Gonatt OT
Dags att sluta ögonen för några timmar, sonen är fortfarande uppe och far mellan gameboy och tv kanalerna. Har härjat på honom i snart två timmar att ta och borsta tänderna gå och lägg dig. Maken sover sittandes i soffan med katten i knät. Så nu sliter jag upp alla.
Gonatt med er!
Natti natt *ler*
I natt kollade jag på ett program som jag brukar undvika, då det ibland är obehagligt. Övernaturliga fenomen på discovery. OCH det var mycket riktigt obehagligt, då det handlade om en kvinna som blev besatt av en demon….:-/ Vet inte vad jag ska tro o sådant…. God natt från mig med…om en stund då jag fått bort obehagskänslorna…*s*…
Godnatt Thinka! Sov gott och länge. :-)
Bybo, jag brukar också försöka undvika de programen, men ibland kan man bara inte rå för att man fastnar framför dem. I vanliga fall, är jag inte ett dugg mörk-rädd. Men efter ett av de där avsnitten på Discovery, går jag inte någonstans utan fick-lampa! Sedan ligger jag och skakar under täcket hela natten. Tänk när man var liten och hade det lyxet att man kunde springa in till mamma varje gång man blev rädd! :-)
Önskar er alla en trevlig helg,
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Gonatt Thinka! :D
Gonatt.. Sitter fastklistard vid datorn. hade tänkt lägga av ren för en timme sedan. Alla andra sover gott, huller om buller ovanpå varandra.. (barnen)

Ska oxå gå till sängs,ska ju jobba i morgon igen!!Men ha en bra kväll/förnatt ni andra på Forumet!!Sov Gott!

Önskar er också en God natt! Jag sitter här en stund till men känner att det är dags snart. Imorse kom anticimex hit och tog bort getingboet som fanns på altanen, efter det hade jag planering inför hösten och vintern, sen har jag varit runt i affärer resten av dan =) så nu är jag trött. Imorgon blir det skogen =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God natt och hoppas att morgon dagen blir bra!!
Själv ska jag försöka vara på två ställen samtidigt…hur det nu ska gå till!! Är bjuden på både 40 och 50 års fest samtidigt.Det väl
knepigt,hår går det flera månader utan något "trevligt" händer,sedan är man bjuden på två kalas,som man gärna vill gå på.Och då är det samma dag..
Natt kram//molly