Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 2003 ggr
Linda_85
0

Vad är detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog denna bilden i vårt sovrum nu ikväll.

Jag kände av mycket aktivitet i sovrummet så jag tog denna bild.

Vad kan det vara tro?

Fjäril
0

Hej,

Menar du den ljusa fläcken? Det kommer inte från kameran då? (utan att förringa dina känslor/din teori)

Vilken aktivitet kände du? Eller snarare, kände du något mer runt/kring det?

Sajtvärd på Övernaturligt

Linda_85
0

Hejsan!

jag kände att det va någon i rummet och att det blev väldigt kallt runt omkring mig! kände bara att någon stirrade på mig! brukar känna att det är någon som brukar stå och titta på mig mycket om nätterna att jag knappt kan sova.Det va absolut inget med kameran att göra!

jag är själv väldigt känslig så på detta sättet är det väldigt jobbigt för min del!

Fjäril
0

Får du någon känsla (inom dig) när du känner en närvaro?

Vi har lite tips under vår "Hjälptråd" (ligger högst upp till vänster i menyn). Kika gärna där.

Sajtvärd på Övernaturligt

Linda_85
0

jag känner bara att jag tappar talförmågan ibland. ibland blir jag väldigt ledsen utan någon anledning och arg,känns som om det vore en man som står och tittar på mig,även går efter mig här hemma!ibland så kan jag se en skugga gå förbi mig två gånger när jag byter blöja på minstingen!tycker att detta börjar bli för mycket!

jag ska kika in på den tråden :) tack

Linda_85
0

jag känner av att han står med händerna bakom ryggen lutad över mig medans jag matar lille killen och hans känns inte så gammal runt 30-40! han säger inget utan bara stå där.

jag har bett honom gå ut ur rummet men det hjälper tyvärr inte! ibland har jag blivit så arg att jag nästan skriker rätt ut!jag får väldigt ont i nacken och har väldigt ofta huvudvärk av honom känner mig så yr i de flesta rummen.blir tokig att han inte vill lämna mig i fred.

Linda_85
0

finns det någon som kan känna något via bilden?

disturbed
0

Jag känner mycket aktivitet runt tavlan. Vad är det för motiv på tavlan? Ska titta och känna efter lite senare när jag inte kör bil :)

Amandla
0

#7 TS har inte varit inloggad sen i april (det ser du om du först klickar på användarnamnet och sen på statistik), så du får nog inget svar på din fråga…

Linda_85
0

på tavlan är det en hund som det står under ^sleeping is a way of life^

tack för era svar :)