Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 1915 ggr
fatcat
1

Projicering

Kan någon här projicera/teleportera mig till närmaste badstrand i medelhavet med ett dussin tjejer runtomkring.. (behöver fly vardagen).

Skulle uppskattas.. 🌺

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Aleya
2

Tror inte du vill bli projicerad: http://sv.wikipedia.org/wiki/Projektion_%28psykologi%29

Dvs att någon tillskriver dig deras dåliga egenskaper. 😉

Annars rekommenderar jag att du gör en mysig Meditation och föreställer dig att du är på den där stranden. 👍

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

fatcat
0

#1 Teleportering då? 🙂

Ska meditera sen efter jobbet.. innan jag sätter igång med distansstudierna..

Edit: Du råkar inte veta nån bra avslappningsövning? 🌺

Aleya
1

Hahahaha, är inte någon trollkarl direkt så nej, kan inte teleportera. Hade jag ju sparat en massa på resor. 🙂

Tja nu brukar jag ju inte meditera så ofta, jag kör bara på att sitta och fokusera på mina andetag, funkar och är avslappnande. Sen lägg till den där stranden. ;)

Medarbetare för Julen

fatcat
1

#3 Fast va spelar de för roll om man ändå kan trolla bort sig med hjälp av Meditation? 😉 Då spar man både tid o trolldom!

Haha min vanliga tur. Alla på skolan är förkylda.. Härlig måndag!!

J-Artur-K
1

Man kan ju göra astral resor till ett ställe man vill vara på. Om det är en strand på Hawaii till exempel. Så gör man en astral resa ditt. 🙂

Man har ju en fysisk kropp o en astral kropp. Med den astrala kroppen kan man fara vart som helst. Sedan känns det som man är där på riktigt med den fysiska kroppen men är den astrala kroppen i Känslor  hörsel som man är där. Men sedan kan det ju vara att hörseln som exempel kanske inte är som vanlig hörsel att man hör klart att man hör med känslorna men som blir ord i huvudet. Är väl ifrån person till person. Men man kan kan gå runt som man vill (kan ju bero på var man är med är väl inte fritt över allt precis)  o känns som att man är där i verkligheten för man är det. Men med sin astrala kropp. Är väldigt härligt tycker jag att göra astral resor. 🙂

Ny dag nya möjligheter

fatcat
1

#5 Är astralresan "all inclusive" med hotellrum och öl? Det är för mig en viktig del av själva upplevelsen..

Dock vet jag ju inte hur man gör astralresor.. bara hört talas om det 😕

J-Artur-K
1

#6 Om du vill ha Öl på en astral resa så ska du nog inte försöka med en heller. 🙂 En sådan upplevelse är bättre än  Öl o hotelrum i min åsikt. Man kan inte förklara det innan man varit med om det 🙂

Man kan fara vart som helst med sin inre vilja o det undermedvetna. Det är möjligt att fara till himlen o gå runt där om man vill 🙂

Ny dag nya möjligheter

Denna kommentar har tagits bort.
fatcat
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min lilla oas 🙂ska meditera ett bra tag i soffan nu 😎

Framför teven…

Ghosthunter
1

Badstrand med en dussin tjej omkring sig låter bra…..jag hänger gärna på om jag kan och får….hahaha😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

fatcat
0

#10 Alla som inte avlagt något kyskhetslöfte är varmt välkomna till denna strand! 😃

Ghosthunter
0

Det låter bra😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Aleya
1

Jag joinar er på stranden, men jag vill ha en massa snubbar och ett glas med pina colada. :)

Medarbetare för Julen

fatcat
0

#13 Allt förutom gubbarna kan jag ordna åt dig 😉De lockas förmodligen dit förr eller senare när dem upptäcker att vi astralprojicerat bort alla tjejer i astralhimlen. 

Du får en färsk Pinã colada med den finaste romen och de saftigaste ananasskivorna på jorden! 😎