Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 391 ggr
Elisabeth-J
0

OT 90 ÅR!

Idag fyller min mormor 90 år och jag måste bara berätta vad som hände idag. Jag satt här ikväll och funderade på vad jag ska köpa till henne, vi ska ju ha en fest den 18/8. Jag tänkte på lotter som hon gillar och fick en stark känsla av att hon skulle vinna och jag ler. Då ringer telefonen, det är min mamma som berättar att hon hade köpt lotter till mormor och på en trisslott vann hon 10000 kr!!! Härligt att mormor fick en så stor vinst på 90-års-dagen! Skrattande
Inte nog med det, några av hennes barn och barnbarn kunde inte komma dit idag men 4 av dom fick hon se på tv ikväll, en son, 2 barnbarn och ett barnbarnsbarn. Allsång på Skansen som är hennes favoritprogram dessutom Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

MissQuinn
0

**Vilken lyckodag för din mormor…Skrattande och det måste ju va lika roligt för er som grattat henne…Härligt..Flört
**

EwaKristina
0

Nej,men vad roligt att hon vann 10000 och på sin 90-års dag dessutom.Skrattande

Bybo
0

Ja, tusan så mysgt!!!! Kram

Thinka
0

Vilken härlig födelsedag!

storkenflyger
0

Du har en Lyckomormor

Tiia
0

Vilken underbar dag för din mormor…och  coolt att du såg att hon skulle vinna

galdra
0

Underbart med en 90-åring.Hoppas hon har hälsan.De gamla har så mycket att dela med sig av till dom yngre…Bara man lyssnar.Otrolig tur och lycka på födelsedagen med vinsten,men vinsten var nog menad för henne eftersom du fick det till dig innan.Grattis till din mormor.

Happyspirit
0

Oj va roligt!Skrattande Gratulationer till mormor!Kyss

Kram

Tuva-Lena
0

Fantastiskt roligt! :)

Jag har alltid dragits till äldre människor. Tycker om att prata med dem. Deras vishet och naturliga sätt är nåt som jag tycker många av oss yngre skulle anamma. ( Tänk innan du talar t ex ) Och vilken lycka för dig att få ha din gamla mormor i livet! Ett levande bibliotek! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."