Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 2897 ggr
soulwings
0

Anette Bengtsson

Läste artikeln om karmansbo i allas,om anettes skicklighet som medium.med sådana inslag ökar trovärdigheten på det övernaturliga!

Thinka
0

Nämen det är ju nästgårds här hos mig!!!Glad

Thinka
0

Gllömde fråga dig soulwings om det är senaste nummret av Allas?

rosmarin90
0

Hej det är nr 31 av Allas artikeln finns i. Men det är början på en artikelserie om det paranormala. Så nu gäller det att köpa Allas varje vecka. Jag ska försöka komma ihåg att köpa tidningen idag när jag lämnar in lottot.

ljus Rose

Elisabeth-J
0

#2 Det är i veckans Allas, dom har börjat göra en repotageserie som heter Det okända.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
1

Har aldrig träffat Anette,men har bara hört så mycket gott om henne.Så bra att seriösa Medium som Anette kommer fram ordentligt,just för att allmänheten ska få rätt inblick i hur ett Medium arbetar.Hon är ju oxå självklart på vår Mediumlista.Glad

Elisabeth-J
0

#3 Vi skrev samtidigt Skrattande

Elisabeth 

rosmarin90
1

#6# Va kul Glad

Anette är ett jätteduktigt medium, så jag ser fram emot att läsa artikeln. Det är så roligt med positiva artiklar om det övernaturliga.

kram Rose

annemarili
1

_Instämmer med er, Anette är jätteduktig. Har gått kurser hos henne, hon bjuder verkligen på sig själv. Humor, glädje, kunskap, kärlek.
__
Hennes hemsida är under omarbetning, de nya kurserna/aktiviteter är inte inlagda ännu. Tfn-nr till henne är aktuellt som finns på hemsidan.

Ska bli intressant att läsa resten av reportagen i kommane Allas.

Kram
Anne Mari_

annemarili
0

Hur hittar jag mediumlistan? vet att jag varit inne och läst den en gång men kommer inte ihåg var jag går in. Kan man inte ha den under länkar så det är lätt att hitta när man söker efter medium? Kram Anne Mari

EwaKristina
0

#9Om du kikar under Artiklar,då finner du den listan!

Elisabeth-J
1

#9 Den finns under Artiklar, Mediumlista
Den är lätt att hitta när man tittar på artiklarna.

Elisabeth 

EwaKristina
1

Om någon är intresserad av privatsittning,med Anette Bengtsson,så kommer telefon- numret här:0734-272058

Anette håller även kurser i Medial/Personlig Utveckling,leder cirklar,har storseanser m.m.Och som sagt,Anette är ett mycket rekomenderat Medium!!Lycka till!!Kram Ewa

rosmarin90
0

Nu har jag läst artikeln som var jätteintressant. Jättebra reklam för oss som jobbar som medium och bra reklam för Anette, vilket hon är värd Skrattande. Så härligt med positiva artiklar i tidningarna om det övernaturliga.

ljus Rose

annemarili
0

_Hej!

Kom just på att jag glömt att köpa Allas. Är det någon här som läst det sista numret. Skulle det inte vara ett reportage om någon som forskar?

Kram
Anne Mari_