Bild Övning =)
Såg några tidigare övningar o är ju roligt med sådant så lägger upp en jag med. Ni kan skriva vad ni får till er o var inte rädd att skriva det ni får till er 🙂 Ser ni vilka det är på bilden ? Får ni något speciellt hos någon av dom ? Eller får ni något speciellt till er av själva bilden ? 🙂 Är bara skriva det ni känner så har ni säkert rätt o det ni skriver o kan säkert se mera när ni har börjat skriva. Låta flödet tala 🙂
Ny dag nya möjligheter
På damen i mitten fick jag nästan lite ångest känslor. Hon har något som bekymrar henne.hon är fenomenal i köket, vet väldigt mycket om matlagning, och gillar att vara ute i naturen. Älskar blåbär och svamp. Hon fick 3-4 barn, vad jag kan se, som hon håller mycket kära, speciellt en flicka, blont hår och två flätor… Ja, hoppas något är rätt!
Lilla killen (den 4:e bilden uppifrån, på vänstra sidan bredvid bebisen) ……kan det vara du? ….killen som är lite äldre (ovanför "dig") är arg över något. Han måste få hjälp med det annars så kommer han vara isolerad, det verkar som att han inte bryr sig över konsekvenserna utan bara kör på! Bebisen till höger (första bebisen uppifrån) …har han/hon svårt med minnet? Ber om ursäkt ifall jag har fel.
Äldre killen på vänster sida, översta raden, är Artur själv.
Hej
Rammen i mitten på bilden ..
Jag känner av att mannen var anfådd och hade problem med sitt hjärta .anfåddheten beror nog mkt på att han rökade cigar/cigaretter.
Kvinnan hade väl en räddsla på hur ekonomi skulle kunna gå runt i familjen med sin 2 söner och en dotter. En del av barnen är kusiner till denna familjen. Kvinnan är väldigt snäll och hjälpsam får upp ett par bruna favorit skor på henne. ovanför mannen och kvinnan bild ,kusin blonda killen högskola och är väldigt smart i sitt sätt att tänka byggteknik el osäker men han är duktig i sitt yrke och arbetskollegorna tycker om honom jag får upp att han är 45 år i dag? sebastian? någon på s heter han. ja en medelklass släkt Hälsningar Patricia
Spännande 🙂 Jag ger respons imorgon kväll så får andra försöka med 🙂
Ny dag nya möjligheter
🙂
Ny dag nya möjligheter
Kvinnan i mitten är min mor o mannen i mitten är min far. Min far gick bort i en bilolycka 1998 det kan vara hjärtat du kände men han rökte inte. Andfådhet kan vara att han arbeta mycket fysiskt i privat livet. Jag är den första bebisen till höger som har svart klädsel. 4 barnet som #2 är en av mina bröder o i samma ålder som den där bilden när jag var i den åldern såg jag exakt lika dan ut kan man säga. Man skulle kunna tro att det är jag om man ser bilden nästan. Alla barn på bilden är mina syskon o jag själv. Min mor är väldigt duktig på matlagning o gillar naturen som plocka svamp o bär. o har haft mycket jordgubbar har fortfarande men hade mycket mer förut, var nästan så vi fick över 10 liter per dag förut. o har runt 80 vinbärs buskar, har växthus med vindruvor o annat. Ångest kan hon nog ha för att vi har tragiskt förflutet o att hon har haft o har mycket dålig ekonomi speciellt efter fars död. Min mor fick 8 barn men 7 i livet. Väldigt hjälp sam person Mitt minne är inget fel på , men hade en lägenhet som brann upp för ett år sedan så efter det var det mycket att göra så visa saker blev problem att koma ihåg för var så mycket olika saker man var tvungen att göra men papper o allt möjligt, var andra saker att ordna förutom med försäkring var allt på en gång så blev problem att hålla reda på allt som var tvungen att göras just då. Kilen som du nämner är arg över något kan säkert stämma. Han är montör för hägglunds pansarvagnar speciellt Cv. 90 o för mycket utomlands danmark , tyskland , holland , afganistan , är mycket bra på det han gör. o skulle inte förvåna mig om han blir utnjyttjad, Är är en arbetsgivares dröm utan tvekan. Hägglunds sparkade väldigt många personer för några år sedan när han var ny anställd men han är så duktig på det han gör så han fick stanna kvar. Han blev sparkad för att dom var tvungen att följa lagarna att sparka dom som kom först in. Men återanställda han direkt i en annan position för hålla han kvar, dom sparka folk flera gånger flera hundra samman lagt kanske 1000 st sammanlagt men han fick alltid stanna kvar för han är otroligt bra på det han gör. Men han säger aldrig nej till något inte ens om hjälp i privat livet inom mekaniska saker som han är väldigt bra på.
#5 Blonda kilen är exakt 45 år som du säger o är mitt äldsta syskon. Han har gått högskola är mycket intelligent. Han har magister examen som cevilingensjör o har fantastisk på att rita. När jag själv gick i högstadiet o han är 20 år äldre en mig så använda lärare en tekning som han gjort som exempel för hur man kan göra o det var 20 år sedan han gjorde den. Han har gjort mycket för företaget han arbetar hos. arbetarna fick lämna in förslag hur företaget kan spara in pengar. Han lämna in kanske 50-100 olika slags förslag o företaget gjorde många av dom förslagen till verklighet. Ett av dom var ett förslag hur man kunde göra för sänka el förbrukning i företaget. Som tack för hjälpen fick han grattis resa till London o se fotbolls match där o fick 10000 kr i fick pengar. tror resan var på arbetstid också. Även han far mycket utomlands inom jobbet för hålla föredrag hur saker fungerar som. Omtyckt person i alla fall o väldigt duktig på det han gör men han heter Mikael. Alla i familjen är väldigt duktiga inom deras jobb o omtyckta personer. Ingen i familjen har lika dant jobb som en annan. 🙂
Ny dag nya möjligheter
Cirkeln är ålder baserad jag först lillen till höger med svart klädsel för att jag är yngst sedan är det nästan 3 å emellan varje syskon går klockans håll så att den äldste är längst upp i mitten. 🙂
Ny dag nya möjligheter
Förstår inte varför jag inte sett den här övningen tidigare, för då hade jag tagit bort den bums. Det står nämligen i våra Skrivregler att man inte får be om avläsning av andra personer än sig själv. Jag låser tråden nu och hoppas på andra typer av övningar istället 😎