Avläsningscirkel!
DET HÄR ÄR INTE EN TRÅD ATT ÖNSKA SIG EN AVLÄSNING I! (såna frågor kommer att raderas)
Vill du vara med i en avläsningscirkel? Vi kommer att skapa en dold tråd där deltagarna tränar på att läsa av varandra. Alla läser av en person var och alla får en avläsning. Vi som jobbar på sajten kommer att vara med och stötta och ge råd, men inte läsa av. Vi ser det som en förutsättning att alla deltagare förstår att vad som sägs i cirkeln stannar i cirkeln.
Krav för att få vara med:
- Du är aktiv medlem på Övernaturligt sedan en tid tillbaka och har fyllt i din profil med bland annat ålder
- Du tror på det "övernaturliga" (som jag snarare kallar för naturligt)
- Du är över 18 år, eftersom det kan komma upp känsliga saker som man behöver vara vuxen för att hantera
- Du anmäler dig här i tråden
Senaste anmälningsdag är söndag 1/9.
Ställer upp
Jag fyllde just i litegrann i #0, såg att jag missat det. Hur gamla är ni, Fossingen och Clawdeen?
23
Gärna :-) Låter väldigt kul 🙂
Those who don't believe in magic will never find it 
Tack! 👍
Är ny på denna site, men vill hemskt gärna vara delaktig idetta. Är 26 år. :)
~ Jäkta inte-sitt min vän, bortglömd vila får du ej igen ~
#8 Shirre, första kravet är " Du är aktiv medlem på Övernaturligt sedan en tid tillbaka" och det är för att vi ska veta att alla som deltar är seriösa. Delta i diskussionerna på sajten, så kan du hänga på nästa gång istället! För det blir fler tillfällen om det här faller väl ut. (inget personligt menat, men vi vet ju inget om dig)
Jag kan väll vara med. vet inte om jag är något vidare på att läsa av, men däremot kanske jag är någon hjälp för någon annan som läser av mig :)
Beautiful Dreams…
Å va kul, hade gärna varit med, men har inte lärt mig än att läsa av 😕 men men en vacker dag så kommer jag nog dit också 🙂
Jag glömde skriva upp mig själv haha :) Var ett tag sedan jag mer regelbundet höll på med avläsning så kan vara roligt att göra igen :)
Ny dag nya möjligheter
Kan man vara med fast man inte är superduktig? Jag kan lite grann, inga stora grejer. Men vet typ inte vad personen jobbar med, om den har barn och liknande. Jag vet inte riktigt vad man måste kunna.
#26 Som sagt är det träning :) Så absolut :D
Ok, lite träning då! 🙂
Är nog därför man har cirkeln att man ska få utveckla sig mera. Oavsett om man sedan tidigare eller inte :)
Ny dag nya möjligheter
# 9 Amandla, Shirre går vi i god för inne på den hemliga sajten ni modererade bort både inläggen och text om 😉
Var lugn hon är verkligen seriös så jag hoppas hon får komma med i er dolda grupp,en kanon tjej helt enkelt som både kan och brinner för det här 🌺
Please , för Shirre är toppen , vi på Xxxxxx lovar på heders 😎

#30 skrivet av Ljuskristallen Oh så himla söt du är!!
Tack fina du! Och tack för den söta smiley gubben med! :D
Ställer mig på kö.. inte för att jag läst av så många men kul att testa.. 🙂
Shirre87 är välkommen att delta, likaså alla ni andra - oavsett vana. Det är meningen att ni ska öva 🙂
Sajtvärd på Övernaturligt
Har velat hela dagen ifall jag har tid med det här. Men vi testar :)
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
YEY!!! 😃
Those who don't believe in magic will never find it 
Tack till Jocke som gav mig första glada beskedet om att jag kunde får vara med! Var tvungen att kolla det själv innan jag säger god natt till alla som ska vara vakna lite till :P
Tack så hemsk mycket, Fjäril! Och ni andra som trott att jag får vara med för att jag är seriös med detta och vill gärna prova/öva.
🎈Happy happy!!

Jag ställer upp att läsa av någon, dock vill inte bli avläst själv.
Ar det fortfarande okej?
# 33 Du är snäll du Fjäril, jättefint av dig 🌺 ❤️ 🌺

#37 Cirkeln är till för att alla ska öva och för att nr1 ska ha möjligheten att läsa av nr2, måste 2 kunna läsa av nr3 och så vidare. Fundera på hur du vill göra :) #38 Snäll vet jag inte, haha. Nej då, det var ett gemensamt beslut :) Ingen stor sak men vi måste handla rätt och rättvist :)
Jag vill gärna vara med om jag får! Är lite bättre på att få in bortgångna nära och kära än avläsning, hoppas det är ok! Men ska försöka få in annan information också. 🙂
Ok, jag vill väldigt gärna testa :)
När anmälningstiden gått ut får deltagarna tillgång till en dold tråd. Du kommer att se den, den heter Dold sajt - Avläsningscirkel och har ett hänglås framför (som visar att den är just dold).
Jag vill också, jag har aldrig läst av någon, men vill lära mig
Jag ställer upp.
Idag är sista chansen att anmäla sig 🙂
Nu ska vi se, hittills är dessa anmälda och "godkända" (har du anmält dig men inte kommit med, fråga gärna varför om du inte ser orsaken själv i de uppsatta reglerna i #0). Observera att det här INTE är ordningen som kommer att vara senare i cirkeln utan vi kommer att blanda de som är oerfarna med de som gjort lite mer avläsning!
fossingen
Clawdeen
Imke
Shirre87
twoodblue
J-Artur-K
Kattuggla
Sol69
Timmorn
Maria Katarina
Eden Rose
Visdom
Skymningsaga
Rosalee
Frågetecken för:
Bettanbop, nog kan du vara med? 😉
Jag skulle gärna vilja vara med om jag får…jag börjar sakta inse att detta är nog min väg att gå och skulle vara jätte kul att öva upp sig mera :) Jag vet att jag tvivlar ibland men jag blir så lätt förvirrad, men nu har jag hittat tillbaka igen..
☮ and ❤ among each other ✿
Gärna Illusion, men jag vet inte hur gammal du är?
Jag är 26 :)
☮ and ❤ among each other ✿
👍
---------------------------------------------------
Se även #49!
fossingen
Clawdeen
Imke
Shirre87
twoodblue
J-Artur-K
Kattuggla
Sol69
Timmorn
Maria Katarina
Eden Rose
Visdom
Skymningsaga
Rosalee
Illusion
Frågetecken för:
Bettanbop, nog kan du vara med? 
Hej!
Jag är gärna med om det fortfarande går. Är nybörjare och har inte avläst så många men vill gärna öva.
Med Kärlek och ljus
Namaste,
Emell
Ni som kommit med i cirkeln, imorgon under dagen kommer ni att få tillgång till den dolda tråden.
Om fler vill vara med har ni fram till midnatt på er att anmäla er!
Okejdå, testar gärna 🙂
😃👍
Klara hittills:
fossingen
Clawdeen
Imke
Shirre87
twoodblue
J-Artur-K
Kattuggla
Sol69
Timmorn
Maria Katarina
Eden Rose
Visdom
Skymningsaga
Rosalee
Illusion
Falkögon
Bettanbop
Nu har jag lagt in alla så att de kan se den dolda tråden. Hojta till här om ni inte kan se den!