Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1336 ggr
vadurskvinna
0

kärleksbekymer

Hej vänner…..

Vet att det här inte är någon "kärlekssajt" men vill ändå skriva lite om mina bekymmer m min realtion.

Är tillsamman med en man sedan ca 2 år. Han är 42 år och bor  7 mil bort. Förhållandet har gått lite upp o ner men känns nu ganska stabilt…vi har en väldigt stark kärlek mellan oss…Grejen är den att det är lite jobbigt o pendla varje vecka…jag har 2 barn och kan inte flytta till honom och han är jätterädd o  ta steget att flytta till mig…

Vet inte hur länge jag ska vänta på honom….???? Vad tror ni trycker honom….vad är han rädd för??????……//Kram V

Elisabeth-J
0

Jag tycker att du ska fråga honom helt enkelt och kräva ärliga svar. Har ni pratat om det? Kanske han är osäker på vad du vill?
Eftersom det har varit upp och ner kan det vara bra att det tar en liten tid till för att känna att stabiliteten håller i sig. Jag önskar er all lycka framåt!

Kram / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

Ja, jag håller med Elisabeth här. Varför gå omvägar? Prata med honom så får du de bästa svaren.Kommunikation är den viktigaste nykeln i ett förhållande.Flört

Jag önskar er också lycka till

Kram anki

[Lady-Oona]
0

Bara för att kärleken finns där och det vackert och underbart betyder inte att det är enkelt eller lätt….även kärlek kräver arbete och utmaningar…..men känner att du kanske är lite rädd för vad han ska svara på din frågor och låter då hellre bli att ställa dom. Det är nog en "falsk trygghet"….våga lita på att Kärlekens underbara under som ändå finns och ta "kontroll" över ditt liv.

Lycka till….vet hur du har det av egen erfarenhet.

vadurskvinna
0

tack för era svar….har frågat honom tidigare…men han vill liksom inte prata om det……=(