Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 11818 ggr
Fjäril
2013-03-11, 21:16

Avläsningstråden

För er som vill bli avlästa/vägledda (eller avläsning på djur) kan lägga er önskan om detta i den här tråden. 

Vi lämnar ingen garanti på att ni får den hjälp ni önskar eftersom de personer som hjälper till i dessa trådar gör det på sin fritid och ofta för övning. Ingen bör heller känna sig förbisedd!

Krävs det läkarvård av något slag (psykisk ohälsa eller andra fysiska sjukdomar) så gå den vägen i första hand!

(Ett tips - öva på varanda, alla kan) 👍

Be om eventuella svar via pm om du önskar så.

Tidigare tråd:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/50e96517d4ebea377b01ce67-avlasningvagledning

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
johaanaaaa
2013-03-11, 22:34

Hej jag skulle vilja bli avläst. Inom kärleken helst men även allmänt. Här elr i pm spelar ingen roll. Kram

Wilma03
2013-03-11, 23:38

Skulle vara jätteroligt om någon kunde läsa av min häst.

ftfrobe
2013-03-12, 01:49

Hej!

Någon som vill läsa av mig? Både vad gäller kärlek, relationer, jobb och arbetsförhållande. Vad kommer jag att syssla med i framtiden och kommer jag att kunna förverkliga mina drömmar och nå mina mål i livet?? Min ex-fru, är hon en snäll person? Kommer jag att kunna hjälpa henne?

Tacksam för svar

Mvh Ronnie

Siaa88
2013-03-12, 09:17

Jag skulle jätte gärna vilja bli avläst. Jag skulle vilja veta ifall jag ska fortsätta jobba eller utbilda mig? och om något annat kommer upp.

Mvh Stina

Maja70
2013-03-12, 11:46

Hej. Gör ett nytt försök att bli avläst. Jag önskar vägledning i hur jag ska tänka/göra med mitt liv. Med mina barn, mitt jobb, min ekonomi och mitt kärleksliv. Tack på förhand!

81an
2013-03-13, 07:22

jag önskar vägledning  när det gäller mitt kärleksliv o min framtid.

<3 kärlek <3

Annons:
TezzD
2013-03-13, 12:32

#1 och #5 
Jag kan skicka pm till er ikväll.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[3rixon]
2013-03-13, 15:26

Jag skulle önska att någon läste av min hund. Finns det något han vill berätta? Hur mår han och är det något han önskar? :)

Lill-Mari
2013-03-13, 19:55

Jag skulle så gärna vilja bli avläst via PM, ang. min arbetssituation som är mycket turbulent nu.Även hur min närmaste tid framåt kommer att se ut när det gäller vänner,behöver vägledning.🥵

TezzD
2013-03-13, 20:47

skicka ett mail till mig med en bild och samma fråga så svarar jag när jag hinner 🙂

HjärtaRosalee

Angel60
2013-03-13, 22:56

Hej,

vill gärna bli avläst, helst via pm.

Kram🤔

[Camia7]
2013-03-14, 11:03

Hej🙂 Jag skulle vilja ha någon/några att träna på :) är nybörjare  och har väl aldrig fått någon ingående info när jag har läst av någon men vill träna på att få det!:)

Så vore kul om någon/några vill bli avläst och har förståelse för att jag är nybörjare och kan ge svar på om jag är på rätt väg eller är heelt ute och cyklar 😛

Bara att PM:a mig :) 

Jag ställer gärna upp om någon annan vill träna på att läsa av🙂

Mvh Camia

Amandla
2013-03-14, 17:20

#12 Du får öva på de som gjort inlägg i den här tråden 😉det är precis det som tråden är till för!

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Maja70
2013-03-14, 17:27

#7 Jag har inte fått något pm? Du får gärna skicka ett när du hinner! Väntar med spänning! :) Tack på förhand!

Miss_Mia
2013-03-14, 20:09

Hej, 

Jag vill gärna bli avläst…gärna på PM. =) 

Tack på förhand.

saur
2013-03-14, 21:53

Hej!

Jag skulle gärna vilja bli avläst/vägledd ang min praktik, hur borde jag göra egentligen?

TezzD
2013-03-14, 22:12

Jag har inte skickat pm till någon ännu, har inte hunnit. Och ikväll har jag jobbat, men det kommer jag lovar! 

Skriv gärna en rad till mig i pm med er fråga igen, (Er som jag lovade att PMa) Så slipper jag gå in här och leta imorgon :) 🌺

HjärtaRosalee

[Camia7]
2013-03-15, 07:21

Ja men de flesta vill ha svar på vissa saker.. Jag kan typ kanske se en hårfärg eller ja asså jag kan nog inte se sånt folk vill ha svar på:) (inte än iaf) så är bättre om de som inte förväntar sig något direkt svar på en viss fråga och tycker det är kul om någon vill öva skriver till mig :)

diva
2013-03-21, 00:14

Mitt liv har tagit en oväntad vändning och jag vill bara veta om jag gjort rätt.

anise
2013-03-21, 07:46

Vill gärna bli avläst om någon har tid och lust🙂Ger såklart feedback efteråt..

Tag vara på ditt liv,det går inte i repris

Annons:
Timmorn
2013-03-21, 16:17

2 Eh… Har hästen gjort något med vänster framben? Känns som att han springer på i hagen men får in något under skon ungefär så att det gör ont. 
Är så fruktansvärt dålig på höger och vänster men det känns konstigt/tungt i ett framben. Annars verkar han vara en väldigt glad och busig häst som gillar att smånypas? 
Alltså haha du vet när de tar tag med läpparna och håller på

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Desidea
2013-03-21, 21:24

Hej jag skulle gärna vilja bli avläst jag med vill gärna veta vad som händer och sker i mitt liv både nu och framöver eftersom allt är praktiskt upp och ner just nu

vill gärna ha svaret på pm

Mvh Marita 

Wilma03
2013-03-21, 22:14

#21 Vad jag vet så är det inget fel på frambenen.. Har inte haft henne så länge ännu.

Jo smånypas är hon glad för.

findusfelix
2013-03-22, 12:38

#2 hon känns lite spattig, nervös kan hoppa för småsaker om du hänger med på hur jag menar .-) Har hon haft det lite tufft i sitt liv, eller har det varit så att det inte har funnits så mycket tid till henne? Hon har svårt för att känna riktigt förtroende men det kommer! Anar lite bus i henne men det har nog med lite osäkerhet att göra ibland.-)

Ge av dig själv det du vill ha av andra!

findusfelix
2013-03-22, 12:43

Önskar att få veta lite om det blir med min jobbsituation, med vad kommer jag att arbeta och ungefär när är det dags att hitta något? Har tyvärr ingen bild utan ni får använda avataren om det är ok .-) Helt okej att svara i tråden!

Funkade att kopiera in dock blev den STOR..hoppas det är ok.-)

Illusion
2013-03-22, 20:07

#25 tänk nu på att jag är nybörjare och jag bara testar o ser om jag har rätt.. Men jag kan se dig som sjuksköterska om kanske 1-2 år. Du ser glad ut men är jag inte helt ute och cyklar så ser jag en stor sorg i dina ögon. Jag tror du vill jobba med nått som hjälper folk och djur iaf, får moders känslor från dig… Jag hoppas nått stämmer iaf :-) du får gärna ge feedback.

☮ and ❤ among each other ✿

Illusion
2013-03-22, 20:18

#20 jag fick upp lite saker på dig, ska bli spännande att se om nått alls stämmer! Livlig,energi, hästar tror jag står dig nära hjärtat eller så är det nån närstående som gör det, fallskärms hoppning, bergsklättring säger det dig nått? Du är kärleksfull, mamma antar jag? 3 barn kanske? Meditation och resa tror jag du gillar.. Även kläder kanske betyder mycket för dig?

Annons:
Illusion
2013-03-22, 20:24

#19 jag tror du har gjort rätt och jag tror du känner det med du är nog bara lite nervös inför nya saker? Men så är livet vettu, för att kunna utvecklas måste man gå vidare ibland om man sitter fast. Får jag fråga om det är en dålig relation du har gått ur? Isf bra för det gjorde dig ingen nytta ändå. Ge gärna feedback, vill gärna veta om jag har rätt eller fel :-)

zzzoder
2013-03-22, 21:01

Jag skulle bli väldigt glad och tacksam över en avläsning.

findusfelix
2013-03-22, 21:46

#26 vården har jag varit i det stämmer, jag är mamma till två vuxna barn så moderskänslor finns det gott om:) tar gärna hand om allt speciellt djur! Stor sorg ja det stämmer …. Dock kommer jag inte att jobba som sjuksköterska om 1-2 år det är jag säker på:)) tack ,tack för läsningen:)

Illusion
2013-03-22, 21:55

#30 oj nu chockade jag mig själv.. Jag började avläsa folk idag liksom så går det såhär bra :-) ja jag är ledsen att jag inte kunde ge dig några svar men jag hoppas du får dina svar! Lycka till

Miisala
2013-03-22, 22:16

Jag skulle gärna vilja bli avläst. Ledsen för mörk bild, men jag förevigade en stund med katten. :)

[jadestone]
2013-03-23, 02:58

Hej hej!!

Skulle gärna bli avläst jag oxå. 

Om livet i största allmänthet kanske kommer med mer ingående frågor sen.

Kram

Skulle vilja ha svar via pm

anise
2013-03-23, 08:50

"27" Tack !!! En del som stämmer …mamma till 3 barn som jag älskar ,hästar gillar jag, fast min dotter kanske gör det ännu mer..fallskärmshoppning aldrig i livet😮mediterar gör jag lite då och då Fast på nybörjar nivå..Reser väldigt gärna🙂kläder är i perioder😉Likaså med energi och livligheten,det går i vågor kan man säga.. Tack så jättemycket för att du tog dej tid !!!

Annons:
[Kattuggla]
2013-03-23, 09:28

Vad duktig du är Illusion! Det kanske är din grej detta? 🙂

Wilma03
2013-03-23, 10:31

#24 Nervös och hoppar till för småsaker stämmer bättre in på henne hagkompis. Hon är däremot den typen av häst som gärna sparkas och bits istället för att bli rädd. Något jag har tolkat det som att hon gör pga av osäkerhet. Hon attackerar hellre innan man hinner göra henne något ont. Att hon har svårt för att lita på folk kan jag hålla med om.

Hon har nog haft det både svårt och ingen som har haft tid med henne riktigt.

Har själv bara haft henne sedan januari i år.

Illusion
2013-03-23, 12:04

Katt-uggla, ja jag är liksom super nybörjare men igår fick jag in "rätt radiokanal" en sån mäktig känsla!!! Alla jag har svarat till igår hade jag nästan alla rätt på.. Herregud vad snabbt det går! Tack tack jag bockar och bugar

Illusion
2013-03-23, 12:10

#34 det är jag som ska tacka för jag fick träna på dig :-) men det där med fallskärmshoppning kände jag att det var en risk att skriva men när jag tittade på dig fick jag se en sån underbart vacker natur, hav, berg, träd, solnedgång.. Men jag kopplade det tydligen fel, du kanske bara älskar naturen? Eller behöver den för att finna ro? Hmm

anise
2013-03-24, 06:39

Illusion…Ja så är det,älskar att vara ute i naturen🙂gå i skogen och resa tankarna bara njuta av att det doftar gott och höra fåglar kvittra.. eller sitta på en klippa och lyssna på vågorna..snart är det dags att öppna upp stugan vi bor i hela sommrarna där har jag en riktig favorit plats,sitter ofta där och njuter av solnedgågen

Illusion
2013-03-24, 17:43

#33 du får gärna lägga in bilden direkt i inlägget så se jag bättre :-)

Illusion
2013-03-24, 17:45

#39 ja fortsätt med det, det behöver du. Fin bild :-)

Annons:
Illusion
2013-03-24, 19:38

Alla som vill bli avlästa, lägg gärna in en bild direkt i inlägget så kan jag se vad som dyker upp, det är mycket svårare utan så dom som inte lägger upp bild kan jag tyvärr inte träna på just nu, jag vet inte om jag kan det än :-p

Fjäril
2013-03-24, 22:48

Fint engagemang i tråden 🌺

emmafemma
2013-03-24, 22:51

Vill gärna bli avläst :)

Illusion
2013-03-24, 23:02

Emmafemma skulle du kanske kunna göra den lite större? Det gör man genom att trycka på först hantera sen kryssar du i "lägga upp bild direkt i inlägget" :-)

emmafemma
2013-03-24, 23:04
Illusion
2013-03-24, 23:10

Emma juste hade du nån speciell fråga? Eller ska jag bara köra på?

emmafemma
2013-03-24, 23:12

skriver i pm :)

Annons:
zzzoder
2013-03-27, 06:32

Provar igen med en bild.

Önskar att bli avläst :) Tack.

Thomas Söder heter jag.

Timmorn
2013-03-31, 23:45

#4 Sätt dig ned och tänk igenom vad du egentligen vill göra. Du har så många valmöjligheter framför dig, använd både huvud och hjärta, du vet vad du tycker om att göra. Det är en del av ditt livsöde och det kommer få dig att känna dig hel och känna en inre lycka. Ta hand om människor, vård får jag upp?
Titta inte på andra när du väljer, snart kommer andra vara avundsjuka på dig för att du trivs med ditt nya arbete och känner sådan inre frid.
För att uppfylla ditt öde så kan du behöva stå för ditt beslut inför människor som inte förstår, men följ ditt hjärta så kommer dumheterna att ligga bakom dig. Och framför allt du kommer att vara nöjd själv.

Jag får inte upp vad du ska arbeta med, bara att det kommer arbete och lycka när du väl har bestämt dig och själv tagit dit över svårheterna. Livet består av processer och är tyvärr lite tufft ibland när det gäller val. Men sätt dig ner och tänk igenom så ska det gå bra :)

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Angel60
2013-04-11, 01:02

Vill gärna bli avläst.

[kliinda]
2013-04-14, 22:37

Jag skulle gärna vilja bli avläst :)

Sussen
2013-04-15, 08:54

Jag vill gärna bli avläst (via PM). Har många funderingar om den närmaste framtiden och om den förändring jag hoppas på.

Vill gärna veta hur mina barns framtid ser ut, karriär m.m.

Tusen tusen tack!

Går jättefint om någon vill öva på mig oxå :-)

kram

Amandla
2013-04-15, 11:12

#53 Tråden är till just för att öva på 😉

Sussen
2013-04-15, 11:23

#54 😍😃

Annons:
camilla85
2013-04-15, 21:45

Hej jag skulle gärna vilja bli avläst om framtida jobb, kärleksliv och ja hur mitt liv kommer se ut. Allt ni får fram =).

Sen skulle jag gärna vilja att min hund blev avläst också om det går. Skickar med bild på henne.

Illusion
2013-04-15, 21:57

Camilla85 jag känner att din vackra hund är en tik kanske? jag får lite problem med att bestämma könet för först kändes hen som en hane men sen fick jag massa kvinnlig energi. Runt 3-5 år kanske? Jag ser att när hunden dör kommer hen att finnas vid din sida.. Och jag vill tom säga att hon kommer vara en av dina skyddsänglar men jag vet inte om djur kan vara det? Men jag får den känslan iaf. När jag tittar på hen så får jag en sån otrolig lycka inombords att jag blir tårögd. Grattis, hen älskar dig så otroligt mycket! Skulle behöva ett kort på dig för att kunna avläsa dig, jag kanske inte kan ge dig dom svaren du vill ha men jag borde öva upp mig för att bli bra :)

[kliinda]
2013-04-16, 08:18

Är det någon som inte blivit avläst än eller vill att jag ska prova? :) Skicka bild i pm, om ni inte bill att jag ska skriva ut det här. 

Kollar in i kameran på bilden kan jag läsa av på ett helt annat sätt, bara en notis!

camilla85
2013-04-16, 13:10

#57 inte en jätte bra bild och fel ledd blev det på den men en bild iaf =). Spännande att se vad du får fram. Andra får också gärna säga nått om ni kan =).

KallaMigMimmi
2013-04-16, 18:23

Hej ni får gärna läsa av mig:)

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

imke
2013-04-16, 20:51

Hej. Även jag tränar gärna på stt läsa av folk. Och jag använder mig av tarot kort :-) Ni som vill bli avlästa. Skicka ett pm till mig med en bild på er och er fråga/frågor så tar jag som så fort jag kan :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[Borttaget]
[Borttaget]
2013-04-21, 17:58

Inlägget är borttaget

Annons:
FancyFace
2013-04-21, 22:26

Är jag gravid och om det e så , vilken vecka ?

[Borttaget]
[Borttaget]
2013-04-21, 23:37

Inlägget är borttaget

Fjäril
2013-04-22, 08:06

Ett tips till alla - kika på inlägg #61 skrivet av imke 👍 (fint initiativ!)

diva
2013-04-22, 13:54

Hejsan. Skulle gärna vilja få min kisse Diesel avläst. Det är så att han har varit utekatt i 2 år och nu blev jag tvungen att flytta till lägenhet och inte ville jag ge bort honom heller. Vill bara veta om han mår bra. Vill ju inte vara nån djurplågare och ha kvar honom bara för att jag vill det. Jag vill ju att han ska må bra också så om ni ser nåt i honom så säg det.

Tack på förhand. Denna kisse är min ögonsten, men vill att han ska må
 bra.

Mvh Maria

Challanbrallan
2013-04-22, 13:55

Jag har en önskan att bli avläst. Har via ett medium fått vägledning vid ett flertal tillfällen, men vill nu gärna gå via en ny person.

Egentligen har jag funderingar som väckts efter en del upplevelser som skett de senaste veckorna. Så om någon känner av en människa som tar enormt stor plats och som bestämt  har något att säga mig så pm:a mig gärna :)

FancyFace
2013-04-26, 12:40

Fick svar från en ang min graviditet , att jag skulle vara i vecka 13 eller 16, var hos gynekologen idag , tomt ! Så ta allt med en nypa salt som skrivs!

Timmorn
2013-04-26, 19:46

#68 Vad skönt att du gick till gynekologen och undersökte ordentligt.
Och ja, det är alltid bra att ta det hela med en nypa salt, det är därför det övas här :)

Annons:
imke
2013-04-26, 21:17

Det kan vara bra för alla som vill bli avlästa att läsa trådstartens inlägg om att vi alla som gör avläsningar är under träning och inte är några proffs. Vi kan göra feltolkningar och missa information mm.

🌺

Sameli
2013-04-26, 21:27

#66 det kan det vara någonting med njurarna. Jag tänker framförallt på njursten, ganska vanligt att få det. Eller någonting med kattlådan…maten,kosten? Vår katt hade sten i urinblåsan, inte kul alls och fick opereras. Han mår fint. Lite "harig" ibland kanske men anpassar sig bättre än vad man kan tro :) Den älskar sin matte. Öppna fönstret lite grann, näta in balkongen, man kan göra mycket för sin lilla fyrbenta vän. OBS som ovanstående inlägg poängterar, ta det med en nypa salt!

"Man måste ge lite mer än man tar"

diva
2013-04-26, 21:46

#71 Han har då inte visat några problem med njursten. han är en aning överviktig så det där med kosten kan nog stämma. Försöker få honom att äta bättre, men han vägrar. Han äter bara en sorts mat. Och han är fiskallergiker. Jag väntar på att få tillstånd att sätta upp nät på balkongen för han älskar att ligga där ute i solen. Jag bor på tredje våningen så jag törs inte lämna honom ensam där ute ifall han skull ramla ner. Han är en liten klumpeduns. Vad skönt att höra att han älskar mig för jag älskar honom mer än livet självt. Han har hjälpt mig genom så svåra stunder.

Tack för avläsningen

FancyFace
2013-04-26, 21:56

Ja dom tog emot mig då jag sa att jag va gravid , liten snopen när jag va tom, sen tycker jag att gynekologen inte tog mig på allvar utan skämtade bort mina känningar jag har , blev bara så grym besviken då det är stor skillnad på tom och gravid i vecka 16…och det värsta är kroppen som känns gravid …tack ändå

Sameli
2013-04-26, 22:00

:) roligt att höra. Det är en fin katt du har. Övervikt kan överbelasta njurarna. Kanske var det jag fick till mig. Tips: Ge maten i skålar som är svårare att äta ur. Eller göm maten i toarullar eller kasta torrfoder en efter en på golvet så katten får jaga dem. Fiskallergiker? Oj det har jag aldrig hört talas om hos en katt :) Hoppas att du får näta in balkongen! Bara roligt att kunna hjälpa. Kände att min vägledare var med mig just nu så det passade riktigt bra.

"Man måste ge lite mer än man tar"

[KidaAnyaNedak]
2013-04-27, 10:23

#66 Jag är utbildad katt domare pga vissa anledningar. Jag kan läsa av katterna ofc. Din kat lider inte av någon stor fetma eller något liknade som tar skada på kroppen, om han fortsätter att lägga på sig så kan ju höfterna börja på att säcka efter. Det gör ont. Se till att katten inte äter för mycket. Ställ fram mat när du går till jobbet. Och sen ställer du fram ytterligare en skål när du själv äter middag. Då kan du minska ner på maten, kostnaderna och katten hälsa blir bättre. Om man ser in i katten så kan man se att den vill ut. Ute katter brukar känna sig väldigt plågade av att vara instängd i lägenheter. Han vill ut, men han vi ha matte med sig. Du kan näta in balkongen, som de andra har sagt, men han kommer ju inte må så mycket bättre utav det. Han vill ut och springa och leka på gården. Börja att gå i koppel med honom. Gå långpromenader. Men se till att kopplet inte sitter för hårt över mage eller hals. Det kan förstöra hans päls. Katter kan inte vara allergiska mot fisk, och han är inte det. Han är bra känslig för vissa fiskarter. Försök att ge honom lax. Kallrökt lax är väldigt bra för katter! Torsk, mört m.m kan katter vara känsliga emot pga den stora proteinhalten. Hoppas att det hjälpte litegrann ? :) Lycka till!

diva
2013-04-27, 10:41

#75 Tack för avläsningen. Jag försöker minska maten, men jag har 3 katter till och det är inte lätt med maten då. Jag ger dom alla blötmat och har torrfoder framme jämt.

Jag tyckteockså det lät konstigt med att han var fiskallergiker. det var det vetrinären sa. Dom tog inga prover, men ville jag skulle bara ge honom mat som var fiskfri. Får prova lite annat då.

Jag har börjat vara ute med honom i koppel och det gillar han verkligen. Vi har haft så kallt här uppe i norrland så det har inte blivit såmycke än, men kommer att gå med honom varje dag hädanefter. Vill ju att han ska må bra.

Tack än en gång

Annons:
[Borttaget]
[Borttaget]
2013-04-29, 13:18

Inlägget är borttaget

[Borttaget]
[Borttaget]
2013-04-29, 13:18

Inlägget är borttaget

ymmmi
2013-04-29, 13:23

sen skulle även jag vilja bli avläst.

svar i pm

imke
2013-04-29, 13:50

#77 Jag känner mig inte bekväm i att läsa av barn. Speciellt inte när det handlar om sjukdommar etc.
Eftersom vi är under träning och mycket väl kan ha fel så är det ingen bra idé när det handlar om hälsan på barn. Vänd dig istället till barnkliniken för hjälp. All lycka till er.

Ljus och kärlek 🌺

[KidaAnyaNedak]
2013-04-29, 14:03

#76 goodie goodie :) lycka till :)

ymmmi
2013-04-29, 14:11

Imke. Tack

Amandla
2013-04-29, 16:06

#77 och #78 borttagna, det är inte lämpligt att be om avläsning av barn.

Annons:
tjosa
2013-05-02, 16:57

jag skulle också vilja bli avläst.helst via pm.finns det någon på andra sidan som har någon hälsning? helt plötsligt har jag mer vänner på den sidan än i livet just nu :(

Emsay
2013-05-04, 23:02

Hej jag vill bli avläst.. vad spännande.. och läskigt 😉

IceTee
2013-05-04, 23:59

Skulle gärna bli avläst! Främst om arbetet och min nuvarande kärlek :) slänger kanske upp en bild på vovven för en avläsning också sen

Medarbetare på Skor iFokus

norealdream
2013-05-09, 17:58

Skulle någon vilja läsa av min kanin Charlie? Läs av allt mellan himmel och jord, allt ni kan 😃

Svara i Pm helst ;)

liiten89
2013-05-09, 21:56

Jag skulle också gärna vilja bli avläst om allt ni kan tänkas hitta :) Tack på förhand!

loreena
2013-05-10, 18:32

Jag skulle gärna bli avläst. Har en sak som jag funderat på för tillfället som jag skulle vilja ha bekräftelse på. :)

Therese.G
2013-05-10, 18:44

Jag skulle gärna vilja bli avläst. Jag går igenom lite jobbiga saker just nu och skulle verkligen behöva lite hjälp med allt.

- Therese

Annons:
Nicollan
2013-05-10, 20:05

Jag skulle gärna bli avläst. Skickar bild via PM om någon vänlig själ känner sig manad :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Ida-M
2013-05-13, 18:02

Jag vill gärna om någon har tid & lust :) kan skicka bild i PM.

[bruce_lee]
2013-05-14, 02:50

Jag skulle gärna också vilja bli avläst om allt som kan hittas!
Skickar helst bild i PM om någon vill hjälpa till :)

MiaJoh
2013-05-14, 17:17

Jag skulle också vilja bli avläst. Jag kan skicka bild  i PM om någon känner sig manad.

MiaJoh
2013-05-14, 17:34

Här kommer en till som vill bli avläst om någon vill

[Whiteout]
2013-05-14, 20:16

Hej, har också en önskan om att bli avläst. Har också möjlighet att skicka bild via PM.

[Lynx1]
2013-05-14, 20:36

Med risk för att bli mailbombarderad, skicka PM till mig med bild och era frågor om ni vill bli avlästa. Jag gör detta för övnings skull och är ingen expert. Har ganska bra koll på min intuition men det jag behöver träna på är mitt förmedlingsspråk. Så på egen risk detta och bli inte arga, jag jobbar på mitt sätt att förmedla min intuition gällande er ;-) Aldrig meningen att låta dömande så om du har lätt för att ta illa upp så skicka inte :-)

Kram!

Annons:
capet
2013-05-28, 20:52

Under en utlandsresa tidigare i vår träffade jag en kille som jag klickade med, men omständigheterna gjorde att vi skiljdes åt utan att ha bytt nummer. Allt jag vet om honom är hans förnamn, var han kommer ifrån och vad han jobbar med. 

Är det någon som kan se något om den här mannen? Framförallt, har han fortsatt att tänka på mig också?

annajohannan
2013-05-30, 01:14

Hej alla!

Jag skulle hemskt gärna bli avläst, vad som kommer upp spelar egentligen ingen roll, så länge det inte är något otäckt. Vill alltså bara höra "snälla" saker. :)

Skulle kanske också vilja höra om någon kan känna av något kring min hund!

jenniiieee
2013-05-31, 08:53

Hej! Skulle gärna vilja bli avläst, inte om någon specifik sak utan livet i ren allmänhet. Har en turbulent tid bakom mig och skulle gärna vilja veta om det blir bättre, eller mer storm.. Tacksam för svar :)

Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..

cerah hati
2013-06-04, 22:57

Hej! Är det någon som skulle vilja prova att läsa av mig? Kanske rent allmänt, yrkesval eller något om personlig utveckling. Har aldrig blivit avläst förut. Väldigt tacksam för svar. :)

tjosa
2013-06-05, 14:16

jag skulle också vilja bli av läst men skulle vilja ha svaret skickat till mailen.skulle vilja veta vad som kan komma in och de som ni kan se om mej.

[Bettanbop]
2013-06-05, 15:35

Ni får gärna lästräna på mig också 👍 blir det lättare med ett foto eller går det bra utan?

skriv gärna svaret i ett pm eller privat meddelande 🙂

-Cissi-
2013-06-05, 21:35

Jag blir gärna avläst :) om nån känner sej manad, tar gärna vad jag vill bli avläst om och svar i PM :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
Blanksteg
2013-06-06, 17:45

Hej!

Jag vill också väldigt gärna bli avläst! Jag kan skicka bild i PM!

LeeKnow
2013-06-08, 16:30

Nån som vill läsa av Hyvens? :) Vill veta hur han mår, då han har kraftig solexem… Vet inte hur mycket ni kan få fran men vill gärna veta om han gillar mig och vad han tycker om att vara travponny? :) Gärna via PM ^^

Candy123
2013-06-09, 13:23

Nån får gärna läsa av vår katt Olle rent allmänt och skulle gärna också vilja veta hur han hade det innan han kom till oss då han var ca 8 månader. Svara i pm

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Nordqvist
2013-06-10, 13:16

Kan du läsa av oss?

liindaahh
2013-06-11, 10:19

Jag vill gärna bli avläst om min hälsa :)

[AnnaRen]
2013-06-11, 18:07

Skulle jätte gärna bli avläst, ger självklart feedback! :)

( har en specifik fråga )

Fjäril
2013-06-11, 19:58

#97 skrivet av Lynx1 🌺

Annons:
Luminous
2013-06-11, 22:07

Förra sommaren blev min hund plötsligt sjuk. Hon var bara 2,5 år. Hon började kissa blod. Och det blev renare och renare blod, tills hennes kiss en dag var helt rött/brunt! 
Vi var till olika veterinärer, men ingen kunde hitta felet på henne. Vare sig med ultraljud eller röntgen. Hon svarade inte på mediciner och blev sämre och sämre.. 
Så en dag så morrade hon helt oprovocerat till en som tänkte klappa henne, och då insåg jag att hon hade väldigt ont. 
Så hon fick somna in den sommaren, bara 2,5 år gammal!

Ibörjan när hon gick bort så kände jag ofta lukten av henne och jag visste att hon ändå var där.

Min fråga är, kan någon få kontakt med henne och kanske få reda på om hon hade ont? Och vart? (Vill ju så gärna veta vad felet på henne var!)

Skriv gärna i PM! :)

Hon hette Häxa och här är en bild på henne!

Pennybus
2013-06-11, 22:24

Skulle någon kunna läsa av min hund?

Alt. berätta varför han gör utfall mot hundar, och större, grövre män?

Jätte tacksam!

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Shelsy
2013-06-11, 22:53

Hej! Jag och min hund skulle vilja bli avlästa. Skicka pm till mig tack, för jag har lite mer "privata" frågor. :) Skulle betyda så mycket om nån vill hjälpa!

MirrisPirris
2013-06-11, 23:38

Blir gärna avläst om ngn känner sig intresserad av detta :) skicka bara ett pm till mig! kram :)

Eldflickan
2013-06-12, 18:07

Jag skulle väldigt gärna bli avläst, av vem som helst som har tid och lust, spelar absolut ingen roll. Helst i pm! 😃

[MinIda]
2013-06-12, 18:22

Skulle någon kunna läsa av min sköthund Ida om varför hon är så rädd för andra hundar och nya platser ? 

Tacksam för svar ❤️

(Säg till om annan bild önskas)

twoodblue
2013-06-23, 20:32

Hej, om någon har tid över och vill "spå" om kärleken för mig, så är jag enormt tacksam :)

Beautiful Dreams…

Annons:
twoodblue
2013-06-24, 14:26

Hej igen, finns det ingen som kan spå min kärlek? Jag är otroligt nere, min själ och mitt hjärta mår inte bra. Tack.

Beautiful Dreams…

Svedjorna
2013-06-24, 23:49

Hej skulle jättegräna bli avläst inom kärlek. Skicka gärna pm! Kan skicka bild om det behövs! 

Tack i förhand!🙂

tjosa
2013-06-25, 00:34

hej igen😢

finns det ingen som kan spå mej`?

gärna via pm skulle bli så glad🙂

Voli
2013-06-25, 21:53

Det känns som om hon tycker andra är läskiga och antagligen varit med om något förr som hänt, ett utfall av en väldigt stor hund som hon nu förknippar med många, annars älskar hon vatten och skogspromenader helst långa.Pinnar med tycker hon om!;) Men pressa henne inte mot nadra hundar, hon har nog svårt att förstå sig på andra hundar efter vad som hänt!

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

[MinIda]
2013-06-26, 08:14

Inget med andra större hundar har hänt, inte vad jag vet. Men det kan vara några besökshundar som hon har varit rädd för som har blivit arga på henne. Skogspromenader älskar hon 😃

[Borttaget]
[Borttaget]
2013-06-26, 20:36

Inlägget är borttaget

Amandla
2013-06-26, 21:48

#124 Borttagen. Nordqvist, be din kompis bli medlem här istället Skämtarså han kan lägga ut sin bild själv.

Annons:
Nordqvist
2013-06-26, 22:04

#125 han vill inte bli medlem för att han inte har ett intresse av forum, därav att han bad mig… Men ok.

PetitePuma
2013-06-28, 13:00

Hej, Jag skulle vilja få lite hjälp. Det handlar både om känslor kring partners och om min mormors välmående. Jag kan ladda upp bilder på allt som behövs, eller eventuellt skicka via email eller sms (vilket vore enklare från min sida). Tack på förhand! M

[saga@]
2013-06-30, 02:32

Hej jag har ett stort behov att bli avläst för att jag ska kunna se helheten och kunna gå vidare från det.. så finns det en snäll själ där ute som vill så vore det jätttttte snällt:)

J-Artur-K
2013-06-30, 16:12

Dom som vill bli avläst eller ha tarot läggning kan sända Pm till mig.

Men jag har valt att inte ta inom relation o allmän läggning.

Ny dag nya möjligheter

twoodblue
2013-07-02, 22:24

Hej,  finns det någon vänlig själ som kan läsa av mig och min kärlek? =)

Beautiful Dreams…

Tova.O
2013-07-03, 21:28

Hej! Jag skulle gärna bli avläst inom kärlek men också min kanin. :) skicka pm så blir jag superglad! :)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Duvethon
2013-07-04, 16:17

Hej!

Jag vill väldigt gärna bli avläst, har haft det väldigt jobbigt och jag skulle vilja veta hur jag mår, då jag tyvärr inte vet det själv. Jag vill också veta om det är värt att fortsätta kämpa och om jag tänker rätt och gör rätt val i livet. Skicka ett pm till mig så skickar jag en bild, tack! 🌺

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Annons:
PetitePuma
2013-07-04, 18:46

Någon som kan?

visdom
2013-07-04, 20:40

Någon som kan läsa av min närmsta framtid.

Tack på förhand

znook
2013-07-04, 20:54

jag är i en fas i mitt liv jag inte förstår ngt med energi, förvirrad vill veta hur ja ska använda dessa o förstå! vägledning o råd. enligt d secret ska man önska sig d men allt ja vill blir tvärtom!! finns d hopp om ngt ja drömmer om. ja e mer rädd att ja tänker fel o då ger ja min framtid helt fel energi. jag har fått barn som hon dog. jag är skild o ja e utmattad av att träffa män som får mig att ge upp om kärlek. ja studerar arkeologi !! gör ja ens d rätta? ja vill så mycket ! men behöver som sagt vägledning. maila mig gärna om du känner av mitt liv somja hagt så ser du att d är en bok av ens egna legender ;-)

znook
2013-07-04, 21:05

inlägg#135 ja vet, ja skriver helt skumt.. haft en stroke i hjärnan #lynx1 om du är intresserad att läsa av mig o gr mig , your best shot så kör på, ja e redo för sanning inom kärlek o karriär.. ( framtid) dvs mitt alter ego .. till alla som kan läsa av träna gärna på mig om ni vill o min hund tigra

znook
2013-07-04, 21:10

jag är i en fas i mitt liv jag inte förstår ngt med energi, förvirrad vill veta hur ja ska använda dessa o förstå! vägledning o råd. enligt d secret ska man önska sig d men allt ja vill blir tvärtom!! finns d hopp om ngt ja drömmer om. ja e mer rädd att ja tänker fel o då ger ja min framtid helt fel energi. jag har fått barn som hon dog. jag är skild o ja e utmattad av att träffa män som får mig att ge upp om kärlek. ja studerar arkeologi !! gör ja ens d rätta? ja vill så mycket ! men behöver som sagt vägledning. maila mig gärna om du känner av mitt liv somja hagt så ser du att d är en bok av ens egna legender ;-) #lynx1 kör hur hård du vill.

Fjäril
2013-07-04, 23:16

För nya i tråden, se #129 🌺

gevalina
2013-07-08, 16:27

Vill gärna öva på mina tarotkort så vill någon bli avläst så skicka ett PM…men läser ej av allmänt då det blir för rörigt.

Garantera inte svar till 100% säkerhet.

Lycka till.

Annons:
Miiiz
2013-07-09, 08:47

Tar gärna emot en avläsning. 

Vad jag skulle vilja veta är vad som kommer ske i den närmaste framtiden och sen undrar jag om jag går omkring med ett väsen eller om jag har mycket stark energi.

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>

Zofia89
2013-07-16, 07:23

Hej! 

Det är så att jag skulle vilja bli avläst, eller ja om det kan kallas så.. jag skulle behöva veta om jag har "någon" med mig och vem det är som gör mig osäker i vårt hus…

Jag känner mig ofta väldigt ängslig, osäker eller rädd inne i huset.. Jag sover av andra skäl i bastubyggnaden på gården och där känner jag mig tryggare, jag känner att där är någon med mig men inget obehag…

Min sambo ska börja nattskift imorgon så jag skulle gärna vilja ha svar på mina frågor före det, vet inte annars hur jag ska klara 5 ensamma nätter med alla känslor jag upplever :/

Tacksam för hjälp!

PS. Vet inte hur sådant här går till så om det behövs någon bild eller nåt så säg till, kontakta mig via pm =)

[majatengdelius]
2013-07-18, 08:43

Hejsan!

Jag skulle hemskt gärna bli avläst, och om någon kan och orkar, få en liten putt i rätt riktning om vad jag borde göra. Ska jag stanna kvar i den stad jag är nu, eller ska jag passa på att utforska världen så länge jag kan? Eller kommer saker och ting att ordna sig för mig här hemma?

Skulle också vara spännande att bara få höra lite allmänna saker om sig själv, de känslor och de intryck ni får in, helt enkelt. Tycker alltid att det är lika spännande, och på just sådana saker så är det väldigt roligt att ge feedback :D

Förstår att man inte ska förvänta sig alltför mycket, då det här är något som ni väljer att göra på er fritid. Men det vore roligt, då sådana här saker alltid har faschinerat mig!

/ Maja

Galaxy86
2013-07-18, 18:53

Vill någon läsa av min katt?

Pokemon hundar och konst

[NeSsa]
2013-07-18, 23:49

Hej!

Jag skulle jättegärna vilja bli avläst via PM. Är väldigt förvirrad och allt känns så upp och ner just nu.. vill veta hur min närmaste tid framåt kommer att se ut :) Bild och all info skickar jag via PM. 

Hoppas Ni finner tid för att hjälpa mig!

Kram på er!

Spieluhr
2013-07-29, 16:22

Hejsan! Jag skulle uppskatta en avläsning. Jag har ganska klara frågor framför mig så det är ingen allmän avläsning med andra ord. Om någon skulle känna att denne har tid för detta, PM:a mig gärna!

[majatengdelius]
2013-08-01, 13:24

Jag skulle så hemskt gärna vilja att någon kunde se om någon avliden släkting håller fast vid mig, och "hänger med" mig. Jag är väldigt säker på att det är NÅGON som är med, men jag skulle känna mig mycket lugnare om jag bara visste vem. Jag har mina misstankar om vem det skulle kunna vara.

Jag skulle också vilja veta om ni får fram något om min mediala utveckling? Jag vill ju så hemskt gärna fortsätta utvecklas, men det är som att jag har stannat av. Jag kommer inte längre. Kanske försöker jag för mycket? Pga detta så kan jag inte heller lista ut vem det är som "hänger med" mig…

Jag vet att ni som ställer upp på avläsningar och vägledningar gör det på er fritid. Men jag hoppas ändå att det är någon som vill försöka, och förhoppningsvis får fram något :)

Kram Maja

Annons:
flocken
2013-08-02, 07:05

Har börjat en ny inrikting i mitt liv. Kommer det funka?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner. (Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

knoisch
2013-08-07, 22:47

Hej!

Jag känner mig så förvirrad! Jag är i en relation just nu med en kille. Christian, som är så otroligt snäll och omtänksam. Han behandlar mig som en prinssessa. Jag tycker om honom och har varit superkär i honom men sen försvann det och nu är jag osäker på vad jag egentligen känner.. Är det någon som kan tänka sig att spå mig i den här relationen, snälla?

MammaMalin333
2013-08-11, 15:47

Hej!

Skriver från norska datorn så ni får ursækta stavningen :) 

Finns det nån hær inne som kan læsa av mig och min kommande framtid så vore jag otroligt tacksam! 

førvæntar mig inte att man ska vara expert, utan vill du bara "øva" så ær jag mer æn gærna villig att bli "øvad på" hehe!

Vore så tacksam! 

Malin

kvjb
2013-08-13, 14:57

Vill jättegärna veta varför våran vän Simon lämnade oss så tidigt! Kan någon ge oss en förklaring! :( <3

emmaaslund
2013-08-13, 23:36

Vill ha hjälp med avläsning. Den som känner att den vill & kan får hemskt gärna skicka mig ett PM.

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Holtan
2013-08-14, 19:43

Hej!
Jag skulle gärna vilja bli avläst gällande min framtid inom jobb. Jag ska precis börja en ny period i mitt liv och jag skulle vilja veta om det är en bra idé och om jag äntligen kommer ha lite "tur" med mig denna gång?
Skulle vara snällt om någon ville hjälpa mig! Skriv gärna via PM.

Tack på förhand!

eweeliina
2013-08-15, 10:30

Jag skulle gärna få två avläsningar, en på mig själv och en på min hund :) Tacksam för svar i pm, om någon har tid och lust!

Annons:
PetitePuma
2013-08-20, 18:14

Någon som vill läsa av mig? :)

Voli
2013-08-25, 15:28

#153 Avläsning på din hund. Det där är en superpigg hund med mycket krut i för sin lilla storlek, liten hund ´med stor personlighet som gärna inte är still, känns som en hona på drygt 2-3 år gammal.

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

johaanaaaa
2013-08-25, 17:37

nån som har lust att läsa av mig? :) kram johanna

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: