Vem är hos mig?
Ingen som kan hjälpa mig?
Hej Linda trevligt att se ett bekant ansikte här inne!! ;) Bilden är vänd på fel håll men jag antar att du menar i det högra hörnet "uppe" på bilden då? ;)
Jag får upp en gammal gubbe… han e gråhårig. Kort men inte jättekort hår… en så kallad "normal" gubbfrisyr… han är glad, snäll (Genomsnäll Och tycker om att skämta mycket. Han tror att han är lite roligare än vad han egentligen är, om man säger så ;)
Han hade katter när han levde och han påminner lite om en "bonde"…med hängslen…
Hoppas att svaren hjälper lite 🌺
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
Någon som är gammal och väldigt väldigt snäll, fick jag fram :)
Hejsan och tack för era svar
Jag har med känt av en gubbe med bonde känslan i klädstil så inget jag blev förvånad över precis.
katt doft har jag känt av lite till och från.
men till frågan vad vill han mig?
Har barnen märkt av honom?
Har du frågat? 😉 Va bra att vi känner samma, då är det ju garanterat svaret 😃 någon släkting som du vet om som stämmer in på beskrivningen?
Antingen är det en släkting som bara vill kolla till er, eller så är det en anonym som helt enkelt är lite vilse..
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
ingen släkting som jag få in. jag har försökt känna in men kommer inte fram vem han är då han inte vill prata med mig utan mest skrattar åt mig hehe
Jag får känslan av en man. Får också för mig att det är en morfar eller farfar :)
Tyvärr är det verken min morfar eller farfar känner inte igen energin på denna mannen tyvärr :/
Jag får endast en känsla av en dörr.. ?
Den som syns på bilden.
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
En man jag får in hade något problem vid magområdet. Sedan är det något med balansen. dåligt balans sinne , vinglig o så. Detta är slutet av livet. Är nog inte bara vid döds ögonblicket. Känner inte av dåliga energier av han. Alltså någon ande man känner obehag av. Eller behöver känna obehag av. Känns som att han gillar atmosfären i ditt hem. En trygghet för han själv att vara där. 🙂 I livet tror jag han var en person som man lätt gillade , hans personlighet var något man gillade. Men skulle även tro att något i hans liv hände som satte ett ärr i han. Han visade nog inte det utåt till andra människor men att han själv bar på det där ärret vad det nu är. Kollade inte djupare i det. 🙂
Ny dag nya möjligheter
Det är möjligt att det där med balansen är på grund av alkohol, men han var inte alkolist men att han bedövade smärtan av ärret med alkohol ibland men inte att han var alkolist. Gjorde inte det regelbundet men ibland när det var som värst. Men en bra person var det i alla fall. 🙂 Han visade inte det utåt . Han hade kontroll över sig själv men ibland så tog han så han blev onykter o det förklarar det där med balansen, känns som det där med balansen kan ha med alkohol att göra o samma med det där ärret att det hör ihop, alkoholen för att dämpa den inre smärtan ibland. men inte att det syntes utåt till andra människor o inte så ofta att han kan klassas som alkolist han skötte sitt privat liv. 🙂En bra person tycker jag i alla fall fast om det var lite skavanker 🙂 av det man jag kände in 🙂
Ny dag nya möjligheter
tack så hemskt mycket för svaren :)
han har ju blivit en i familjen sedan ungefär 3år tillbaka :)
Jag fick till mig en mäktig mörkhårig kvinna som försöker hjälpa dig får upp att du är brunett och är 1.65-170 cm lång 30 årsåldern. ? Har du varit rädd pga av andeväsen i ditt hem? Det behöver du inte vara du hoppar till när hon står bakom dig sidan om när du är oberedd på det. //Text bortredigerad, inga avläsningar av personer här, om du får in sånt så skicka pm till TS!//Amandla Det kan vara en skeppnad som kommer och går och en äldre man som hör till i hallen sovrummet.
Kvinnan gillade katter.. har du katt ?
Det var de jag fick upp.
Text bortredigerad, inga avläsningar av personer här, om du får in sånt så skicka pm till TS!//Amandla
Haha ja minst 10-20 cm längre blev jag haha och 2år äldre ;-) Det står stilla och kommer inte på vem det är. Hum måste fundera lite till då han varit här i 3 år hehe