hjälp!
Hejsan! Skulle vilja ha lite tankar och idéer kring min dröm. Det var tänkt att jag skulle sova till tio minst, men jag vaknade och kände att jag var tvungen art veta vad det betydde. Drömmen: jag står wn bit ifrån mammas hus, där mina tre småbröder också bor. Jag hör en massa skrik och jag hör att det spökar, eftersom dom är rädda och inte förstår vad som händer. Jag springer dit, redo att öppna ljuset, men då hade ingenting hänt helt plötsligt. Ja, vad kan det betyda? Det känns som ett budskap, men jag förstår bara inte?:/ Mvh Henrik
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Kan det vara att du överdramatiserat något som hänt (kanske långt tillbaka -mammas hus, småbröder som slåss)- men innerst inne, när ljuset faller på händelsen, vet du att det inte var så?
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Mjo det är väl klart att man bråkar med sina bröder och överdriver sen. Men det känns som att drömmen är av större betydelse:/ Den.vill tala om någonting.
Ok, då får du låta känslan leda dig…🙂

Tror som Magi-cat att du överdramatiserar något men det har nog inte med dina bröder att göra. Dom är bara symboler i drömmen. De kan vara något annat som handlar om ditt liv.
Precis, det glömde jag säga. Det handlar om en själv, inte bröderna, men kan ge ledtrådar till att det kommit upp just nu.
Då förstår jag precis vad det betyder och jag har gjort en förändring!:)
Tack magi-cat och tack Alicia 80 för en förklaring!:)