Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 493 ggr
Manni
0

Bara utropstecken!!

Jag fick svar av miramis2 tidigare idag på min fråga som jag ställde henne. Hon har prickat in mig perfekt! Både utseendet och hur jag är som person! Förvånad Och jag ska absolut ta till mig de råd hon gav mig! Jag är grymt imponerad!

Jag skickar ett längre svar till dig senare, miramis! Skrattande

Elisabeth-J
0

Jag blir så glad för din skull och för miramis skull!!!
Grattis till er båda två och jag önskar er Lycka till! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Manni
0

Tack så mycket! Och med dagens ängel jag fick känns allt bara positivt nu!

EwaKristina
0

Gläds lika mycket jag,och nu väntar jag på min läggning med ännu större spänningFlörtMiramis har ju lite att göra nu,och all värme och tacksamhet för att hon gör detta för oss på Forumet!!

Elisabeth-J
0

#2 Härligt! Du behövde kanske både sittning och dagens ängel idag!

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

zeretki
0

Kul att höra!

miramis2
0

Nämen jisses så jag rodnar Manni! Jag har inte sett denna tråd innan… Va snällt att skriva så här om mig! Jag vill verkligen pröva mina förmågor i den mån jag mäktar med. Det är mycket som rör sig inom mig nu när jag gör detta. Jag håller med perla i det med att fokusera o sen då bara skriva ner vadhelst man får till sig hur mycket min logik än konstrar o protesterar. Jag har en många kvar o det ska bli superspännande att se. Tack alla för vänliga ord. /miramis2

Manni
0

Nä, jag är inte snäll. Jag är ärlig! Vad jag förväntade mig var nog ett kort svar på frågan jag ställde, och så svarade du så mycket annat. Och hur sjutton kan du veta hur jag ser ut?! Det ska bli spännande att höra hur det går för de andra. Blir lite sugen på att prova på tarot själv faktiskt.

KuroTenshi
0

Miramis2 har hjälpt mig och min mamma väldigt mycket med våra frågor! ^^ Hon är väldigt duktig! Skrattande

miramis2
0

Hej på er Manni och Kuro Tenshi! Tusen kramar för alla snälla ord. Tack för att ni finns o tack för ert förtroende. Våga prova själv att göra detta, ni har allt att vinna, jag lovar, det är en resa som inte liknar nåt annat kan jag säga. Jag känner att jag lever mer nu än innan jag började detta projekt, det är mångt mer spännande o glädjefyllt än jag räknat med. Kom ihåg, att våga är att vinna…. vinst varje gång! Jag menar att man lär sig hela tiden nåt…. kram, miramis2