Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 6889 ggr
Fjäril
8

Avläsning/Vägledning

För er som vill bli avlästa/vägledda (eller avläsning på djur) kan lägga er önskan om detta i den här tråden.

Vi lämnar ingen garanti på att ni får den hjälp ni önskar eftersom de personer som hjälper till i dessa trådar gör det på sin fritid! Ingen bör heller känna sig förbisedd!

Krävs det läkarvård av något slag (psykisk ohälsa eller andra fysiska sjukdomar) så gå den vägen i första hand!

(Ett tips - öva på varanda, alla kan)

Be om eventuella svar via pm om du önskar så.

Tidigare tråd:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/50732049d4ebea6f5d0429f8-avlasningvagledning?discussions-1

Sajtvärd på Övernaturligt

ponnyfotot
8
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna se att nån skulle läsa av den här hästen, hur han har haft det tidigare i livet och så lite almänt, om han trivs och liknande?

Skulle även vilja ha lite hjälp med en "fråga"

Kommer jag få kontakt med denna hästens tidigare ägare och isfl när/hur vid vilket tillfälle?

Alla som kan eller vill träna är varmt välkomna att göra ett försök! :)

LovelyNr1
0

Hej!

Önskar bli avläst! Hoppas det är någon som har lust!!

Denna kommentar har tagits bort.
Piixy
0

Hej jag skulle vilja bli avläst. Om någon har lust eller har tid att göra det. Skulle gärna vilja få svar i pm om det finns möjlighet. :)'

Kram

Frosstis
0

Läs gärna av min hund.Glad

MsSofieG
0

Har en kanin som jag skulle bl ytterst tacksam om någon ville göra ett försök att läsa av. Skulle mest vilja veta om hon känner sig ensam eller som om hon inte får tillräckligt mycket familjetid. Svar i både Pm och här uppskattas och skulle ni läsa av mer av henne så skulle det vara suveränt att få veta också. Har tyvärr ingen bra bild men hoppas det går ändå. Mvh Sofie

johaanaaaa
0

skulle gärna vilja bli avläst :)

Mymlan
0

Jag kan ej se övernaturligt men undrar.. Och vill så gärna veta..

Har jag någon med mig/runt mig..?

Om jag har beskriv gärna personen för mig

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

nettipletti
0

Undrar om nån kan/vill läsa av vår katt. Han är 8 år nu. Vi blir "inte kloka på honom" Han beter sig väldigt underligt, o har alltid gjort. Vill inte skriva specifikt då de kanske "stör" känslan av det hela.

Har han nåt problem av nåt slag?? Kan vi hjälpa honom på nåt sett? Hade varit väldigt tacksam om någon hade gett oss en liten "hunt" av vad han känner/menar.. =)

anihesu
0

Hej Glad ! Är ny på dessa sidor men inte obekant med mediala saker.

Har under ca 3 års tid mediterat och tränat kanalisering och försöker komma underfund med min egen medialitet och lite annat.

Jag vill gärna bli avläst/vägledd om nån vill hjälpa mig Glad.

Galgbacke
5

Skulle någon kunna avläsa en ung kvinna jag känner? När jag träffar henne får jag känslan av att hon döljer någonting djupt inom sig, och att hon råkat ut för något. (Jag har hennes tillstånd att lägga upp bilden.)

Jag har tagit bort bilden då det inte är lämpligt att man läser av en person som inte bett om det själv. Dvs, om din kompis vill bli avläst får hon själv lägga in en önskan om det//amandla

Galgbacke
0

Alltså råkat ut för något tidigare i sitt liv.

Spejan
0

Hej, jag skulle vilja bli avläst angående min hälsa, vill inte lägga nån bild, hoppas de går bra ändå.

blommain
0

Hej

Vill gärna bli avläst.Vad kommer det nya året 2013 innehålla för mig!

Tack och kram till dig!

Frosstis
0

Får man lägga in fler "annonser"? För #14 lät intresant och jag vill gärna veta vad som kommer hända 2013, om det komer bli någon kärlek för mig :)

åsam69
0

Hej Jag blir jätte gärna avläst, tack på förhand, mvh Åsa

Galopptjejen_98
4

Jag skulle gärna bli avläst, för jag gillar en kille och jag undrar om jag någonsin kommer våga gå fram till han innan våren är slut? Kommer vi bli ihop eller få känslor för varandra?

Kommer jag komma in på det ridgymnasium så jag vill söka till om ca. 1år ?

Vad händer mer? :)

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

jonu0001
0

jag söker ett medium/sierska som kan se på min framtid, jag vill inte ringa linjer för att jag inte vågar lita på att dem är trovärdiga, finns det ngn här inne kanske som har tips om vart jag kan vända mig? Gärna ngn som arbetar per telefon, jag har ignet emot personligt möte men det begränsar urvalet en hel del och jag vill inte behöva utesluta möjligheter att få hjälp per telefon pga distansen. Mvh Johanna

baradenjagär
0

Hej! Jag skulle bli jättetacksam om någon vill läsa av mig! Känner mig ganska vilsen i allt som händer i mitt liv, och det skulle vara så skönt att få lite vägledning! Kram Jenny

fri
0

Hej ! Glad

Jag skulle gärna vilja bli avläst och få svaret via pm.

Jag skulle vilja bli vägledd i det som är viktigt för mig nu.
Tack på förhand om det inte är för sent !

fri

J-Artur-K
0

Någon får gärna göra en avläsning på mig med om någon har tid och ork i framtiden Glad

Ny dag nya möjligheter

emppu
0

Hej! Jag är ny här och jag blev medlem för att jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Jag behöver råd och hjälp. Min mediala utveckling har tagit ett jättekliv framåt. Jag är empat och kände av andras smärtor i min kropp så pass mycket att jag var sjukskriven i 5mån. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att avskärma mig eller för att jag ska veta vilka känslor är mina eller någon annans. Jag snappar lätt upp andras känslor har jag kommit på och det påverkar mitt förhållande med min sambo. Så det var första problemet. Alltså att jag är empat.

Problem nummer två är att mina vänners släktingar har börjat komma till mig. Förut har de varit döda men idag kom en äldre kvinna till mig som jag tror är på väg över till andra sidan och ville säga sitt. Dessa släktingar vill att jag kontaktar mina vänners föräldrar. Det är lite jobbigt eftersom jag inte känner föräldrarna. Dessa "möten" inträffar när jag är i ett meditativt tillstånd. Första gången när jag satt på ett tåg och lyssnade på musik och pluggade. Andra gången när jag låg och läste innan jag skulle lägga mig. Och nu idag när jag låg i dvala då jag fick akupunktur. Hur ska jag hantera detta?

Snälla någon! Jag ber om råd och hjälp! Tack på förhand!

Timmorn
1

Jag är inget proffs

Men jag hanterar problem nr 1 med att långsamt bygga upp en mur / ha som en bubbla som avskärmar alla andra och kommer något mot mig så är det som en våg av kraft kommer från mig och håller muren/bubblan hel…

Och även om det är svårt problem nummer 2, så verkar det ju som att släktingarna behöver få kontakt med dem, annars skulle de ju inte ha kontaktat dig. Så det kan nog kännas värre i slutändan om du inte gör som de säger… Och den äldre damen som snart ska gå över kanske inte längre kan kommunicera fram sina önskningar eller farväl, vilket kan vara viktigt för henne.

När jag mediterar så brukar jag göra det för att öppna mig själv. Men ibland har jag även muren runtom mig ändå fast på lite längre avstånd, och det håller då fortfarande andra borta.

Vad svårt men jag får upp muren genom att andas lugnt och visualisera den runtom mig. Om jag fokuserar så är det som ett litet kraftlager som åker utanför och skyddar mig, i början så känns det som att det är "hål" i bubblan men då visualiserar jag att kraften åker dit och "lagar"

Gud vad muppigt det låter… Men så gör jag haha

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Jerrie
0

Läs gärna av min lilla knäppishund. :)

Nicollan
0

Jag vill gärna bli avläst :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Mysan59
0

Om någon vill så blir jag gärna avläst jag också. Skulle vilja veta om 2013 blir bättre än 2012.

emppu
0

Tack Timmorn! Jag har försökt med bubblan och märkt att det hjälper mig till en viss del. Men när en annan person är i närhet/samma rum som mig kopplas det automatiskt. Och om någon pratar med mig så läser jag av personen. Med människor som står mig nära eller som jag bryr mig om känner jag inte bara fysiskt utan även deras känslor och ibland även tankar. Så jag kan väl kontrollera hur mycket jag vill känna av personen, men att stänga av helt har varit än så länge omöjligt. Jag skulle kunna jämföra det med att varje person jag "träffar" kommer och kramar mig oavsett om jag vill eller inte.. Mitt val är då att låta personen krama tills denne släpper eller krama tillbaka. Och när jag kramar tillbaka känner jag då som sagt mer. Svårt det här. Problem 2, den äldre damen som jag tror ska gå över är fysiskt kapabel till att säga det hon genom mig ville förmedla. Men känslomässigt kan hon inte säga det. Jag gör ju det som jag blir tillfrågad av andra själar om. Men jag är bara rädd att det snart kommer att komma massa andar som vill att jag ska kontakta deras anhöriga som jag inte ens känner.

Timmorn
0

Hmm, alltså för mig är det så naturligt för jag har alltid satt upp en sköld mot människor som jag inte känner. Men man får ju anpassa den och öva, som när jag är ute och shoppar och folk är helt sjukt stressade, jag menar det känner man ju av, och jag får fokusera mer på bubblan och göra den lite tjockare, eller så får kraftfältet bli lite starkare, samtidigt som jag tar det närmare kroppen eftersom att man ofta stöter in i folk.

Däremot måste det ju vara jättesvårt med folk som står dig nära! För där kopplar jag ju ner på direkten eftersom att jag bryr mig om dom, och jag vill känna av deras känslor och verkligen lyssna på deras signaler. Och du verkar vara mycket mera empat än vad jag är, ibland kan ju vissa personer vara sönderstressade och skicka energi all over the place och de känner man ju av nästan oavsett även om jag gör skölden tjockare.
Och det är ju lite av en relationsfråga också kan man säga. För om jag träffar en person för första gången då tänker jag inte direkt så mycket på skölden för den är uppe naturligt men jag vill ju skicka ut positiva energier och känna av så mycket som jag kan för att lära känna personen så sinnena är ju på helspänn.

Problem 2

Ja det är ju egentligen omöjligt att säga i nuläget ifall bara andar och anhöriga till folk du känner kommer vilja  ha hjälp, eller om det kommer att komma flera andra som ser dig som sin räddare.. Men personligen tror jag att du säkert kommer att få ångra det på ett eller annat sätt om du inte hjälper till. Vem vet de kanske inte ger sig förrän du har hjälpt till?

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Carrow90
0

Hej,

Jag vill gärna ha en avläsning på min nya "gamla" häst.

Hon heter Pamyra och är född 1995.

Hur hon mår, om har det bra hos mig.

Det är något speciellt kring henne som jag gärna vill veta mer om, viktigt som oviktigt.

Jag själv är även med på bilden så vill ni lägga till någon rad om mig så är jag mer än glad.

svara gärna via PM

Tack på förhand/ Caroline

emppu
0

#28 Ja, jag hatar att shoppa. Det är för att jag känner av alla så lätt. Men jag kan stänga av det om jag tänker på det. För mig är det att jag mer eller mindre läser av folk automatiskt och får jobba hårt för att inte känna. Och tex på jobbet kan jag inte fokusera mig på att stänga av eftersom jag koncentrerar mig på jobbet. Jag jobbar inom service så det ingår i mitt jobb att läsa av kunden och vara denne till lags. Ang prob 2 så gjorde jag som anden sa, eller alltid som de säger. Jag måste. Jag har fått gåvan/förbannelsen (ibland) att vara länken för de som inte kan tala/se själva. Så jag gör som jag blir tillsagd. Hoppas bara att jag gör rätt.

Timmorn
0

Ah! Ja jag har också arbetat i butik och det kan vara svårt att hantera när vissa kunder ger av sån otroligt negativ energi. Och när man ska hjälpa till och vara tillmötesgående så är det inte lika lätt att ha en sköld eftersom att man försöker att slappna av och vara trevlig mot kunderna.

Jag tror att du gör rätt i det fallet. Du har ju fått gåvan/förbannelsen för en anledning och göra gott med den. Om du skulle fortsätta ha problem är ett tips att kanske starta ett eget inlägg och be om tips, eftersom att de mer erfarna har större chans att läsa det då.Förmodligen. Eller kanske kontakta något känt medium och fråga om tips, eller gå en kurs eller vara med i en cirkel och utvecklas med andra så att det inte känns lika jobbigt och tufft med alltihopa.

Hoppas att det löser sig!

Annisangel
0

Vill gärna bli avläst! Känns tungt just nu…

Många Goa Kramar

Annisangel

MalloH
0

Jag vill gärna bli avläst angående val 2013, både karriär och privat. Skicka gärna PM

MalloH
0

Och här kommer bild också…

Ulrisa
0

Jag vill hemskt gärna att ni avläser min hund. Hur hon har det och hur hon mår. Samt vad hon ser på denna bilden.

[SnowMaiden]
0

Skulle gärna se om någon kan avläsa mig och se om de kan finna någon blokering av något slag i kropp och själ.

katta76
0

Hej!

Vill gärna bli avläst! Angående min anställning och min undran över andra saker.

Skickar bild via pm isf..

Tack!!

Pawprint
0

Hej! Skulle gärna vilja bli avläst. Kanske finner jag lite hopp i livet då jag just nu inte är stabil. Tack på förhand! Pma

Galopptjejen_98
0

Jag vill tillägga i inlägg #17 att jag vill bli kontaktad genom pm och jag kanske kan skicka en bild!:)

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Carrolinline
0

Hej! Min sambo vill gärna bli avläst, han har ett specielt intresse eller hobby som han satsar på nu och undrar om någon kan se hur det kommer gå för honom i framtiden? Såklart vet han om att jag skriver detta och lägger upp en bild :)

Yooohannna
0

Någon som skulle kunna tänka sig att spå mig? Skulle vilja veta lite allt möjligt om framtiden Svara gärna i pm :) Mvh Johanna

kattfesk
0

Jag känner att nåt är fel men kan inte avgöra vad?!

Jag vill både bli avläst och veta lite mer om min framtid

Skicka gärna pm

Mvh// Erica

Skickar bild om det behövs

En liten människa som ser på hur jorden snurrar ;)

Tarre
0

Jag skulle gärna vilja bli avläst samt bli vägledd i det som är viktigast  för mig nu, via pm.

Tack på förhand !

//Tarre

Latrodecta
0

Är rätt ny på sånt här, skulle vilja bli avläst, har det tufft nu med kärleken bl.a. Tar gärna via PM!Glad

stajltingla
0

Hejsan! Skulle bli jätte tacksam om någon duktig/seriös ville ge mig avläsning/vägledning gällande kärlek:-)skickar gärna bild! Pm gärna! Allt gott Anna

Snakebiite
0

Någon som har tid lust eller ork att ge mig lite vägledning? Känner att jag skulle behöva det just nu.

Tack på förhand allt gott

Mvh Millan

HjortronBlomman
0

Om det är någon som vill ställer jag upp på avläsning och vägledning.

Tackar på förhand

Verticalvein
0

Jag lite frågor om min hund som jag blev tvungen att sälja hur han har det nu och om han trivs där han är bland annat.

Sedan skulle jag vilja veta lite hur min framtid för 2013 ser ut på lite olika punkter.

Om någon skulle ha lust att hjälpa mig så skicka ett Pm, kan skicka bild om det behövs

Mvh Lisa

[overlock]
0

Måste ha några goda råd och vägledning gärna tolkning till vart jag är på väg.  Jag mår visserligen bättre än förra året för då kändes det mesta hopplöst men min fråga gäller mest min chef och mitt arbete. Förra året var jag hemma ganska flitigt och av det blir det ju konsekvenser så klart. Ska denna månad på ett rehabmöte och oroar mig givetvis en del.

Anledningen till frånvaron beror ju väldigt mycket på ett år där vi personal blev totalt överkörda och väldigt illa behandlade vi har också en chef som inte ska ha hand om personal. Jag hade helt enkelt tappat motivationen och förtroendet .Frågan är nu på vilket sätt jag ska vara på detta möte och vad jag ska lyfta fram. Skulle ju gärna skriva massor av tillbud och arbetskadeanmälningar och klaga direkt på våran chef.  Oftast är man ensam när man väl agerar även om kolleger tycker lika, tyvärr. Jag har även haft läkarintyg vid flera tillfällen och även haft magkatarr som var direkt anledning p.g.a chefens agerande. Jag är även på gång att starta företag, hur går det med det? Idag fick jag ett tips av en gammal kollega om ett annat jobb, vad ser ni?

[Camia7]
0

Jag vill bli avläst så jag kan komma någonstans! :) Tack:)

[rinrats]
0

Hej alla glada!

Jag vill bli avläst, har mycket tankar och funderingar. Tack på förhand! :-) Lägger gärna ut en bild vid intresse.

TezzD
0

**Hejsan alla godingar!

**

Nu är det så att jag JÄTTEGÄRNA skulle vilja bli avläst! Jag har provat det mesta, distanshealing, Meditation, intuition osv… MEN… jag är så spänd…

Innehar ett stort lugn och är oftast ganska lat. .. men när jag blir arg så smäller det som en bomb! Och det går ut över mina barn, 😭 skriker som en idiot… (Läs inte fel nu, självklart slår jag dom INTE) Jag är SÅ full av kärlek…. och far så hemskt illa av mig själv ibland…..

** snälla hjälp mig att finna min inre trygghet….så att jag kan tackla trotsiga barn och samtidigt bygga på min mediala styrka som jag alldeles nyss fick höra att jag har…. 

Tack på förhand **🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
0

Tillägg: Vad är det för energier jag har runt mig? Dom ger mig negativa energier….. hur får jag bort dom?

HjärtaRosalee

anette81
1

hej om någon skulle ha tid att avläsa/vägleda mig skulle jag vara mkt tacksam! Har ingen bild på mig men hoppas det funkar ändå! mår inte alls bra i min destruktiva relation vilket påverkar mig nästan överallt på jobbet o i andra relationer. . svara via PM Tacksam o förväntansfull

//del av texten borttagen då det är klart olämpligt att be om avläsning en annan person än sig själv.//amandla

Edvin13
0

Även jag undrar lite om framtiden. Arbete i dessa tuffa tider och graviditet/barn. Svar skickar ni via PM. Tack på förhand! /Emelie 31 år.

1337
0

Är inte alls kunnig inom sånt här, men undrar om det är någon som kan försöka berätta för mig hur jag är som person och/eller hur mitt liv har sett ut/ser ut/kommer att se ut? Skulle vara hur kul som helst! Vet inte vad ni behöver veta så om ni skulle kunna skicka frågor på det ni behöver veta så svarar jag :D Skulle bli jätte tacksam!

Denna kommentar har tagits bort.
Siaa88
0

Jag vill jätte gärna bli avläst! :)

Sjöstjärna
0

Jag skulle gärna vilja ha svar på tre frågor om någon har lust att försöka? Svar här eller i PM går bra vilket som.

Ska jag ägna mig åt skrivande i mitt jobb?

Ska jag ägna mig åt talande i mitt jobb?

Ska jag ägna mig åt lyssnande i mitt jobb?

Frågorna låter kanske märkliga men för mig är de meningsfulla. 😉Tack på förhand!❤️

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

felzena
0

Hej! Jag undrar om någon vill ta sig tid att besvara några frågor om min framtid. Skulle bli väldigt tacksam!

Skicka gärna ett PM!

Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~

Ribessa
0

Hej, ni skulle hemskt gärna få läsa av mig. Vad behöver jag? Vad saknas? Saknas det något? Ja.. Allt möjligt!

Illusion
0

Hej! Jag undrar om det finns nån vänlig själ därute som kan se klart i mitt kaos? Finns det andar runt mig? Känns som att dom vill nått. Jag undrar även om min hälsa, kärlek och arbete. Hoppas nån sickar ett pm :) mvh

☮ and ❤ among each other ✿

WornOut
0

Skulle väldigt gärna bli avläst! Står inför en del extremt svåra och jobbiga beslut…

fossingen
2

Har någon här ens blitt avläst bara undrar?

TezzD
0

nope…

HjärtaRosalee

fossingen
2

Känns ju lite dumt att ha en avläsningstråd när det inte är någon som vill ställa upp 🤔

Sjöstjärna
1

Jag har fått svar via PM som jag är mycket tacksam för. 🙂

/Sjöis

Amandla
0

Börja träna på varandra! 😎 Meningen med tråden är ju att de som vill träna ska få göra det på personer de inte känner. 

Det finns inga garantier för att man blir avläst, precis som det står i översta inlägget.

fossingen
0

#69 Jag har inte direkt prövat avläsa någon då jag endast har fått se in i framtiden och bakåt i tiden via drömmar. Men av någon anledning när jag försöker fokusera på #64 så ser jag en liten flicka med långt hår i vit klänning eller nattlinne stå på gräset en sommar.

Amandla
0

Heja fossingen! Nu väntar vi ivrigt på vad WornOut har att säga 😃

fossingen, fortsätt fokusera på bilden, får du några ord i huvudet, någon känsla? Oavsett hur konstigt det kan verka så skriv ner det, många gånger har man som avläsare svårt att begripa det men klienten/den man läser av vet ofta precis vad det handlar om 😉

TezzD
0

Testar igen.
Vill VÄLDIGT GÄRNA bli avläst! Vare sig du är "proffs eller nybörjare"

GO FOR IT! Jag ger dig självklart feedback! 😃

HjärtaRosalee

TezzD
1

Jag är absolut inget proffs men jag kan få känslor när jag kollar på människor, jag kan definitivt inte svara på några frågor, men jag kan leda på vägen.. :)

#64, när jag ser dig så får jag känslan av att du känner dig ensam fast att du har väldigt många runt omkring dig?

#63 Jag får känslan av att du förtränger något?… att det är något som du döljer eller väljer att ignorera?…🤔

#62, du skriver att du vill bli avläst…. Du frågar om du behöver något och om något saknas, och sedan, ja, allt möjligt… av vad jag läser och ser så tror jag själv att du känner att du saknar och behöver något..eftersom detta var det enda du frågar efter och jag får känslan av att du inte vet själv vad för andra frågor som du vill ha svar på?. e du ensam eller är du inte nöjd med dig själv? Om så är fallet så tror jag nog att du kan hitta svaret själv inom dig 🌺

#58… när jag tittar på dig så får jag känslan av att du e mkt omtyckt av många. En väldigt snäll o glad tjej.
Du skriver att du har mysterier att lösa.. jag får känslan av att det handlar om någon i din närhet och att du har endel frågor om dig själv?
Kan du ta reda på dessa frågor så går det lättare att lösa dina mysterier 😃

Lämna gärna svar tjejer!
Är jag minsta lilla nära era personligheter så hojta! Isf kan jag försöka utveckla ;)

HjärtaRosalee

Amandla
1

Duktig du är Rosalee! 👍

TezzD
0

Jag ser att du först borde bli stabil i din hälsa innan du drar dig på att starta eget.

Får känslan (även om du inte har någon bild, men på sättet du skriver) att du är en ganska impulsiv människa? (Inget negativt med det, för sådan e jag med) 😉

Du trivdes inte på ditt förra jobb va? 

Det finns många olika vägar i livet som man kan gå om man inte gillar en arbetsplats, man kan omedvetet och psykiskt skapa sjukdomar i kroppen för att "slippa"

Jag hoppas att du finner mod och gör det som känns rätt för DIG, men dra dig inte vatten över huvudet och sätt dig inte i skulder pga ett eget företag som du sedan eventuellt kommer att tröttna på om det verkligen inte är din största dröm! 
Impulsiva människor (som jag) Har en tendens att tröttna fort. Men när man väl gillar det man gör så är man BÄST på det man gör! ;)

Lycka till med dina val! 👍

HjärtaRosalee

Illusion
0

Rosalee: tack för svar. Ja det har hänt en massa som jag förtränger och döljer, jag har inte gjort dom bästa valen här i livet, och även det du skrev till 64 passade in på mig.. Men det är väll många som känner så.

☮ and ❤ among each other ✿

TezzD
0

#76 Kortfattat

Jag tror att du måste lära dig att "bli vän" med det "dåliga" hos dig och lära dig att acceptera dig själv för den du är. Gjort är gjort och kommer inte igen, och glöm inte att det är hur vi VARIT som formar oss till den vi är idag, med andra ord kan vi själva bestämma hur vi vill BLI, genom att förlåta oss själva för de dåliga val vi gjort och lära oss utav våra misstag :) 
(Jag är en sådan person också haha)

Det tror jag är den första och rätta "medicinen" för att du ska börja tycka om dig själv lite mer och kanske även då kommer de som finns runt omkring dig också lägga märke till denna förändring och kanske komma "lite närmre" … hur som helst så kommer du själv att känna dig mindre ensam. när du blir vän med dig själv igen 😉

HjärtaRosalee

TezzD
0

Tack Amandla.
Jag är en sådan där s.k "människokännare"
kan inte se hemligheter och framtid, men jag kan "känna på mig… ibland har man såklart fel… men det har framkommit när personer som jag "läst av" eller gett vägledning, tänkt till lite, så har jag faktiskt prickat de flesta ord jag sagt…. Har aldrig själv tänkt på att utveckla det, men jag försöker nu iaf. vill så gärna hjälpa till så gott jag kan. 
Det värsta med mig är att jag är en fruktansvärt ärlig person, så jag hoppas inte att någon "tar illa vid sig" för i slutändan så säger jag det som behövs sägas för att hjälpa. 🌺

Tyvärr finns inte tiden till att göra det jämt, men får jag feedback här så ska jag självklart fortsätta om folk vill höra lite "sanning" och ge mig chansen att utvecklas o försöka hjälpa mer  😉

HjärtaRosalee

Amandla
1

Det du kan göra om du får fram information som kan vara känslig (eller om sjukdom, död, olyckor osv) är att alltid, alltid vända på det så det blir positivt. Att inte säga "du kommer att bryta benet" utan istället "ta det försiktigt när det är halt". Du kan också be dina guider om hjälp, fråga dem ifall du verkligen ska framföra det du fått fram. Jag har alltid fått nej såna gånger… Och ALLT måste inte folk få veta 😎

Jag är rätt värdelös på såna intuitionsövningar som att se vilken färg någon har på tröjan osv, men avläsning och psykometri för att inte tala om tarot, det är mina grejor det! 😉

SilverTail
0

Jag skulle gärna vilja veta lite vad min häst känner och tänker om livet.. :)

Bilden är tagen idag 25/2

Svara gärna genom PM..

TezzD
0

Tack för tipset! 
🌺
Jag kan dessvärre inte "se" vad som kommer att hända och känna på mig saker som t,ex intuitionsövningar.

Men som jag sa (Svårt att förklara) 
Jag kan se på en människa hur den personen "är eller mår".Även om personen inte själv vet det, eller vet det mkt väl. förstår du? 🤪

HjärtaRosalee

Amandla
1

Öva på du, rätt som det är får du fram massor 😃 Jag förstår precis hur du menar. 

Något att tänka på för alla som läser av/lägger tarot/utför annat liknande arbete: prata inte om negativa saker som ni ser i framtiden, tänk om de inte är sanna? Jag har en kompis som fick höra av ett medium för många år sen att hennes mamma skulle dö innan hon blev gammal. Min kompis har haft ångest för det här i 25 år, mamman är snart åttio och i full gång…

TezzD
1

#3 - LovleyNr1

Du ser så ledsen ut inuti? Får känslan av att du haft ett ganska så tufft liv. Men nu står du på fötterna starkt,… ändå verkar du ledsen? 
Jag vet inte vad du vill ha för svar men vill du prata via Pm så hör av dig!

HjärtaRosalee

TezzD
0

Har bara ett råd till dig. Min första tanke var

För att slå igenom karriärmässigt så måste du ha balans i ditt privatliv.

Tänk på det 🌺

HjärtaRosalee

TezzD
0

#36 Snowmaiden

Du ska nog överväga att inte försöka så mkt med allt och hela tiden.

Dina vänner gillar dig som du är! Var bara dig själv, så ska du se att alla "blockeringar" som du kan känna dig ha, kommer att släppa så småningom. 

🌺

HjärtaRosalee

TezzD
2

Ber dessutom om ursäkt för er som jag inte skrivit till i varken pm eller annat, det är inte att jag "ignorerar er" utan bara helt enkelt som så att, jag får starkare "känslor" av vissa än andra. 😉

och jag vet inte men kanske är det så att dom som jag får tankar om kanske behöver lite mer vägledning eller nåt. Ingen aning, kan inte välja vilka jag ska skriva till hur mkt jag än vill det 🤐 om jag känner att jag inte kan hjälpa så kan jag inte heller ge vägledningen som behövs. 

Kram till er alla

HjärtaRosalee

TezzD
1

#60 - Stjöstjärna

Om de frågor och ord är betydelsefulla för dig så har du svarat på frågan själv 😃

HjärtaRosalee

TezzD
0

Fick upp sport och försäljning i huvudet..? Kan det vara hans intressen?

HjärtaRosalee

TezzD
0

#48 Hjortronblomman

Ännu en känsla av en "tuff" fas i livet som övervunnits fick jag hos dig.

Kände även att hon har hittat den väg hon vill gå, men har svårt att ta det stora klivet? Du har tassat på tå, men har inte vågat hoppa, om man säger så… Kan det stämma?

HjärtaRosalee

Loniie
0

Vill gärna bli avläst, vad har jag framför mej i livet Pm mej svar Tack på förhand

devine
0

söker efter någon med mediala kunskaper, gärna någon som kan se vad som sker snart inom en månads tid tex, eller kan se hur jag och sambon tex har det om någon/några veckor, eller som kanske kan se hur ett provsvar kan tänkas visa som vi väntar på.Förstår någon hur jag menar?Jag behöver alltså någon som kan se in i framtiden, den närmsta framtiden.

Jag har pratat med Signar, Saidas bror. MEN vill se om någon mer säger samma sak som honom eller dylikt.

Med vänlig hälsning-kontakta mig GÄRNA!

TezzD
0

Jag har fått många svar och även frågor via PM. Blir jätteglad av all respons, så fortsätt gärna att skriva till mig så att jag kan öva öva öva 😃

Lämna gärna feedback så att jag kan utvecklas mer 😉

Glöm inte att läsa igenom sista delen av denna tråd för jag har svarat många här inne och vissa via pm. 

Kram!

HjärtaRosalee

WornOut
1

#70 Vet inte hur jag ska tolka det.. men inget jag kan relatera till på något vis tyvärr.

#73 Det kan nog stämma faktiskt! Jag har väldigt många vänner och bekanta inkl. min sambo, men jag känner ändå ofta att jag är ensam med mina beslut och tankar. Jag skulle gärna vilja luta mig mot andra mer, och få hjälp och råd. Känns inte som att jag har någon som förstår mig till 100% och som jag kan lita på till 100%.. Är en extremt beroende människa (av andra).

Sjöstjärna
2

Visst är det så Rosalee att jag har svaren själv. Jag är bara en "sucker" för bekräftelse utifrån, men det jobbar jag med. 😉Du slog i alla fall huvudet på spiken.🌺

/Sjöis

fossingen
0

#93 Nej, jag har ingen aning, såg klart och tydligt en liten ung flicka med långt hår och vitt nattlinne/klänning, mer gammaldags om du tänker dig på "Emil i lönneberga"'s tid, som gick ensam på gräs, inget leende utan med vanligt ansiktsuttryck. Prövade inte särskilt länge, möjligen beskriver bilden jag fick upp hur du känner. Känner du dig exempel ensam? Är du olycklig på något vis? Finns det en plats du känner dig tryggare på?

WornOut
0

#95 Alla är vi väl mer eller mindre lyckliga.. Visst är det en jobbig period just nu, men skulle inte säga att jag är olycklig. Har väl ingen riktig plats som jag känner mig helt trygg och hemma på. Eller jo, på min hästs rygg :) Där är jag hemma!

fossingen
0

#96 Aha, det var intressant :D

Så din plats där du känner dig trygg är alltså naturen och hästen :) Jag antar att du har gillat hästar och naturen sen du var liten. Då ska du fokusera på det du brinner för mest :D

TezzD
0

#93- Svar på #73

Ja, tyvärr är det oftast så att man har vänner och nära vänner, men det är väldigt få vänner som har det där speciella. Den speciella procenten som avgör det viktigaste av allt. Tillit och förståelse. Den är väldigt liten.

Men man får inte glömma att de nära vänner man har gillar dig för den du är och du ska inte vara rädd för att visa den sida av dig själv som jag tror att du "gömmer lite" 

Alla växer i sig själva genom åren och du ska inte behöva dölja det för dom, även om du känner att du inte kan lita på dom riktigt. Hellre att du ex. berättar vem du är. Då får dom ta nästa steg om dom accepterar det eller ej, gör dom inte det så är det deras förlust och du har fått svar på deras vänskap.

Jag tror att du behöver göra något mer utav din kärlek till din häst. 

Tycker även att du ska ta en diskussion (Av det bra slaget) Med din sambo och berätta för honom exakt hur du känner och mår, tycker och tänker. Steg 1 till att sluta känna sig ensam är att acceptera att man själv är speciell och att alla människor är olika.

Lycka till! 

Kram

HjärtaRosalee

Mysan59
2

Jag har fått lite vägledning och är tacksam för svaret :-)

TezzD
1

#94 Se där! 
Oftast har man ju svaren själv och söker bekräftelse, men efter vad jag kände hos dig så behövde du inte ngn bekräftelse eftersom att du kommer att göra det iaf 😉

HjärtaRosalee

WornOut
0

#97 Tack :)

#98 Vet inte riktigt vad du kan syfta på som jag döljer, eller inte berättar..
Att du säger att jag ska göra något mer utav kärleken till min häst känns jättebra, det är en hjälp i ett av besluten jag står inför.

TezzD
0

#101, läs det inte som att du "döljer något" på det viset :) Utan mer som att du borde visa lite mer just vem du är :)

Jag skriver fort det jag får upp i huvudet och man ska inte ta mig på orden ;) Just hästen kom upp mitt i allting och där fick jag en känsla att du borde utveckla det på ngt vis 🙂

HjärtaRosalee

WornOut
0

#102 Hehe, ska tänka på det :)

Förresten.. Vet inte om du håller på med sådant också.. Men vore extremt tacksam om du ville säga lite om denna killens framtid, även om det skulle vara negativt…

TezzD
0

Är inte så bra på djur men har skrivit lite av det jag känt till några stycken här i tråden, har dock inte fått svar på om jag haft några rätt eller ej… när jag tittar på denna (vallack?-eller ska han bli kastrerad?) Så ser jag att han är en nyfiken prick som har lite bus bakom öronen… men samtidigt får jag en känsla av att han är lite trött?….

HjärtaRosalee

TezzD
0

Har han tävlat eller ska tävlas? 

Hoppning kanske? Hur som helst så ser det ut som att han gillar det ;)

HjärtaRosalee

WornOut
0

Han är en tävlingshäst, dock inte i hoppning. Och ja, han gillar det väldigt mycket ;) Det andra stämmer väl lite sisådär..

TezzD
0

Hoppning gissade jag bara på :P Men då var tävling rätt iaf :P

hur var det? är han vallack eller ska kastreras? vill gärna ha ris o ros för djur är inte alls mitt kall inom vägledning (tyvärr)

HjärtaRosalee

WornOut
1

Han är valack :) Ganska nyfiken, men reserverad. Busig är han absolut!  Men trött är nog det sista han är ;)

TezzD
0

tack :) ett "fel" då 😛

HjärtaRosalee

fossingen
0

#109 Du får gärna avläsa mig. Bara att öva på :)

TezzD
0

Jag kan inte se så mkt om dig. Troligtvis så har du det mesta "figured out" om man säger så. Du känns trygg i dig själv men har ändå många frågor om livet och andra sidan. Nyfiken men harmonisk är min gissning. 

🌺

HjärtaRosalee

fossingen
0

#111 Jag tar en annan bild så kanske du kan känna mer.

fossingen
0

Och finns det något du kan känna om denna plats?

TezzD
0

#112 Är det något som stämmer just nu? För jag tror att du redan vet att du haft det lite jobbigt men nu mår du ganska bra :) Jag kan inte se vad som varit eller vad som kommer jag kan bara se hur en person "mår" just på bilden. (just nu iaf) ;) Platsen du fotat får jag en känsla av att du är lite skeptisk över? Har det hänt något speciellt där? Du brukar vara där endel va? ,

HjärtaRosalee

fossingen
1

#114 Det du skrev om första bilden # 110 stämde väldigt bra, jag är trygg och harmoniskt. Jag har även massa frågor och tankar om livet och saker på andra sidan.

På bild #112 var en period jag tappade vikt på några veckor utan någon anledning så jag blev sjuk, men den kämpade jag mig igenom.

På bild #113 Så är jag där inte så ofta, dock är det en stuga alldeles brevid de där vagnarna, i stugan som är en jaktkoja så den är öppen för alla och mycket gammal.

I stugan har jag hört modern musik i och när jag gick utomhus är det helt tyst, in igen i stugan och jag hört dunkande musik fast det hörs lite svagt, fast den ligger ödigt mitt i ingenstans och det finns bara en stuga 500 meter bort sedan byn på typ 10 pers en mil bort.

Om jag går från stugan ner ca 500 meter nerför berget kommer jag till en älv som har en eldningsplats, där har jag hört röster, det lät som 10 människor hade konversationer samtidigt som jag satt där tills de jag väntade på kom. Vi brukar fara dit och fiska och man får väldigt bra med fisk där. Men som sagt, jag är lite skeptiskt över stugan alternativt platsen där stugan. I utedasset hörde någon en bankning och kom sedan och trodde jag hade slagit på det, så jag gick runt och kolla bakom, men där fanns ingen buske eller träd som kunde ha blåst mot det.

Så dels har du lite rätt:P

TezzD
0

så du är på platsen ibland iaf 😉

så roligt då fick vi lite svar :) härligt att man vet att det man känner oftast stämmer 😃

HjärtaRosalee

[I_Penzes]
1

#73 Tack för att du ville prova 🙂Alla saker stämmer, så roligt!

TezzD
0

Ja va kul! Inga mysterier lösta, men vet man vad man vill åstadkoma så brukar det mesta ordna sig självt bara man vet vilken stig man ska ta 🙂 och du får gärna pma mig om du har fler frågor 

kan inte garantera att jag svarar rätt som sagt, men jag gör så gott jag kan 😉

HjärtaRosalee

LaLuna95
0

Hej! Skulle vilja bli avläst och få vägledning. Tack på förhand!

TezzD
0

#119 , här eller pm? 🙂

HjärtaRosalee

LaLuna95
1

#120 gärna pm, tack! :)

saur
0

Jag skulle vilja bli avläst och få vägledning också, om någon känner att de har tid 🎈

Kan skicka bild på mig i pm om det behövs.

WornOut
0

Tycker det var jätteroligt att jag blev utvald att bli avläst :D Om någon mer vill försöka och hjälpa mig i mina beslut jag står för är ni välkomna! 

Helt värdelös, extremt ful bild, men den är iaf sprillans ny!

TezzD
0

Alltså bara från ingenstans nu Fossingen

Jag får hela tiden en känsla att du skulle passa som häxa 😃

Kanske är du liiite nyfiken på magi och formler? 😉

Var bara tvungen att skriva det 🤪

HjärtaRosalee

fossingen
0

#124 Hehe, dels lite rätt.

Försök gärna få fram mer information angående känslan. Pröva sitta blundandes avslappnat och se ifall du kan få fram några bilder eller känslor :)

[SporeDiatrymisss]
0

Någon som vill avläsa min lilla kitten? 🐱

TezzD
0

Hinner inte sitta så länge just nu tyvärr med två små som drar i en, jag går på första tanken det är oftast den som stämmer🙂. Vet du redan svaret så känns det lite meningslöst just nu, bra övning dock! 😉

Brukar fokusera mer och halvmeditera/kanalisera när någon behöver hjälp ❤️

HjärtaRosalee

fossingen
0

#127 Svaret är nog halvdiffust om jag säger så. Men om du har tid senare får du gärna försöka ta in mer så jag förstår lite mera :)

TezzD
1

Absolut! jag återkommer 😉

HjärtaRosalee

Gosan1
2

Tack Rosalee för en sån pricksäker vägledning🌺🌺🌺

Du prickade allt till 100 %. Önskar att fler än jag kunde få bli vägleda av dig. Stor tack å kram.👍

Oj, nu kanske jag har gett dig jättemycket att göra.🙂

[overlock]
0

# 75

Jag pratar om mitt nuvarande jobb. Jag tycker om mitt jobb men har länge funderat på att göra något eget. Eget ansvar där man kan påverka, driva, växa och utvecklas nu är man bara huvuden som flyttas, bestäms över ,är i nästa stund utbytbar och utan rättigheter vilket gör mig mer och mer förbannad. 

Jag drömmer om att göra något kreativt och jobba med något jag verkligen brinner för och detta kom jag inte på igår. 

Visst är det så att man "blir" sjuk i en dålig arbetsmiljö. Eller om man "fastnat" i tillvaron.

Idag har mötet varit.

Fjäril
6

Tack Rosalee för ditt fina engagemang i den här tråden! Det är precis som du skriver, att vissa är "lättare" att känna in än andra och det har inget med prioteringar att göra. Lite som en bekräftelse på det du vill(e) framföra. Tack igen!

Fjaeril77
0

Hej, Jag skulle bli väldigt tacksam & glad om någon ville läsa av mig. Står just nu vid ett vägskäl! Hur ser det ut för mig i mitt liv framöver? Saker som jag borde prioritera? Viktiga val? Vacklar lite hur jag ska göra & vad som blir bäst… Vad är bäst & viktigast för mig just nu. Vad ska jag prioritera? Någon som skulle vilja PM' a mig? Behövs foto kan jag skicka… Tack på förhand! Rosie

ThereseU
0

Jag skulle gärna vilja bli avläsen om det är någon som skulle vilja ställa upp!

Skulle vilja veta hur mitt liv kommer bli framöver med jobb och framtid?
Relationer med familjen.

Skulle vara super tacksam om någon skulle vilja!

TezzD
0

Man kan tyvärr inte skicka foto via PM om man inte är insidermedlem, men vill du vara privat kan du skicka till min mail som jag skapat för detta 

guiding.rosalee@gmail.com

HjärtaRosalee

saur
0

Hej, skriver här igen :( Vill gärna bli avläst och/eller vägledd. Jag kanske är svår att läsa av för jag har bett om det några gånger på olika ställen men aldrig fått svar :( Jag kan skicka bild i pm! (Man kan lägga upp på imgur lr dylikt och skicka en länk) Tusen tusen tack på förhand om någon vill försöka! Ger självklart respons tillbaka.

Maja70
0

Hej. Jag vill väldigt gärna ha en avläsning och vägledning. Jag hoppas att någon kan hjälpa mig, trots att jag inte har någon bild eller någon specifik fråga. Med hjärtlig hälsning Maja

TezzD
0

#136 Saur, skicka gärna en bild till min mail om du vill så kan jag försöka. Man kan ju endast skicka bild i pm om man är Insider medlem, men har du kommit på ett sätt så är du välkommen att göra det! 
:)

HjärtaRosalee

Maja70
0

Här kommer en bild, om det kan hjälpa. Jag tog den nyss. Nyvaken och osminkad. :)

pernillaa
0

Hej

Jag skulle gärna vilja bli avläst vad gäller min framtida yrkeskarriär. Jag ska nämligen så småningom arbetsträna och är väldigt nervös.

Är det något mer utöver arbetslivet som kommer till er tackar jag allra ödmjukast och tar emot även det. =)

Jag skickar en bild här på mig men skulle det komma upp något privat får ni gärna skicka mig ett pm istället för här. Bilden är tagen alldeles nyss. Risig i håret men tror jag är den enda som bryr mig. :P

Undrar förresten också över den andliga delen för mig. Jag vill utveckla min andliga och mediala sida men det går trögt.

Oj, det bara fortsätter komma upp frågor nu när jag tänker efter. Haha. Undrar lite över mina barns framtid också. Eller snarare min relation till dom kanske. Åtminstone äldsta grabben.

Hm, kanske enklast att ha en pm-kontakt ifall någon är intresserad så man får prata ordentligt. Ni får välja själva. Tar tacksamt emot det lilla jag får om någon känner sig manad. =)

Har ni några frågor är det bara att fråga.

Tack

Ha en bra dag! // Pernilla

Siaa88
0

Jag skulle gärna vilja bli avläst. Först och främst om jag ska välja att fortsätta jobba eller utbilda mig. Sen om något annat kommer upp.

Skicka helst PM.

Tack på förhand :)

johnhenrik
0

Önskar verkligen att någon kan ta sig tiden och kraften att ge mig vägledning och information.

Det mesta går emot mig i livet just nu, inte minst ekonomiskt, det är riktigt illa.

Jag har försökt att få kontakt med min vägledare men jag kommer inte fram.

Skakigt under fötterna, någon som känner att jag är på väg utför eller att det ska vända?

Tack så mycket på förhand!

Choklad
0

# 1

Hästen har en person som det finns mycket kärlek till, och det verkar vara en  flicka som kommer springandes och ropandes mot hästen,men utanför hagen.

Hon är blond, långt hår och hon har bråttom.

Hästen blir alltid lika glad vid varje besök.

Hästen är lugn och maklig och den har ett sätt med nosen , den liksom flippar med överläppen , liksom vill nosa nära på den som klappar den.

Vet ej om du kommer att få kontakt med hästens ägare, ser ej denne, men det finns mycket kärlek från denna hästen, kanske den svarar på din fråga i denna känsla

Jag vet inte hur du vill träffa ägaren heller så det blir lite svårt att se 😎

U R us

Choklad
0

# 2

Ditt kropps-språk säger att du är bestämd och glad och trygg.

Du är en person som gärna pratar, men utan att "babbla iväg" utan mening.

skrattar ofta, har alltid något på gång, gillar att fika med vänner och umgås.

Du ger gärna råd och vill hjälpa och har stor kraft och energi till detta.

Ser en skolväska med dig, kanske du går på någon utbildning? Lärare eller liknande yrkesutbildning..eller så kan det röra sig om att bär på något som du vill dölja.

trots detta sociala beteende är du kall i dina känslor, du når inte enda fram till dig själv/ och  eller andra och har svårt att förstå andra som gråter och är känsliga.

Du är framåt i ditt sätt och förbiser de där små tingen i livet som är så betydelsefulla.

Ditt tempo i livet är snabbt och ditt mål i livet är att allt ska ske snabbt, tempo, tempo 

Ta dig tid och lukta på blommorna, dofta på de rosor som du får och känns dig älskad inte bara på ytan, utan även på djupet

U R us

Labolina77
0

Hej

Jag önskar att bli avläst. Skicka gärna ett pm.🙂

Labolina77

rosegarden
0

Hmm.. rätta mig om jag har fel!

men känns som du går o bär på alla dessa problem själv, att du skäms över din nuvarande situation? Jag ser tydligt att du har mycket stöd runt om kring dig men väljer att inte använda dig av den?

tror inte du kan lösa dig ur situationen du sitter i själv.. jag uppmanar dig att prata med dom som står dig nära om vad som händer! du kommer bli förvånad vilket stöd du har och kommer få där!

sen handlar det mycket om din egna vilja! känns som du har gett upp?har man ingen motivation eller lust att alls försöka ta tag i problemen så kommer man inte långt;) förstå mig rätt=)

men jag ser ju din styrka! den finns där! precis som du vaknar varje dag och tänker, NU jäklar ska jag lösa detta…men där stannar det?

det kommer fortsätta va lite snårigt frammöver, men vänder du bara på ditt bettende och BER OM HJÄLP! så kommer du lösa detta! det KOMMER bli bra!! men som sagt.. mycket hänger på dig=)

stor kram

[akumas7]
0

skulle någon vilja läsa av mig och min hamster, eller bara mig? Jag har en massa saker å"g, samt att jag inte vet vad jag ska välja för yrke som jag skulle trivas med, även den mediala biten och allt annat som ni får till er :D

TezzD
0

Akumas. Det första jag fick upp när jag läste ditt inlägg var ordet SNICKARE…. ???

HjärtaRosalee

Fjäril
2

Ny tråd:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/513e3bbbce12c45d0700aeec-avlasningstraden

Ett stort tack till Rosalee för ditt (otroliga) engagemang i den här tråden! 🌺

TezzD
1

🌺 💋

Alltid roligt att försöka hjälpa till 

Tack själv! (själva) ❤️

HjärtaRosalee

Fjäril
0

🙂😘

[akumas7]
1

Snickare värkligen? Jaha, jag kanske ska unersöka saken lite närmare. Tack så mycket, det är ett yrke som jag aldrig ens har funderat på facktiskt 🙂

Jossan91
0

Hej!

Jag har mycket igång i livet och mycket funderingar, någon som skulle kunna läsa av mig?

Helst om mina studier och kärleksliv, men vad som helst går bra.

Svar via pm

TezzD
0

#153 du har meddelande.🌺

HjärtaRosalee

Kashii
0

Hej, Jag skulle gärna vilja ha ngt om dessa fyra tjejer. Om det jag funderar på.

Tack på förhand

TezzD
0

Nr 2 är dräktig tror jag

HjärtaRosalee

kattfesk
0

Hej! Önskar att bli avläst/vägledning! Känns lite tungt på några plan. Tack på förhand ni gör ett fantastiskt jobb!

Choklad
0

Först vill jag säga att ärlighet är det bästa i de flesta fall. Och jag tror att du ska säga som det är till vederbörande. (Men tänk på hur du säger det )

Du är en väldigt bestämd person, verkar vara lite väl hård i dina bedömningar om saker och ting, och vill gärna ta på dig för stort ansvar över saker och ting och personer.

Försök att släppa och tänk lite mer på dig själv istället.

Jag ser dig skriva något, eller jag ser något som du har skrivit, ibland blir det en bild av en bok, ibland är det en bild av ett skrivet dokument.

Känns som betyg, eller annat viktigt bedömande dokument.

Du funderar mycket på din framtid, och du har en önskan.

Denna önskan kämpar du mycket för att uppfylla. Det ligger i dina händer om det blir som du vill, med den viljan du har i dig så kan jag säga att du har stor chans att klara det, och du är på god väg, även om det verkar som att det ligger hinder i vägen just nu.

All ilska du har inom dig, eller upprördhet kanske passar bättre, är det bra om du kan få den ur dej, för den hindrar dig att se framåt och känna vilken väg du ska gå och hur du ska göra i fortsättningen.

Jag tror att någon vill bestämma över dig och du vägrar, därav "ilskan"

Släpp taget, låt andra sköta sig själva för de är inte ditt ansvar, tänk på dig själv mera och avreagera dig då du kan se klart.

Kram!

Choklad

U R us

Amandla
0

#158 Vems inlägg svarar du på? Gissar att det är #157 men bäst att förtydliga 😉

Choklad
1

# 159  oj förlåt jag missade det. 🤐

# 157 är det som jag har svarat på .

U R us

Amandla
0

👍

disturbed
1

Jag önskar bli avläst då de senaste åren har varit relativt tuffa på många plan. Nyfiken på vad som väntar härnäst, på hur min nuvarande relation kommer utvecklas, om den gör det. 

Lycka till!

kattfesk
0

Oj! Nja det stämde lite men det kändes inte som jag, men jag vet inte

Kashii
0

det stämde inte, ingen av mina tjejer vart dräktig ^^'

kattfesk
0

Jag har läst igenom ett par gånger och funderat på avläsningen. Bra tolkning och jag glömde säga tack

TezzD
0

#164 va synd! vad var det som du ville ha svar på? Jag är inte alls bra på djur, men den känslan kom till mig att den vita är dräktig iaf WS

HjärtaRosalee

Goerleena
0

Hej!

Skulle gärna vilja bli avläst:) Skulle verkligen behöva lite vägledning just nu.

Svar via pm!

Kashii
0

#166  hehe okej :) med nr 4 ville jag veta vad som hände, med nr1 om jag gjorde rätt, med nr 2 och 3 vill jag veta lite allmänt om, om hur de tyckte om mig och min familj, det gäller egentligen på alla fyra, lika frågan om bortgången…

Aleya
0

Eftersom det var ett tag sedan jag var här så tänkte jag att jag slänger in en önskan om avläsning.

Foto bifogas. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Yllhilda]
0

Jag tar gärna en om det fortfarande är aktuellt.

johaanaaaa
0

kan någon läsa av mig? tack på förhand :)

pernillaa
0

Jag står vid ett vägskäl i livet både vad gäller yrke och familj och undrar ifall någon vill läsa av mig ifall ni får någon känsla kring det?!

TezzD
0

#172 - Fick bara upp en mening. 
"Släpp taget"

Till alla

Jag kollar in lite på bilderna här ibland, får jag upp något så får jag upp något. 
Tyvärr kan jag inte se saker om alla och jag vill berätta att jag INTE väljer slumpmässigt-- till er som undrar varför jag bara svarar på endel, men kanske inte dig. 🌺 Endel behöver mer svar än andra och dessa människor får jag meningar och vägledning till från änglarna.

Så, inget svar kan man också ta positivt.
-Man behöver kanske inte så mkt hjälp helt enkelt. Eller så har man inte tillräckligt mkt energier runt sig som märks av.

Kram på er!

HjärtaRosalee

pernillaa
0

Tack #173
Det stämmer nog jättebra! Tack.

Choklad
0

# 171

Jag ser en ung man med dig, han är blond och bär blåa jeans och  en ljusblå stickad tröja, meddelängd och glad för det mesta.

Ser en resväska med honom, känns som att han är svensk, men ändå som att han är från Norge också, Ajvar eller liknande namn, ett ovanligt namn . Kanske ni träffas när ni ska ut på resa samtidigt eller liknande. Australien dyker också upp. 🤔

Verkar som att du känner dig osäker på någonting och behöver stöd i ditt beslut, vilket är ett svårt och betungande sådant.

Av någon anledning ser jag bananer hos dig, kanske du ska ta och äta lite mer frukt? Du kanske behöver de vitaminerna som finns i bananer? Men jag tror att bananerna har en särskild innebörd? Försök att koppla av från tankarna och bara var fri ett tag, så kommer du nog lättare på en lösning till slut, den kan komma när du minst anar det. En trogen och snäll vän kanske kan ha ett svar som du behöver höra?

U R us

johaanaaaa
0

#175 tack så jätte mycket, ska tänka på detta. återkommer om jag träffar en sådan kille :D kram

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer