Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1533 ggr
AkaiTsuki
0

Någonting med detta rum

Detta rum har jag svårt att sova i ifall jag inte är helt slut. Vissa dagar strosar det runt vad man kan kalla "andar/själar" och de vill ju inte alltid att man ska sova.

Nu kommer jag till saken, förra veckan kunde jag inte sova, jag vred och vände mig och varje gång jag slumrade till fick jag ett ljud i örat som är hemskt obehagligt surrande och då vaknar man till på riktigt och detta kom varje gång jag slumrade till. Detta känns inte som om det inte är gjort med mening. Sedan bestämde jag mig för att sova med lampan på. Detta gjorde den här "anden/själen" lite sur och förstörde mitt sovande på riktigt. Jag hörde surrande ljudet men jag sket i det och försökte somna ändå, fick typ en lucid dröm tror jag. 

Iaf i "drömmen" så hade min säng flyttats från väggen och utåt så långt det går och mitt lakan och sån tunn madrass hade blivit flyttade till där sängen stod tidigare och då förstod jag nåt var på lurt, och då vägrade jag flytta tillbaka allting och jag vaknade.

Vad är detta för något?  (har skrivit på drömmar iFokus också)

//Joanna

AkaiTsuki
0

Inget som vet något eller har hänt liknande med?

//Joanna

ALPHIRA
0

Det där med surrande ljud är ett något gåtfullt fenomen.

Leta reda på iFokus, det finns andra sajter (möjligen även här om man orkar leta) där man berättar om sina upplevelser med "surrandet". Vi är många.

Jag har själv upplevt "surrande", förstår rätt så väl vad du menar och hur du känner.

Om du har tålamod så jag kan återkomma men nu måste jag gå och lägga mig.

PS Det som orsakar surrandet är inte någon ande/själ i traditionell bemärkelse. Det är något annat, antingen naturligt eller som man säger onaturligt…

Jag tror på det onaturliga varianten.

AkaiTsuki
0

#2 Ska ta och leta upp lite då, måste kika vidare. Ska göra det ikväll :D

Hoppas gärna på lite mer erfarenheter! 😃

//Joanna

AkaiTsuki
0

Hmm har pratat rakt ut i luften och sagt att jag inte riktigt är redo än med det här, att jag är osäker och vet inte riktigt om sånt här och kan ingenting om det  och hoppas att väsenet av det möjliga slag accepterar och kanske prövar när jag är lite mer redo.

Tror det förstod igår att jag är lite skraj, fick sova ut riktigt bra.

Jag tror absolut att det är något men det var lite läskigt när man inprincip blev intvingad i det, tog dock 3-5 olika nätter för att det skulle gå igenom helt och väsenet lyckades visa något men då vägrade jag bara ut ur rädsla.

//Joanna

AkaiTsuki
0

Oj det här gick inte som planerat, det "något" likande en man med axellångt hår som var extremt arg. Den "visade" saker först och jag vill ju inte men man somnar ju ändå. Och då han inte slutade visa vad det va utan att jag tjöt till och sen efter jag lyckats efter nån minuts skrik sa jag till honom att få sig helad men ändå försökte han sig på att lura in mig in i en till sån slags grej men det funkade inte då jag vaknade till på riktigt bara för att jag vet att den hunden inte är tillåten i mitt rum. Jag kunde typ rymma från det och när jag rymt från det kändes det som "pheew".

//Joanna

AkaiTsuki
0

Finns det något sätt att få han förstå att jag vill egentligen inget med andliga saker att göra? Jag förstår och accepterar andliga saker men de är helt ute ur min liga.

Han försöker visa saker 24/7 sålänge jag blir lite småtrött och hjärnan är avslappnad då passar han på att ens försöka. Då är det som det här bzzz fast det är på någon plats  i kroppen t.ex. som i morse bena och igår armar. Alltså hitills endast genom extremiteter 

Alltså om sömntabletter funkar kör jag gärna på det men vill gärna veta om det finns bättre sätt

//Joanna

AkaiTsuki
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är ansiktet jag såg när jag vägrade och skrek 

Jag har inte kunnat få med all vrede som jag såg i dennes ansikte men det här är vad jag såg

//Joanna