Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 365 ggr
Thinka
0

Ledsen OT

GråterMin gammle hund fick nån sorts förlamning idag, det var fruktansvärt, hela bakdelen bara vek sig. Det höll i i över tre timmar, han är uppe på benen nu men vinglig. Ingen veterinär kunde ta emot oss, det fanns inga tider. Vi låter honom somna in imorgon, han lever redan på lånad tid efter div sjukdommar. Vi ska inte låta honom plågas mer utan låter honom somna in. Han är tolv år, en jätte tapper kille. Men vad svårt det är att släppa taget hörrni, tårarna vill inte sluta rinna och ändå så vet jag att det är rätt beslut vi fattat. Men det gör så ont.

shintaida
0

Jag lider med Dig och din hund!! Det måste göra ont för Er båda!

Tänker på Er…

Kramar och Styrka från // Shintaida

EwaKristina
0

Thinka,nu finns du i mina tankar.Att ta farväl av en kär,trogen underbar vän anser jag vara ett av livets svåraste stunder.Men även ett stort ansvar man som djurägare måste ta,när ett djur blir svårt sjuk,även om det är jobbigt.Ett beslut att avsluta ett liv.Nu får han ett värdigt och fint avslut på ett långt underbart liv.Så gläd dej,Thinka åt de fina underbara stunder ni haft,jag tycker nog att du tagit rätt beslut.Tänker på er och er älskade vovve!! Skickar kraft i morgon.I ljus,värme, Ewa

Clary
0

Thinka, skickar dig en stor varm kram.

Mina tankar går till dig i morgon

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Glittervittra
0

Hugaligen!
man bävar för dom dagar då ulltussarna går bort Gråter nåt man aldrig vänjer sig vid *hugaligen*
Varm kram till er båda

Helleh
0

Åhh…  *kramar både dig & hunden*

crossrobban
0

Fy va sorgligt, jag blir lessen Gråter

kram till dej och hunden! Robin

Tuva-Lena
0

Thinka, förstår hur ont det gör! Tänker på dig o vovven imorgon, och alldeles säkert får ni mötas vid Regnbågsbron. Har själv två hundar som väntar på mig där…

Kram till er båda!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elisabeth-J
0

Jag skickar tröst, styrka och varma kramar till er båda!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

MissQuinn
0

Hej Thinka! Det är en sån smärta att behöva säga farväl till sitt älskade djur.Ledsen Har gjort det några ggr och man tänker att -Näe,detta vill jag inte gå igenom mer! Trots det så har det ändå kommit in ett nytt fyrbent litet djur igen….och man fasar för när det blir "dens" tur…

Jag hoppas att det kommer att gå lugnt och fint för er imorgon och han slipper lida mer….som Ewa Kristina skrev…tänk på dom fina,roliga och lyckliga stunder ni fått tillsammans…12 år är många år för en hund…

Skickar en styrke kram till er bägge två…Gråter

molly57
0

Förstår din smärta! Att skiljas åt är alltid Gråtersmärtsamt.Tänk på de' fina åren ni fått tillsammans.Fin tröst och styrka där.Även om det just nu känns, bra tungt och svårt.Men han kommer ju alltid finnas i kvar i ditt hjärta..

Sänder stryrka och tröts till er båda 

Många kramar//molly

storkenflyger
0

Kramar till dig och hunden från mig

Thinka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack snälla ni för alla tröstande ord, jag blir alldeles rörd.

zeretki
0

Nej men gud så hemskt! :( Jag har ju hund själv och skulle bli förkrossad om något skulle hända honom.

Vibeka
0

Skickar många kramar….

Ljus carina

enba
0

Man vet att dagen kommer men vill inte tänka tanken när man har en liten tuss i sin famn. Han har gjort sin tid, tacka honom för det och ge honom en fin plats att vila på. De finns alltid med en ändå….

Tiia
0

Skickar stärkande och tröstande kramar till dig och hunden…..ni kommer att träffas igen vid regnbågsbron.

YvonneW
0

#0 Oj, oj, ja livet är hårt. Fast jourveterinärer skall det finnas. Har ju själv mycket djur omkring mig och har tvingats uppleva detta fruktansvärda om och om igen under årens lopp. Men det betyder inte att man blir härdad, man sörjer varje individ lika mycket.

Stor tröstekram/Yvonne

_sussie_
0

Många tankar o kramar till dig idag, finn tröst i att ni kommer ses igen…

Kram //Sussie

Thinka
0

"Det finns en plats, där det alltid är behagligt att vara. Där finns redan en stor skara. De tar emot dig med kärlek och värme, jag följer dig på vägen ända tills jag inte ser dig mer. Vänd dig inte om för att se mina tårar. De är bara för att jag kommer att sakna dig så."

Sänd mig en extra tanke om styrka idag kl 15.15

Heda
0

Det är alltid jobbigt att ta farväl av sin trognaste vänn,jag bara ryser när jag tänker tanken på min egen hund som även hon är gammal.

Skänker dig många tankar och kramar,du kommer att klara av det,även fall det kommer vara jobbigt,man får gråta,det får vara jobbigt,man måste ta sig igenom det.

Kramar till dig Thinka!!!

CarolineO
0

Å, nej!Det är det värsta som finns när man måste ta beslutet att ta farväl av sin vän…

Tänker på dig och skickar massor av kramar till både dig o vovven!

anitha
0

Förstår din sorg, men tycker det är starkt av dig att tänka på din hund och inte dig själv. Om den lider och mår dåligt är det bättre att slippa ifrån. Tänker på er och sänder styrka till dig 15.15. Kramar till er båda!!

galdra
0

Jag känner verkligen med er Thinka.Kl 15,15 sänder jag mina tankar till er och hunden.