Såg någonting underligt
Hallå! Vill bara höra med er vad ni tror det kan vara jag fick syn på hemma hos min mamma för några år sedan. Vi bodde i en lägenhet, jag hade en egen ingång till mitt rum (varit en 1:a tidigare) men iallafall. Jag kommer hem från skolan och precis när jag ska låsa upp min dörr hör jag hur någon drog in dörren, hoppas ni förstår hur jag menar. Blev fundersam men antog väl att någon var hemma. Låser upp dörren och traskar in i mitt rum. Sovrumsdörreb stod på glänt och man har utsikt till hallen. Så fort jag sneglar på dörren märker jag hur någon/någonting vitt bara åker förbi. Jag blev helt ställd, tyckte det var lite konstigt eftersom mamma aldrig bär annat än mörka kläder. Sprang ut i hallen och ropade men fick inget direkt svar. Letar igenom lägenheten och förstår då att jag är ensam hemma. Är än idag nyfiken på va det kan ha varit. Det har hänt så mycket annat innan och efter det också men detta var första gången jag fick se det. Har även hört viskningar i mitt sovrum vilket gjort mig livrädd. Sen en fråga, mamma har fortfarande någon hos sig som utmärker sig ibland men hur kan man luska ut vem eller vad det är?
Meditera mera, så får man ut mera.
Men lita på dig själv och din intuition, du kanske får fram känslor, bilder, m.m
Inte för att låta allt för skeptisk men du har inte tänkt att de kan va en inbrottstjuv?
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
#2 Vi hade nog märkt om det varit en inbrottstjuv!