Tredje världskrig?
Är det bara jag som känner en otrolig oro över det övernaturliga, som att de vill komma åt en mycket tydligare just nu för tillfället. Huvudvärk och magsmärtor, trötthet och så även återkommande drömmar som handlar om ett tredje världskrig.
och det verkar som att många med övernaturliga sinnen drar sig till varandra väldigt starkt för tillfället, någon osm känner likadant?
Tacksam för svar!
Drömmar om krig överlag, betyder att du har det kaotiskt i ditt liv, mycket som pågår? Jag har själv drömt om ett tredje världskrig, och nu när du säger det så… Hm… Jag drömde bland annat att det fanns någon sorts av djävuls hundar och att människor blev besatta av demoner… Under tredje världskriget…
Det är nog för de som redan finns på andra sidan försöker varna oss, det som händer just nu är kanske liknande det som hände dem innan första kriget kom?
De hoppas kunna via dem med öppet sinne kunna stoppa det, innan det är försent… Det är vad jag tror, sedan den gasbomben kom och Obama blev sur så har jag också haft liknande drömmar.
Mina drömmar har varit nästan likadana det börjar i en stad som blivit halvt förstörd och sedan ser jag en massa människor som skjuter och slåss, det som är olik, när jag tänker efter är området, ett hade mer gräs ett annat inget grönt alls…
Kanske såg jag krig i olika delar av världen? Jag hoppades att det bara var min dåvarande oro, jag tänker inte så mycket på det i vanligt fall, men jag delar ändå med mig eftersom det finns fler. 🌈
Det finns ju de som säger att tredje världskriget redan pågår, bara det att alla angrepp sker i tredje världen. Tänk på hur USA med allierade dödar folk i Mellanöstern och Afghanistan och dessutom lägger sig i Latinamerikas politik där de tränar upp soldater som ska störta presidenter.
Det är "lustigt" att du nämner det för drömde bara för någon dag sen en jättekonstig dröm, om demoner eller vad det nu var för något. Var länge sedan jag blev rädd i en dröm, alltså upplevde det som en mardröm men denna gång blev jag det och vaknade av den och olustighetskänslan satt kvar hela dagen efter. Den var så verklig. Har verkligen funderat på den drömmen för såg även en annan konstig grej/symbol till i den drömmen som jag inte förstår. Någon dag senare, i förrgår tror jag det var, drömde jag om massor med tornados som for runt om kring en. Upplever ingenting i livet som skulle kunna symbolisera detta, stress eller något sånt, känner mig ovanligt lugn och harmonisk för tillfället. Känns annars som att såna drömmar är ett uttryck för sådant, inre stress eller frustrationer.
Har också tänkt på allt som händer nu i världen, känns som det är redan ett tredje världskrig, människor verkar så frustrerade och arga nu överallt i hela världen. Har slutat läsa nyheterna för orkar inte höra om allt elände tyvärr, blir så arg och ledsen själv. Men drömmarna kanske iofs är just bearbetning av det vi får läsa och veta om vad som händer i världen?
Det är Å att jag har drömt en återkommande dröm som handlar om att jag, min pojkvän, kusin, hennes kille och så även min syster sitter helt ostört under påsken 2016 om 3,5 år utomlands, på semester såklart. Vi sitter där helt ostört sedan hör man krigssyren och hela marken skakar och vi hör värsta smällen. Vi får panik och springer iväg, försöker att hitta skydd. Både jag och min kusin är gravida dessutom. Det diffar bara på en månad eller så, sen var det liksom lite planerat att vi skulle få barn samtidigt. Men iaf. Sen är det något med att de ropar ut att kärnvapenkrig har dragit igång och vi får inte flyga hem heller, så vi får åka buss, bil, båt och tåg för att komma hem. Det är soldater överallt. En detalj om händelser idag in real life: Jag och min kusin cassie har haft berlock-armband på oss under denna återkommande dröm, som både jag och hon har haft. Jag bifogar en bild. Vi köpte armbanden idag, när vi gick in på ur och penn i Karlstad. Jag har aldrig varit in där, in på ur och penn någonstans i hela Sverige. Vi gick in och sen såg vi de där fina armbanden och köpte dem. Och när vi satt på den första berlocken(som inte är med på bilden dock) så fick vi båda en otrolig huvudvärk och sen sa vi: vår dröm! Berlocken fanns i drömmen, och det var den första som satt bredvid hjärtat! Det är så läskigt. Okey. Det kanske händer mycket just nu, och Obama har sitt största krigsfartyg i Medelhavet, och de väntar på hans bekräftelse för att få gå i land i Syrien, och om de gör det så kommer Ryssland och Kina förklara krig mot USA och det tredje världskriget gör sitt utbrott och hela världen kommer att drabbas. Och det är under denna tid som det övernaturliga känns som mest, som att de som finns på andra sidan försöker att bryta sig loss för att meddela oss om vad som komma skall. De som jag umgås med som är övernaturliga på någotsätt, känner samma sak och vi blir alla oroliga, vi förstår inte riktigt vad som Händer och sker. Igår vid 00:00 så stängdes min och min kusins mobil av sig och de började blinka och sedan stod det ett tal på våra skärmar. "1 277" är det någon som kanske vill förmedla en tideräkning? Nedräkningen för krigets fulla utlösning?
Har också drömt mycket senaste tiden om krig på jorden mot människor, zombiesar, monster, ufon m.m . Verkar vara något större på g.
Alla krigs drömmar har vart alltifrån krig med spjut som förr i tiden, till dagens krigsvapen.
Men senaste tiden har jag mest haft drömmar om taktiska skjutningar. Alltifrån en grupp med pilbågsskyttar som smyger i skogen och tar ut zombiesar, till män som smyger runt med Sniper rifle och ska ta ner folk.
Sista skjutdrömmen handlade om att Justin Bieber blev skjuten med sniper rifle på en scen rakt mellan ögon medan han pratade i telefon.
Sedan sa en röst åt mig "Du ska inte skratta, det är inte roligt"
Jag har en extrem huvudvärk, bara jag tänker på detta, och av någon anledning är det något som säger åt mig att lära mig så mycket som möjligt, bl.a. Om jordbruk… Någon mera som får denna känsla? (Även att jag ska spara alla mina pengar, och komma över så mycket som möjligt… Inte olagligt dock ;)
Jag räknade lite på siffran 1 277… Jag har räknat med ganska stor noggrannhet ( förutom på vilket datum påsken infaller år 2016,) och enligt mig ska det vara 970 dagar kvar till påsken 2016.. Kan det stämma? Var det länge sedan du fick den siffran?
Jag har oxå drömt en massa om krig, naturkatastrofer etc. Det började väl med att jag för några år sen hade en sådan verklig dröm ( aldrig haft någon verkligare dröm) om att jag sprang till och försökte rädda en pojke som nästan höllt på att komma till skada av en utlagt bomb i en bil. Fråga mig inte hur jag visste att det var en sådan i en bil men jag visste att han måste ut där ifrån. Det var rök överallt i staden kag befann mig i. folk skrek etc. Sedan dess har jag haft återkommande drömmar om liknade saker som att jag måste rädda folk så dom inte kommer till skada. Rent kortfattat har jag alltid haft förmågan av att "se in i framtiden" väldigt ofta har jag haft rätt om saker innan de inträffat. Detta har växt igenom åren och dessutom min vetskapen om att något kommer hända. Dock önskar jag att jag viste vad. Men vi får väl verkligen hoppas på att det inte är ett tredje världskrig eller någon slags naturkatastrof eller zombie invasion :D
Huvudvärk o magsmärtor har jag haft hela veckan nu ._.
men drömmar o tredje världskrig? Nee
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
#9 Samma som mig. Ser också saker innan de inträffar :)
#8 det kan vara senare också, det kändes som påsk, men det kan vara senare också eftersom att vi var utomlands. De kanske har någon tradition i det landet ? Vet ej. Inatt stod det 1276 på min skärm. Creepy
#8 Jag tror nog att jag menade 2017 för om man räknar så kommer jag att hamna på 6 mars 2017, ca en månad innan påsken. Jag och min familj brukar åka i väg ca 1 månad innan påsken och sedan vara borta i 2 veckor. Sedan 2 veckor på jobb/skola och sedan åker vi iväg igen. Nästan aldrig hemma i Sverige under påsken Jag tror att vi var i Ryssland under drömmen, och det skulle inte vara så ologiskt eftersom att jag är rysk.
Jag har också drömt konstiga drömmar om ett tredje världskrig och mått sämre på senaste tiden (till exempel huvudverk som kommer och går på olika ställen, illa mående med mera. Jag kan ju känna av vad det är för typ av värkar, och det verkar vara den typen av något övernaturligt).
Jag satt och diskutera det med några av mina kompisar och de tror på ett tredje världskrig. ''Med tanke på att Obama har hand om landets ekonomi (som verkar vara på väg att kollapsa) så har han väl inget annat val än att starta krig. ''
Det är verkligen många som känner på sig att det kommer att hända något, och ja, det är ju inte helt helt omöjligt med ett tredje världskrig.
#7 Nej inte att jag får känslan av att lära mig extra mycket jordbruk och så, men andra impulser som till exempel att knyta kontakt med vissa personer och göra vissa saker.
Verkligen känslan av att '' detta borde jag göra! ''
Bara jag som har haft konstiga impulskänslor?!
Absolut inte, jag bor på landet, och kommer inte vara särskilt gammal runt den tid vi gissar att det kommer inträffa, så jag kommer troligen inte ha flyttat. Lika bra att odla eget när man ändå har markoch område till det ;) tror jag de försöker påpeka. ( mitt hus var ett sådant hus under andra världskriget dit många ville flytta till, som en undanrymmnings hus, så några familjer har bott här, och det lämnat sina spår. Tex, så står det några konstiga bokstäver på våran panel i hallen, tyvärr övermålade så jag kan inte urskilja dem längre… :( )