Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1045 ggr
ljusmor
0

Upplevelse...?

Har haf t morgonångest och förtvivlan nu på morgonen, gråtit av saknad efter min finaste. Pratade en stund med äldsta dottern i telefon, berättade hur vidrigt jag mår, hon lyssnar och försöker stötta så gott hon kan, älskar henne så. Men inget kan överbrygga min förtvivlan och saknad. När vi lagt på gick jag ut i hallen och då luktade det min man i hela hallen precis som det luktade när han kom in utifrån. En doft som alltid jag förknippat med tryggheten han gav. Jag blev både lugn och ledsen. Är jag knäpp?  Hela morgonen har jag bett honom om ett Tecken, kan det ha varit ett Tecken?

Vad tror ni?

Kramar från lessen Maria.

[Bettanbop]
0

Helt säkert var det ett tecken 🤗

De Tecken vi får av olika slag beroende av vad vi önskar Tecken för…. är upp till oss själva och vad vi tror på, har vi inte tron så ser vi inga Tecken.

Många som är i sorg blir stressade och blockerade i sorgen för att kunna uppfatta ett Tecken eller känslan av kärleken vår partner sänder.

Det känns som du har ett sunt förhållande till din sorg så att du ser och känner ditt liv och din själ ❤️

ljusmor
0

Oj! Tack snälla du, jag upplever mig själv helt sönderstressad och helt blockad men då kanske ja är öppen ändå så att han kan nå fram? Jag "ser"honom hela tiden inom mej  men han är yngre än när han gick bort.

twoodblue
0

Hej, vill bara ge dig en kram!! Det är inte lätt att förlora människor, speciellt inte de som står en, extra nära. Har Själv förlorat många på senare tid via den oundvikliga döden, samt (som det verkar) förlorat en kärlek som känns är den rätta, så jag vet hur du kan må. Morgonångesten är jobbig! Att få vakna med oro och rädsla är inte kul alls. Vad fint att du känner hans doft. Känner också min kärleks doft, fastän hon bor i ett annat land. Så knäpp är du inte, för i så fall är vi det tillsammans :) Jag önskar jag kunde göra mer för att trösta dig, men allt jag kan göra är att ge dig en kram, och säga att vi här på forumet finns för dig :) Kram till dig Maria.

Beautiful Dreams…

ljusmor
0

Tack jag blir så glad för stöd och vänliga ord.

Strix Aluco
0

Hej! Jag har gått igenom sorg efter min pappas död. Han var den siste levande i min ursprungsfamilj. Ända från dödsögonblicket och sedan med jämna mellanrum har det hänt diverse mer eller mindre " magiska" saker som satt min världsbild i gungning. Vet inte vad jag ska tro eller inte tro. Men alla Tecken tyder på att de finns med oss. Jag har aldrig mått så dåligt som under det första året- men trots det kom det sådana upplevelser. Kanske kan man tänka att man får upplevelser oavsett hur man mår- om man behöver det. För mig var det ofta konkreta saker som hände + att sambon oxå upplevde dem. Ibland hände ngt efter att jag bett intensivt om det. Ibland hände det ändå.

Aleya
0

När min mormor dog så var hon med lite då och då under ungefär 6 månader efter hon dött.

Det var inte som att hon var fast men hon kom och kollade så vi hade det bra.

Hon brukar komma och hälsa på mig i mina drömmar så jag brukar sällan sakna hennes jordliga jag.

Din man är säkert med och vakar över dig så länge du behöver det.

Kärlek är inte ett band som bryts bara för att man är död har jag märkt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

ljusmor
0

Jag drömde om honom min Finaste i natt. Jag kommer inte ihåg detaljer utan mer en känsla av att vi mötts. Jag känner mig tryggare idag än tidigare, det känns som han varit med mig en stor del av förmiddagen. Jag bad honom om ett Tecken och då kändes det som om någon tog om min högra armbåge. Jag har tittat på bilder nu från vår sista semesterresa i somras ett par månader innan han gick, det gjorde inte så ont som jag trott att se honom på bilderna även om jag grät när jag såg de bilderna. Han var några år äldre än mig, på bilderna ser han alltså gammal ut som han ju var då han gick bort men när jag "ser" honom för min inre syn är han ung, ca 30 år som när vi träffades. Det är så himla konstigt, jag har inte tänkt på honom sådan på flera flera år… Han känns så glad och stark. Hoppas han tar hand om mig ända tills jag själv går över. Snälla snälla säg att jag inte är tokig…Är det så här det känns att få kontakt? Svara snälla rara ni som vet .// Maria

PS Om detta är på riktigt, hur många skulle inte kunna bli hjälpta ur sin sorg genom samma upplevelser??? Vad tror ni kloka?

Strix Aluco
1

Tror inte alls du är tokig. Men jag känner igen känslan av tvivel. Och ändå upplevde jag en mängd saker av helt olika slag. Alltifrån en känsla av närvaro, till saker som dök upp med den mest förunderliga timing, till ett medium som trots min skepticism beskrev specifika detaljer, som jag inte kunde veta om de stämde, hos en person som jag senare fick verifierat via en släkting. Även min man upplevde saker- o från att ha varit mkt skeptisk o noll nyfiken- är han nu övertygad om att vi är mer än våra kroppar.

imke
0

Helt 100 ett Tecken. Det är väldigt typiskt just dofter dom ger ifrån sig när dom vill visa sin närhet 🙂

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Stina nyfiken
0

Jag har varit med om samma sak, med doft efter en mycket närstående som gått bort. Jag kände närvaron väldigt tydligt också, på höger sida om mig. Så jag tvekar inte. Visst är din man hos dig när du känner så. Jag tror du vet det även om du inte ser honom med ögonen. Eller så ser du kanske lite ljusskymtar och veck i luften också, som jag gör ibland. Det är sorgligt att förlora någon, men fint att man har kvar lite närvaro av den personen i alla fall. Kram

Malava
0

#8 Håller med till fullo,du är troligen inte tokig😃 har också tagit del av ett medium som länkade till en person som nämner saker och ting som denna omöjligt kunna veta. Det blir solklart och dofter utöver det.och mycket annat via el och inte minst fåglar…..

Men har verkligen tvivlat jag med och trott jag håller på att tappa förståndet.🤪.

Och ett har jag lärt mig, det är låånt ifrån alla man kan dela sina upplevelser med utan att få konstiga blickar som att man är just "tokig"

Så lita på det som kommer till dig och välj/känn noga vem du delar de med.irl

Kram❤️