Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 620 ggr
Tatsu
0

Överbelastat?

Både igår kväll och ikväll får jag flera gånger error när jag flyttar till en ny sajt. Jag får logga ut och gå in igen. det är irriterande beror det på att det är många inne på sajterna eller är det vår dator som är för gammal?

Elisabeth-J
0

Det har varit lite bugg sen igår så du är inte ensam =)
Du behöver inte logga ut, tryck F5 eller på uppdatera-knappen, ibland tar det en stund innan man kommer in igen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tatsu
0

Tack. Detta data snille kan inga finesser.

loreena
0

jo, jag märkte också av problem igår. Och trögt var det

The_Rat
0

Jag med. Igår kväll kunde jag inte komma till sidan alls :/

zeretki
0

Jaa, det har verkligen betett sig konstigt idag och igår! Ledsen

EwaKristina
0

TACK!!!Jag var tvungen att lägga mej i tid igårCool,för att det var så otroligt seeegt!!jag stod inte ut med all denna väntan,så jag loggade ut.Men ingen har nämnt detta förrän nu,då trodde jag ju att det var min dator det var fel på då och i morse….Generad.

Tina-O
0

Jag har också haft krångel att komma in. Jag trodde det var fel på min dator,skönt att det inte var det.

Skrattande

molly57
0

Ah… då vet jag.Även  jag hade problem i går,men även i dag ett tag!!!

Coturnix
0

Så är det…ladda om och ladda om…mitt i arbetet med dagbok eller bildinlägg…ladda om o error skyltar både till höger o vänster…Tar en kopp kaffe och får antagligen en välbehövligt avbrott från ifokus… ne det är nog växtvärk…

storkenflyger
0

Aha Jag som trodde att Error var för att min data skulle kastas ut och börja bli riktikt kass Där ser alla som vill hur trög jag är på datorer  Hehehe