Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1464 ggr
Galaxy86
0

drömtolkning

Min dröm var att jag gick in i en skolan och uppför en trappa fanns tre olika klassrum. Minns jag gick in i alla tre klassrummen och alla var olika med skulle välja ett rum jag vill va i. Jag valde det första klassrummet. 

Det var folk bakom mig men såg inte dom och en kvinnlig lärare i  blont kort hår och glasögon. 

Hon gav en plats och jämte mig sitter en arbetskamrat från mitt jobb och kände då mig trygg då jag inte var ensam. Man han ser lite ledsen ut. 

Läraren pratade med mig och man kände sig välkommen. Hon sa att jag skulle var mig själv i klassen så behövde jag inte vara rädd. 

Något som vet vad det betyder ? tack.

Pokemon hundar och konst

[Kattuggla]
0

Känns som om du ska lära dig något, bli medveten om att du ska vara dig själv här i livet även om du känner dig rädd och lite ledsen för att du kanske känner dig annorlunda på något sätt? Du kan känna dig lugn och trygg.

Kram!

tarotlasse
0

Ja du det är enbart du själv som kan tolka din egen dröm.  

Det du drömmer är specifikt för dig och vad dessa symboler i drömmen betyder för dig. 

Du kan gå till 10 olika drömtolakre och få 10 olika svar eftersom denna dröm betyder ngt helt annat för dom. 

Läser du olika drömtolknings böcker kommer du även här se att det inte har samma betydelser i olika böcker och vad ska du då gå efter den första den andra eller den tredje bokens betydelse?  Så fundera själv på hur du själv upplever drömmen För tyvärr finns ingen annan som kan tolka den riktigt grundbetydelsen för enbart du själv som kan göra detta.  

Men det betyder inte att drömtolkaren har fel för oftast går tolkarens intuition in och kan ge dig tips. Men det är troligtvis inte just det drömmen skulle betyda för dig.

Lasse

[Kattuggla]
0

Självklart är drömmarens egen tolkning den bästa! Glömde skriva det här. 😎