Finns ett medium i min närhet?
Jag undrar om det finns något seriöst, utbildat/utvecklat medium som kan hjälpa mig?
Börjar bli så mörk i själen, det tar över. Vill inte det!
Jag bor vid Falun…
Känner en desperation - det var jag som skrev om Ouijaboarden, förresten….
Med ljus till Er // Shintaida

Tips.. Gå in o kolla under medium-listan, där kanske det finns någon. Kram o lycka till
//Sussie
Säger som föregående talare #1 Titta i medium listan som finns, känner du dig så tungsint just nu så behöver du säkert någon att prata med och som förstår dina funderingar vilket ju inte alla gör tyvärr!
I väntan på att du hittar något medium som känns rätt:
Gå ut i naturen och bara vara så att säga.
Lyssna på fåglar, höra träden viska och gräset prassla under fötterna, härligt och energigivande.
Har man tur ser man även andra djur skutta omkring eller varför inte en fin myrstack att studera :-).
Prata med dina gudider de hör dig och även om de inte alltid är tydliga i sin hjälp så stöttar de så gått det går på livets väg.
Kram Hellas
Tack, ska försöka!
Men det känns som om min guide har övergett mig eller så hör han inte - eller så hör inte jag.
Har fått veta att han (en indian, Springande Hjorten) alltid finns på min högra sida.
Men jag mår så dåligt och vill inte leva mer, så jag kan inte "ta in" något.
// Shintaida

#3 När man har det jobbigt och mår dåligt så kan det vara svårare att känna av eller uppleva guider och andar men dom finns där starkare än man tror. Dina guider finns hos dig så tveka inte på det! Dom överger aldrig! =)
Jag skickar ljus och kraft till dig!
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

När jag läste det du skrivit så fick jag till mig att du är inne i en period då du ska upptäcka din egen styrka och förmåga att styra ditt liv.

Jag har skickat ett pm till dig.
Kram
Anne Mari

Jag lovar dig Shintaida att dina guider FINNS där!! Alldeles nära, nära…det är egentligen det enda du kan vara säker på :) dom överger en aldrig! Sen tror jag precis som #5# Perla att du är inne i en period då du ska upptäcka din egen styrka.. Kram tjejen! Skickar ljus, värme DU KLARAR DETTA OXÅ! 

Kan bara säga:
TACK, mina kära ljusvänner!!
Blir så rörd över att Ni bryr Er om mig…
Eftersom Ni skickar så mycket gott, är det kanske inte så konstigt att jag mår så bra i dag…ingen ångest…
Ljus Till Er Alla // Shintaida

#9 Det gläder mig att läsa att du mår bättre idag och jag önskar att du får må bra imorgon och alla andra dagar framåt =)
Vi ses snart!
Kram / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Shintaida,vilken glädje att höra!!Och jag håller med Elisabeth,må du få må bra imorgon och alla andra dagar,och att du kunde ta till dej den underbara kraften,ljuset och stödet från dina Forumvänner.Du är inte ensam!Och du,vi ses på lördag…
Kram Ewa
Vännen….vill bara lägga mig i lite…..för mig är din aura just nu väldigt grön….den törstar efter balans….dina tankar om vad du vill med ditt liv och dig själv går stick i stäv med vad gör och hur du går till handlig….tanken ,viljan och handlingen är osams, de träter hur mycket som helst och kräver din uppmärksamhet….vilket gör att du äter mer än du vill , och blir kanske "grälsjuk"……glömmer saker, stressar och hela tiden söker/hittar nya "metoder" att läka dig med….
så nu har jag lagt mig i…..
Shintaida du är fullständigt trygg i din egen ljussfär, hela du är ett ljusknippe som drar goda krafter till dig…..kram Oona
Lady-Oona!
Du lägger Dig inte alls i!
Böjer mitt huvud i ödmjukhet över att Du tog Dig tid med mig…
Du känner mig redan! Det är verkligen mig Du beskrev…
Tack för att Du satte ord på det jag inte kunde beskriva!
Med Ljus Och Tacksamhet // Shintaida