Den där Astral Klockan!
Hur var det nu med den där Astral klockan?
När var och hur upplever man den?
Hur har ni hört den? Upplevde du något speciellt ?
I morse när jag satt och var väldigt trött i mössan på klo 😉 så tänkte jag att i dag är min tinnitus väldigt högljudd och jobbig, och DÅ! mitt i allt tjut så plingade det till i mitt öra 🙂
Plinget var mer som ett klang från en liten liten kyrk-klocka
Kan det ha varit Astral klockan jag hörde?
Ja, det kan ha varit astralklockan som du hörde. Jag har själv hört den en gång, det var bara för ett par veckor sedan. Men jag har tidigare lyckats att spela in den på en diktafon, men då hörde jag den inte direkt.
Det låter som en liten pingla, ganska sprött fint ljud och med snabb ringning🙂
Då man hör detta så ska man spetsa öronen och sinnena, för ofta kan man få ett meddelande efteråt från de högsta mästarna!! (det fick dock inte jag, men det händer inte alltid)
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Jag vet egentligen inte heller något om den
Men som jag har tolkat det så är det en klocka som ljuder från universum. Det närmaste jag kan komma att likna klockans ljud med är…. om du tänker dig ett munk kloster, så hör man ibland ett "pling" eller ett ljusare "klang" när de sitter i bön.
Man kan tydligen höra "plinget" oberoende av var man är eller vad man gör, från var som helst.
Det är inget man kan framkalla, utan det kommer när det är dags.
Rätta mig någon om jag har fått allt om bakfoten 😎
Men varför pinglar denna klocka?? 🤔
Någon som har ett bra svar..
För mig låter det som det är för att göra den som hör den uppmärksammad på något.. 🤔
Jag har aldrig hört talas om detta begrepp.
Men visst har det plingat i mina öron också ett flertal gånger.
Har bara tänkt att det är något fysiskt…
Intressant att höra mer av er som vet…
Jag har aldrig hört talas om det där. Men det förklarar varför man har olika slags ljud i huvudet ibland. Det har jag tänkt på med sedan har man haft olika slags ljud under sådan lång tid att man inte tänker på det. Pling ljud o någon slags frekvens ljud o olika slags ljud kan vara som o är som att det vibrerar som att man har en radio sändare i skalen som ger o får information. Man känner om det är tinnitus o inte tinnitus. Visa ljus påminer om tinnitus men man vet att det inte är det. Är som man ställer in en radio kananl bytter ifrån P1 till P2 o p2 till p3 sedan kommer man till den kanal som man ska vara i för stunden. Men idag tänker man inte på det som förut. Vore kul om det stod något om det någon stans så man kan få det förklarat. 🙂 Tror många gånger har dom där ljuden blivit när någon ifrån andra sidan vill kommunicera med mig. Jag minns inte sist ja fick ljudet för tänker inte på det längre när det kommer. Men jag får det fortfarande ofta men inte att jag kommer ihåg speciellt. Blivit för van. 😃Så jag antar att det är idag med att när jag hör dom där ljuden att det är när dom vill säga något. Jag pratar ju i huvudet med andra sidan varje dag lite nu o då. På sätt o vis. Är som ett boll plank i livet som ger en bra råd. 🙂Men har för mig att jag ofta börja kommunicera med någon när det kom sådant där ljud, kunde vara att jag satt o såg på tv men när jag ljudet kom så stanna jag upp o sedan börja jag kommunicera o med andra sidan. Jag kan minnas fel men här för mig att det där ljudet ofta kom när jag inte tänkte på kommunicera att det blev som ett ljud när dom vill kommunicera med mig o jag stanna upp med det jag gjorde då o tog budskapen dom hade. Kunde vara vad som helst. Ifrån att Joakim du tänker rätt gör som du har tänkt. Eller Joakim gör inte så gör så här eller något annat. Men var effektivt sätt att veta att dom ville något 🙂🙂Men ska det där ljudet bara vara för Astral ? Kan det inte vara för annat med. Annars så är det annat liknande ljud jag tänker på som inte har med det där att göra om det där bara är för astralt 🙂
Ny dag nya möjligheter
Klockan pinglar när "de stora mästarna/högsta änglarna" vill uppmärksamma dig på något eller lämna ett meddelande🙂
Värmland"
#7 Då förstår jag varför det inte är alltid jag hör ljudet när någon vill kommunicera men visa av gångerna hör man det. 👍
Ny dag nya möjligheter
Tyvärr uppfattade jag inget meddelande 😕
Det är som sagt inte alltid det kommer ett meddelande. Det kan vara en varning om att nåt ska hända eller att du kanske tänker på något eller säger något, så kan det ringa som en bekräftelse.🙂
Värmland"
Men ni som har hört klockan, var ifrån har ni hört plinget, tex från luften, från himlen, från…….?
Mitt pling jag hörde var i örat, ytter örat.
En annan fråga är, varför kallas den för Astral?
Svårt att säga egentligen……men när jag hörde den, så lät det både som inom mig eller från ett annat rum i mitt hem….svårt att avgöra🤔
Värmland"
Hittade en lite rolig artikel om Astral Projektering 😃
http://nyheternasverige.se/fenomen-astral-projektion/
Astral betyder resa, så Astral klockan är alltså en resande klocka genom astral planen 😉