Finns det själsfränder???
Hur vet man att en annan människa är ens själsfrände?? Jag har en person som jag träffade en kort period (tonåren) och hade en relation med… Men saker hände.. Jag var nog inte mogen och vi skildes åt… Sen dök han upp igen…. Det verkar som om vi har en dragningskraft till varann som gör oss förvirrade… Våra livssituationer gör det ologiskt att vi kan träffas osv. Jag har bett om Tecken om vad jag ska göra… För det gör ont i hela själen… Boom sa det… Och Tecken fick jag…. Jag har lyckats med konsten att springa in i honom på underligt sätt… Sedan får jag konstant hans födelseår uppstoppat framför ögonen vart jag än går/tittar…. Sanndrömmar… Jag får jättemycket återkommande Tecken i form av nr…. Och när jag försökt att "stänga" och glömma så blir jag påmind ännu starkare…. Typ springa in i honom…. Får en känsla av att något eller någon vill att jag ska hålla ut… Vänta… Men jag går sönder… Han "försvann" ett år… För att det blev för jobbigt… Men han dök upp igen… Vi har inte träffats "på riktigt"… Pga. Hur våra liv ser ut… Men det är jobbigt för oss båda att känna så här… Jag tror han är min själsfrände.. Om det finns något sådant…. Jag vill våga lita på andevärlden och lyssna… Men min logiska tankegång splittrar mig… Detta är löjligt jobbigt… =/
Det finns en ny sajt som kanske har svar?