Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 882 ggr
[majatengdelius]
1

För de övningssugna :)

Jag tycker att det är fruktansvärt intressant med avläsning av bilder, personer, etc. Tänkte därför att jag skulle lägga in en bild, där både personen och miljön på bilden betyder mycket för mig.

Är det någon som får någon speciell stämning i kroppen när ni ser bilden, eller kan ni berätta något om personen? Eller kanske om miljön, och varför ni tror att den betyder så mycket för mig? Eller vad personen har för anknytning till just den miljön?

Lycka till, och ha så roligt. Självklart så kommer jag att kika in titt som tätt för att se era gissningar. Givetvis kommer jag också om några dagar att avslöja lite mer om bilden :)

🌺

[majatengdelius]
0

Haha oj, nu såg jag att fotot var döpt till "Morfar". Så som ni kanske förstår så är det ju min morfar som är på bilden x)

Aleya
0

Mysig herre med ett glatt humör som älskar friluftslivet.
Jag känner att denna personen är väldigt älskvärd och ger kärlek.
Känner dock som att han har något som sitter i halsen/strupen, svårt att svälja.

Vill tillägga att han bor nog i norrland, och då inlandet. Tänker nästan lappland: Gällivare. Men jag kan ju ha fel.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Aleya
0

#1 jag förstod att det var din morfar ändå så det var ingen nyhet. ;)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Yllhilda]
0

Jag fick känningar i vänster arm, så jag gissar på kanske blodpropp, axel eller hjärtproblem. Svårt att andas, blir lätt anfådd. Rökare?

Platsen? Kan det vara en årlig pimpeltävling vid bygdegården?

[rumelle]
0

Jag får känslan av att det är lite tungt att andas. Ont i en led, typ knä? En väldigt omtyckt person med mycket humor, småretas gärna lite i bästa välmening. Någonting med en lastbil, kan ha jobbat med detta?
Miljön känner jag inte så mycket från, ett lugnt område som även det är omtyckt. En stuga som tillhör familjen?

Amandla
0

Jag låser tråden och tar bort bilden, se sajtens Skrivregler.

Inlägget är låst för nya kommentarer