att det enda jag är skeptisk mot är orberna tror strakt på det övernatruliga annars. Anledningen till att jag är skeptisk är att alla foton är mörka och ofta av dårlig kvalitét , det är ofta levande ljus med på bilder (det kan speglas) jag tycker ibland att man nästan kan se att det sittter på lincen.

Helleh
0

Min väninna fick med Orber på hennes mors begravning för inte så länge sen, fast inne i kapellet. Men där var det ljust.

fru_L
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tycker att det är intressant att läsa i alla inläggen så jag beslöt mej för att bli medlem för att kunna vara med. det här med Orber är spännande,är det på riktikt eller…

skickar med en bild som kom ur våran kamera för ca 15 år sedan. inte en enda bild från den här filmrullen var det något fel på utom denna. Jag är övertygad om att hon har någon med sej som dansar med henne. Kan urskilja ett huvud ovanför hennes huvud och det är taget  dagtid.

Labolina_73
0

#6 mEN FY VILKET ÄCKLIGT "GULT" ÖGA SNETT TILL HÖGER OVER HENNE TYCKER JAG… :-( OM jag nu ser rätt?

Sorry för stora bokstäver,, Caps Lock var intetryckt..

/Linda

Elisabeth-J
0

#6 Mycket energier kring den lilla tjejen! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

fru_L
0

Det ät inget "öga" det är en klocka som sitter på väggen

fru_L
0

Jag vet elisabeth. hon är väldigt medial fast det bryr hon sig inte om Ännu kanske jag ska tillägga. vem vet

Milla
0

här är Orber i dagsljus

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Milla
0

och en till

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Happyspirit
0

#Jag måste säga att många bilder får jag inte mycket känsla med. men den här med den dansande flickan. OJ, jag får ståpäls över hela kroppen *skrattar* Härligt. UnderbartSkrattande

Almis
0

Ser ut som en ängel sveper sina vingar kring henne …

Karmatarerskanise
0

Av bilden på #6 får jag en obehaglig kännsla. Kan bero på kraften i det hela. Jag ser ett huvud som tittar ned på henne…