14 i världen ?
Hej kära medmänniskor och andar och andra positiva energier som är med
"Det finns 14 av dem i världen".
Kan någon som kan eller vet något om det. Vad finns det 14 av?
Jag har fått detta budskap andligt flera gånger om i olika delar av världen som jag har besökt under flera års tid.
Jag lovar att jag har inte läst om det här någonstans, utan just att "Vi är 14 i världen, du är inte ensam" - Har jag fått höra.
Någon som vet något om det? Skulle uppskatta verkligen något svar av någon som har hört något om det.
Tack så mycket
När man får sådana där budskap men inte riktigt får det tolkat är ju lite drygt på sätt o vis. Sedan är det svårt för andra att tolka det när det inte är dom själva som fått upplevelserna. Kan jag vara vad som helst i princip. Kan ju som exempel vara att du o 13 andra kommer göra något ihop eller inte alls ihop men ni står för samma sak. Du är inte ensam med dom tankarna i det du står för o gör. Men i framtiden när tiden är kommen så kommer du nog förstå. Bruka bli mer klarare när tiden är kommen o att man är mogen eller vad man ska säga för att veta.
Jag själv tror att det blir svårt för andra att tyda det. Det är bäst i in åsikt att låta det få ta den tid det tar att få fram mer tydliga budskap. Fast det är lite drygt för man vill veta men allt har sin mening oftast. Dom förvarnar så man vet sedan mer info , o mer info, sedan blir allt klart när man är mogen för det kan man säga 🙂Dom kan vara lite luriga men dom är det med en bra avsikt 🙂
Ny dag nya möjligheter
Jag känner en enorm ödmjukhet och godhet från din sida och därför tror jag inte du behöver gå undrandes länge till.
"Den med stort hjärta har också plats för stora svar"
Du har fått två bra svar redan. Jag kastar ändå in ett förslag: har du funderat på om det kan handla om din själsgrupp?

Tack så mycket för kommentarerna alla. Det uppskattar jag verkligen :-)
Jag har nog ett icke så klart svar vad det kan vara, men ville veta om någon mer där ute har fått liknande budskap eller har hört om det.
Det jag vet är att vi finns i lite olika delar av världen 2-3 max i Europa och resten utanför (4 i Afrika, Asien 2-5 tror jag,……)
NeferNefer - Skulle du kunna förklara lite mer snälla?
#4: så gärna. Själsgruppen, det är ett antal själar som hör ihop med varandra och brukar inkarneras tillsammans, och vanligen är några kvar på andra sidan och bistår de som genomgår ett liv så gott de kan. Det kan mycket väl vara så att i din själsgrupp är ni 14 stycken som har valt att inkarneras nu, men att ni har spritt ut er över världen för ett speciellt syfte. Vilket det syftet är, det kan bara du säga. Du får känna efter, helt enkelt. Men prova att meditera, och under meditationen se moder jord utifrån, och kolla om du kan se ljuspunkter på olika ställen på jorden. Det är din själsgrupp! Känn hur ni är sammanbundna med varandra, fast ni är geografiskt åtskilda och inte ens känner varandra i ert medvetna jag, men själsligen är ni mer än syskon. Fokusera på er samhörighet, på den kärlek du har för dem och de för dig, och sprid sen vidare den kärleken över hela jorden ❤️
Bara ett litet tips, du kan ju prova och se hur det går.
Håll också ögonen öppna för synkroniciteter. Om du hör talas om en viss sak, och sen läser om det av en slump, och så säger en vän något om det, och så vidare, du får alltså samma information från flera håll samtidigt, då kan det vara din själsgrupp på andra sidan som försöker skicka ett budskap till dig.

Tack så mycket för tipsen, tankarna och alla de goda råden :-) Det uppskattar jag verkligen.
Det hela har nog inte att göra med mina egna guider/änglar, utan "mer/annorlunda"
Då de säger att vi lever 14 personer på denna jord med ett gemensamt syfte och att jag inte är ensam. "Ni är 14 personer" - så har jag hört budskapet om och om igen,……..
Jag känner en person som har fått budskap om att tillhöra en grupp på 12 personer, men hen vet inte vad det betyder. Och inte jag heller.
Så det finns frågetecken. Hoppas du och hen får ett svar någon gång.